Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
Cem bey yorumunuz için teşekkürler.. Aslında benim aklımdaki ilk motor Extreme Max'tı ama gidip canlı inceleyince ve STR250 ile kıyaslayınca direk STR250'ye karar verdim. STR250, Extreme Max'a göre daha iri bir motor. Ayrıca 250cc olması çok büyük bir avantaj bence..

Bakalım benim motorun tüm bakımlarını ve resmi işlerini hallettim. Artık rahatça satabilir veya takasa verebilirim :)
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
evet bu gidon yükseltme işini bende yapıcam motoru alır almaz da yükseltme için o gerekli parçaları nereden buluyorsunuz bunu merak ediyorum.

---------- Post added at 10:18 ---------- Previous post was at 10:16 ----------

Cem bey yorumunuz için teşekkürler.. Aslında benim aklımdaki ilk motor Extreme Max'tı ama gidip canlı inceleyince ve STR250 ile kıyaslayınca direk STR250'ye karar verdim. STR250, Extreme Max'a göre daha iri bir motor. Ayrıca 250cc olması çok büyük bir avantaj bence..

Bakalım benim motorun tüm bakımlarını ve resmi işlerini hallettim. Artık rahatça satabilir veya takasa verebilirim :)

satılık STR niz mi var yanlış mı anladım?
bende cbf 150 var takas edicek str arıyorum da
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Merhaba arkadaşlar..

Bende Zongshen GY125 var.Acemiliğimi bu motor ile attım. Artık yetersiz gelmeye başladı. Yakın zamanda bunu satıp veya takasa verip Kuba STR250 almayı kafama koydum :) Yalnız karar veremediğim nokta sıfır mı almalıyım yoksa ikinci el mi? İkinci eline güvenilir mi? Konunun büyük bölümünü okudum. Ancak net bilgiler bulamadım. Mesela yeni model ters maşalı bir motoru 3700'e alıp plaka ve ulaşım masraflarıyla 3900-4000 civarına maletmek mi mantıklı yoksa sıfır olarak alıp 4800-4900 civarına maletmek mi daha mantıklı? Ne dersiniz?

evet bu gidon yükseltme işini bende yapıcam motoru alır almaz da yükseltme için o gerekli parçaları nereden buluyorsunuz bunu merak ediyorum.

---------- Post added at 10:18 ---------- Previous post was at 10:16 ----------



satılık STR niz mi var yanlış mı anladım?
bende cbf 150 var takas edicek str arıyorum da

str si yok Zongshen GY125 si var onu satıp yerine yenisini düşünüyor
benim anladıgım
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
19
93229-albums2174-picture9803.jpg
93229-albums2174-picture9802.jpg
GİDON YÜKSELTME İŞİ TAMAMEN EL İŞÇİLİĞİ İLE YAPILDI.MOTORSİKLET TAMİRCİM BİRKAÇ PARÇAYI BİRAYA GETİREREK KENDİSİ YAPTI.ÇOK BASİT BİR İŞLEMDİ.RESİMDE GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ.ALTINA KALIN LAMA DEMİRE KARŞILIKLI 2 DELİK 6 CM İLAVE BORU ÜSTÜNEDE SIKMALARLA İŞLEM BİTTİ.YAPTIRAMAYACAK OLURSANIZ ADRESİNİZİ YAZIN BEN BURADA YAPTIRIP KARGO İLE GÖNDEREYİM.

str si yok Zongshen GY125 si var onu satıp yerine yenisini düşünüyor
benim anladıgım
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
satılık STR niz mi var yanlış mı anladım?
bende cbf 150 var takas edicek str arıyorum da



Henüz bir STR250 alamadım ancak pek yakında alacağım kısmet olursa..

Bu hafta benim Zongshen'in tüm yasal ve zorunlu işlemlerini hallettim. Artık satmam için bir engel kalmadı :)

Bir süre normal şekilde satmayı deneyeceğim. Eğer satamazsam KUBA bayisine takasa vereceğim. Benim motor üzerine 3000TL istediler. Bir kısmı nakit bir kısmı kredi kartına 12 taksit olacak şekilde.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
http://www.motosiklet.net/forum/members/93229-albums2174-picture9803.jpghttp://www.motosiklet.net/forum/members/93229-albums2174-picture9802.jpgGİDON YÜKSELTME İŞİ TAMAMEN EL İŞÇİLİĞİ İLE YAPILDI.MOTORSİKLET TAMİRCİM BİRKAÇ PARÇAYI BİRAYA GETİREREK KENDİSİ YAPTI.ÇOK BASİT BİR İŞLEMDİ.RESİMDE GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ.ALTINA KALIN LAMA DEMİRE KARŞILIKLI 2 DELİK 6 CM İLAVE BORU ÜSTÜNEDE SIKMALARLA İŞLEM BİTTİ.YAPTIRAMAYACAK OLURSANIZ ADRESİNİZİ YAZIN BEN BURADA YAPTIRIP KARGO İLE GÖNDEREYİM.

keske daha ayrıntılı olsaydı resimler cok daha iyi olurdu, büyük formatlı çözünürlüğü yüksek olsa da ne nasıl daha iyi görseydim üretim sorum değil :cat:
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
bugün itibari ile tekrar STR 250 almış bulunmaktayım. yeni kasa 2012 model 7 bin km de.
şimdi bir kaç bilgiye ihtiyacım var.
1-yağ değişiminde tam olarak kaç litre yağ koyuyoruz
2-ön arka lastik havaları ne olmalı
3-benzin deposu tam kaç litre, rezerv kaç litre, musluk yönleri nasıl
4-akü kaç amper
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
bugün itibari ile tekrar STR 250 almış bulunmaktayım. yeni kasa 2012 model 7 bin km de.
şimdi bir kaç bilgiye ihtiyacım var.
1-yağ değişiminde tam olarak kaç litre yağ koyuyoruz
2-ön arka lastik havaları ne olmalı
3-benzin deposu tam kaç litre, rezerv kaç litre, musluk yönleri nasıl
4-akü kaç amper

hadi hayırlı olsun
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
bugün itibari ile tekrar STR 250 almış bulunmaktayım. yeni kasa 2012 model 7 bin km de.
şimdi bir kaç bilgiye ihtiyacım var.
1-yağ değişiminde tam olarak kaç litre yağ koyuyoruz
2-ön arka lastik havaları ne olmalı
3-benzin deposu tam kaç litre, rezerv kaç litre, musluk yönleri nasıl
4-akü kaç amper

bilsem dükkan senin :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
bugün itibari ile tekrar STR 250 almış bulunmaktayım. yeni kasa 2012 model 7 bin km de.
şimdi bir kaç bilgiye ihtiyacım var.
1-yağ değişiminde tam olarak kaç litre yağ koyuyoruz
2-ön arka lastik havaları ne olmalı
3-benzin deposu tam kaç litre, rezerv kaç litre, musluk yönleri nasıl
4-akü kaç amper

Hayırlı olsun güle güle kullan.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
teşekkürler herkese,
bir kaç yedek parça ihtiyacım oldu internetten camgöz motoru buldum hepsi stoklarında var görünüyor ve çok uygun fiyatlar.
parçaları buradan alma niyetindeyim ne dersiniz?

http://www.camgoz.com.tr/asp/group/229/STR250CB
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
birde fabrikaya telefon edip fiyat al derim. ben aldığım bayiye spariş ettiriyordum, bayiye malzeme gelirken benim istediklerimde geliyordu. böylelikle kargo parasıda vermiyordum :)
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
birde fabrikaya telefon edip fiyat al derim. ben aldığım bayiye spariş ettiriyordum, bayiye malzeme gelirken benim istediklerimde geliyordu. böylelikle kargo parasıda vermiyordum :)

fabrika fiyat vermiyor, bayiye yönlendiriyor. Bayi de para kazansın diye. Aslında haklılar. Ama bu seferde ortada bir fiyat listesi olmadığı için her bayi farklı fiyat verebiliyor.
Camgöz listeyi yayınlamış ve bana uygun geldi. Herşey de var stoklarında hemen yolluyorlar. tüm istediklerimi bir seferde alıcam, 10 lira kargo alıyorlar o kadar.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
fabrika fiyat vermiyor, bayiye yönlendiriyor. Bayi de para kazansın diye. Aslında haklılar. Ama bu seferde ortada bir fiyat listesi olmadığı için her bayi farklı fiyat verebiliyor.
Camgöz listeyi yayınlamış ve bana uygun geldi. Herşey de var stoklarında hemen yolluyorlar. tüm istediklerimi bir seferde alıcam, 10 lira kargo alıyorlar o kadar.

Bayiyi arayıp telefonla fiyat sorabilirsin. Ben daha önce istanbuldan bayiden gidon sipariş vermiştim 60 küsür liraya. Camgöz motora bakınca orada da aynı para gözüküyor bence normal bayi fiyati ile aynıdır camgözden sipariş verebilirsin. Ayrıca ben daha önce camgözden 4.10-18 cross Swallow lastik sipariş ettim telefonda da kafama takılan soruları sordum sağolsunlar fazlasıyla ilgilendiler.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
ELC-30 SPADA ELCİK XL-161 25,00 TL
KM 29009 DEBRİYAJ KOLU (10) 8,47 TL
KM 29011 FREN KOLU TEK (18) 8,47 TL
KM 29013 DEBRİYAJ HALATI (26) 8,47 TL
KM 29014 GAZ HALATI (27) 8,47 TL
KM 29018 ÖN DİSK BALATASI (3) 12,10 TL
KM 29019 ARKA DİSK BALATASI (15) 12,10 TL
KM 29046 ÖN ÇAMURLUK (1) 52,03 TL
KM 29086 BUJİ (7) 6,05 TL

evet siparişlerimi geçtim. hepsini takınca motor mis gibi olcak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst