Kuba mı Mondial mi Kanuni mi Yardımcı Olabilrimisiniz?

Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
19
1500-2000 civarı bütçem var ybr 125 al falan demeyin çünkü k.kartı ile taksitle alacağım 3 marka arasında kaldım kuzenimde kuba var hoşuma gitti o yüzden yazdım

http://www.kanuni.com.tr/Pages/Urunler/Detay.aspx?d=BS+125&Id=9&k=1

http://www.mondialmotor.com.tr/MONDIAL-125-MG-DELUX/TOURING/Mondial-125-MG-Delux/index.html

http://www.kubamotor.com/km125-6_yeni_2.htm

http://www.kubamotor.com/km125-6_yeni_3.htm

Birde Motorsiklet aldıktan Sonra Ne gibi Masraflarım Olacak Plaka falan ne Kadar Tutar Vize Falan Varmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
ben 3 gun oluyor alalı mondıal 100 cup aldım plaka masrafı ortalama 240 filan tutar dediler
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
55
Bs 125 ile Breton 125 arasında bir tek disk fren farkı var ayrıca breton yaklaşık 200 tl daha ucuz geri kalan bütün özellikleri aynı. Listeye onuda ekleyebilirsin.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
1500-2000 civarı bütçem var ybr 125 al falan demeyin çünkü k.kartı ile taksitle alacağım 3 marka arasında kaldım kuzenimde kuba var hoşuma gitti o yüzden yazdım

http://www.kanuni.com.tr/Pages/Urunler/Detay.aspx?d=BS+125&Id=9&k=1

http://www.mondialmotor.com.tr/MONDIAL-125-MG-DELUX/TOURING/Mondial-125-MG-Delux/index.html

http://www.kubamotor.com/km125-6_yeni_2.htm

http://www.kubamotor.com/km125-6_yeni_3.htm

Birde Motorsiklet aldıktan Sonra Ne gibi Masraflarım Olacak Plaka falan ne Kadar Tutar Vize Falan Varmı?

Arkadaş:silent:

Şaka mı yapıyorsun, amacın nedir?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
senın baktıgın motorlar zaten aynı birini al markasını sök istedıyın bir markayı yaz bişi fark etmez.
bulundugun yerde hangi servis varsa hangısının ustasını tutuyorlarsa o markayı al.
birde bu motorların 100cc lisi var vergiden muhaf istersen birde anları araştır.
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
19
Teşekkürler Tavsiyeleriniz için Bir haftam var araştıracam biraz daha
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Bende bu önerdiğim motoru almayı düşünüyorum kışın alcam ama fiyatlar düştüğünde inşallah...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst