Kuba Kuba Fastwind 200R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
motorun işçiliği bence güzel japonlardan aşağı kalır bı yanı yok bunuda alabılırsem kuba marka 4. motorum olacak 1 yıl içerisinde
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
200 cc galiba motoru
fakat bisiklete takılan 66cc motor gibi kalmış motosikletin üzerinde
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
evet 200cc kasa bıraz buyuk gıbı duruyor ama gercegını gormek lazım fotoğraf yanıltabılır
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
yokmu bu motor hakkında dusuncelerı olan motor pıyasaya cıkmadan bakalım kac kişi yerden yere vuracak :)
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
o ön amortisör hangi devirden kalma , hayatımda gördüğüm en çirkin modeller birisi ben beğenmedim
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İş yapar bence,parçaları da hesaplı ise daha iyi.

Str 250 cross modelini takipteyim.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Str 250'nin supermotosu da olacak mı acaba ? Mail attım cevap vermediler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2011 ybr almayı düşünüyordum süper oldu bu motor. teknik özellikleri nasıldır acaba?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayır gelirmi bu motordan yani?
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
kanuni de 150 cc puma diye bir model getirmiş yeni birbirine benziyorlar baya
ayrıca 150 cc lik windy filan da var
fastwind fiyatı belli mi ?
puma 3.400 150 cc
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla 2 sene çinli scooter kullandım bir kere yolda kaldım sonra karbüratör temizlettim sonrada daha sorun yaşamadım.şimdi bir çinli çappırla tkaılıyorum 1 aydır şimdilik çok şükür bundada bir sorunla karşılaşmadım ya ne diyim :D
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne bileyim 2 civata sıkacaksak ben severim hem de takım taklavat iş görür, tercihimi Çinliden yana kullanacağım.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst