Kuba Cobra

Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
31
Selamun Aleyküm, hayırlı Ramazanlar arkadaslar, Kuba'nın 2011 ve 2012'de ürettiği yanlış değilse japonyadan ithal motorlu gaziantepte montajlı cobra modelini 2.el almıştım yalnız kullanan cocuk motoru o kadar hor kullanmışki o kadar kaza yapmışki motor pert ama köpek gibide gidiyor, şimdi bir yerde sıfırını buldum 2.600 çektiler ne diyorsunuz? birde üretimden kalktı ama garantisi olurmu servis bakımlarını yaparmı ?
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
Klasik olacak ama mantıklı olan bu.. 2600 ona vereceğine aynı parayla 2. el ybr apache falan al. Üretimden kalktı diyorsun, Kuba cobra çupra uğraşma.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst