- Katılım
- 19 Kas 2012
- Mesajlar
- 31
- Konu Yazar
- #1
Selamun Aleyküm, hayırlı Ramazanlar arkadaslar, Kuba'nın 2011 ve 2012'de ürettiği yanlış değilse japonyadan ithal motorlu gaziantepte montajlı cobra modelini 2.el almıştım yalnız kullanan cocuk motoru o kadar hor kullanmışki o kadar kaza yapmışki motor pert ama köpek gibide gidiyor, şimdi bir yerde sıfırını buldum 2.600 çektiler ne diyorsunuz? birde üretimden kalktı ama garantisi olurmu servis bakımlarını yaparmı ?