Aramıza yeni bir 170fx li arkadaş geldi hoş geldin kardeş hayırlı uğurlu olsun keşki telli cant alaydın ama neyse çelik de güzeldir güzel
Motor 150 CC. Çok çabuk hızlanır 1-2-3-4-5 rodaj süresince zorlamazsan 120 yi görebilirsin.Rodaj kısmını iyi gerçekleştirmeye bak. Çok atik, vites aralıklarında bunu hissediyorsun zaten. Çok şükür ben daha bir arıza görmedim kronik olarak. Ama çok kalite de beklememek lazım sonuçta hepsi gibi buda bir cg.Ama en azından bana göre diğerlerinden bir tık üstte. Performans açısından sıkıntın olmasın emin ol tatmin edicektir. Orjinalliğini bozmamanı tavsiye ederim. Bazıları için sıkıntı ama benim için çok güzel bir vites kutusu var. Aşa basarsan n-1-2-3-4-5-n-1-2-3-4-5 , geriye çekersende n-5-4-3-2-1-n-5-4-3-2-1. Sormak istediğin bişey olursa gördüğüm ve deneyimlerim doğrultusunda yardımcı olurum. Ha lastiklerine güvenme sakın diyim çok dandikler

Pişman olmazsın ya kardeşim tekrar dan hayırlı olsun. Sakın ama sakın orjinalliğini bozma zaten fazla hız iyi olmuyor bu tür makinelerde 120 çok rahat görürsün 140 da güzel rodajına bağlı. 160 170 yaptım diyip morelini bozanları hiç takma çünkü yok öyle bir dünya orjinal motor ile

Söylemeyi unutmuşum fren her zamanki gibi genelde de olduğu şekilde 60 km/h dan sonra çok zor durmaya yardımcı oluyor. Haberin olsun yani 100 ile giderken misal o frenin seni durdurması çok zaman alıyor ve sıkı fren kullanıncada g*tu başı ayrı oynuyor haberin olsun dikkat et
200 km/h ı marka olarak olarak belirli marka yı örnek gösteremeyiz ama genelleme yaparsak cg olarak yaptığını iddaa eden ve yapanlar var. Akıl, mantık ermiyor dışardan bakanlar sadece "YAV HE HE olurmu lan öyle şey" diyip geçiyor. Ama adamlar yapıyor ya kardeşim. Ellerine,emeklerine sağlık, fakat iyi birşey değil kesinlikle hiç iyi bişey değil. Bisiklet gibi bir motorla yani bisikletten tek farkı olan alt tarafında benzinle çalışan bir motor kısmı olan bir makineyle diğil 200, üstüne yatarak 100-150 yi geçmek bile tekere taş değdirse sıkıntıya sokar insanı.
ÖRNEK BİR YAPILI MAKİNA; (SİZCE BUNU SÜRMEK NE KADAR MANTIKLI?)