Kuba CG 150 ,kanuni bs 125 , kanuni breton mu ?

Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
88
arkadaşlar bu 3 motor arasında kaldım.
Kuba CG 150 - 2000
kanuni bs 125 - oda 2000
kanuni breton125 - 1800

hangisini almalıyım sizce ?
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
seçenekler sadece o 3 ü ise kuba cg150 derim diğerleri yanında çok cılız kalıyor...
 
Katılım
21 Ara 2010
Mesajlar
6
kanuni BS-125 çok titriyor ama çok sıhatlı bir motoru var sağlam bence ama konfor istiyorsan 2.El de olsa yamaha ybr-125 al derim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:57 ----------

arkadaşlar bu 3 motor arasında kaldım.
Kuba CG 150 - 2000
kanuni bs 125 - oda 2000
kanuni breton125 - 1800

hangisini almalıyım sizce ?


KUBA CG-150 var bizim bir arkadaşta bende kullandım titreşim olayı çok düşük ayrıca 150cc olması da büyük avantaj inan bana :cat:
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
4
arkadaşlar bu 3 motor arasında kaldım.
Kuba CG 150 - 2000
kanuni bs 125 - oda 2000
kanuni breton125 - 1800

hangisini almalıyım sizce ?

Kardş Sana Bişey Diyim Kanuni Breton Üstünüe Motor Yok Bazı Arkadaşlar Titreme Falan Diyor Ama Ben Hiç Titreme Görmedim Hem Sağlam Motor Hem Hızlı Motor İstediğiniz Kuba 150 Getirin Ben Breton 125'lik İle Çıkıcam Yarıslarım Fark Etmez Ben Sana Kısacası Breton Diyorum Kardş Breton Gibide Motor Yok ! Bu 3 Seçeneğin Arasında Kanuni Breton 125 !

Titreme Falan Hikaye Titreme Yapıyosa Motrun Bi Tamirciye Götürür Baktırısın Direk Motoru Suçlama
Titreme Falan Yok Motorlarda Süper
:thumleft:KANUNİ BRETON 125:thumleft:

 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
cg 150 yi tavsiye ederim sürmüşlüğüm var seri güzel ve kolay bayılmıcak bi motor olmazsada ondan sonra bretonu tavsiye ederim yalnız cg 150 kadar ii bi performansı yoktur ama fazla üzmez.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
322
Kardş Sana Bişey Diyim Kanuni Breton Üstünüe Motor Yok Bazı Arkadaşlar Titreme Falan Diyor Ama Ben Hiç Titreme Görmedim Hem Sağlam Motor Hem Hızlı Motor İstediğiniz Kuba 150 Getirin Ben Breton 125'lik İle Çıkıcam Yarıslarım Fark Etmez Ben Sana Kısacası Breton Diyorum Kardş Breton Gibide Motor Yok ! Bu 3 Seçeneğin Arasında Kanuni Breton 125 !

Titreme Falan Hikaye Titreme Yapıyosa Motrun Bi Tamirciye Götürür Baktırısın Direk Motoru Suçlama
Titreme Falan Yok Motorlarda Süper
:thumleft:KANUNİ BRETON 125:thumleft:


kardeş sen istediğin cg 150 yi getir yarışayım geçerim demişsinde,Kuba cg 150 yi öyle basite alma derim..Hadi benim cg 150 yi bırak o 200 cc oldu,ben sana orjinal bi cg 150 getirsem,sadece o balansörünü iptal etsem,senin bretonuna direk saydırırr direkk !! senn motorun pistonu 56,5 cg 150 ninki 62 mm? cg 150 acentadan aldıgında hız motoru değildir cunku balansör var krankında,motoru kasıyor titreşim olmaması için.Ama o balansörün sadece bi vidasını söküp iptal etsen, ne 200 lük ler silleler o cg 150 :)) lütfen içini bilmediğiniz motorlar hakkında konusmayın,ben kanuni,asya çelik kuba km 125 çita 125 cg 150 asya 125 çelik 100 lük 125 lik vsvs hepsinin içini gördüm,neyin ne mal oldugunu biliyorum..Breton kotu bi motor değil ama herkes senin gibi titreşimi azaltmayı nası yapacağını bilemez.Belki adam motoruyla oynatmak istemiyor değil mi ama? bretonda titreşim var, cg 150 de sıfır titreşim..Ayrıca cg 150 de çekiş var,hızı 125 lik gibi.Sebebi ise balansörün titreşimi kendi üzerine alarak,krankın devrini yavaslatması ayrca ağır motor olmasıdır..

ama adam edilebilir bir motor.Bendeki cg 150 zzaten full set 200 cc oldu. hızıyla kalkısıyla cekisiyle cbf 250 cbf 150 ybr falan dinlemiyo hiççç
 
Katılım
29 Eki 2013
Mesajlar
29
bende bu konuda kararsız kaldım bretonmu yoksa 150lilik kubamı diye fikir verseniz hangisi iyi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst