- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar herkese merhaba,forumda yeniyim,küba cg 150 cc oynanık motosiklete sahibim,1 hafta önce çok performans düşüklügü yaşayıp restore işlemi yapmaya koyuldum,herşey iyi güzel söktüm temizledim herşeyi kapattım derken debriyaj kartel kapağını da kapattım güzelce sıktım. Telini vs taktım,motoru vitese takarken ve vitesteysen debriyaj etki etmiyor sıkılı değilmiş gibi oluyor,tekrar söktüm 2 adet parça var 1 yuva ve 1 vida şeklinde taktım ama bu konuda bilgim yetersiz kalıyor,debriyajı nasıl aktif hale getirebilirim acilen yardıma ihtiyacım var garajımda bagırsak sökülü bir şekilde duruyor.