Ktm duke 390 debriyaj boşladı

Katılım
19 Ağu 2016
Mesajlar
4
2016 model 3000 km
bu olay başıma gelmeden önceki gün işe giderken debriyajın yukarıdan kavradığını farkettim,ayar yapmaya çalıştım ama ayarı en sondaydı, galiba büyük motora alıştığım için diyerek yola çıktım toplamda 60 km yol yaptım, ertesi gün çalıştırıp 1km gittikten sonra debriyaj kolu tel kopmuş gibi boşa çıktı ve vites değiştiremedim, hemen stop edip ayak freninin oradaki debriyaj teline ve teli tutan yaya baktım hepsi yerindeydi, motor stop haldeyken vitesi boşa alabildim, tekrar çalıştırdığımda şanzumandan çık-şık-tık-şıkır-tıkır gibi sesler geldi. Servisi arayıp durumu izah ettim yerinden oynatma gelip araçla alalım dediler, durum hakkında size tekrar bilgi vericem

Arıza videosu aşağıda


https://youtu.be/cAHGYsxUePw
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
3000kmde debriyaj bitmez. Muhtemelen üretimden kaynaklanan bir hatadır. Garanti dahilinde yapılacağını düşünüyorum.
 
Katılım
19 Ağu 2016
Mesajlar
4
Ankara ktm servisi beni aradı sorunun debriyaj kutusundaki ayarından olduğunu söyledi, ayarları yapıp yağ ve yağ filtresini değiştirmişler, motoru yıkamışlar, 2saat içinde geri dönüş yaptılar. Çok memnun bıraktılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst