- Konu Yazar
- #1
Değerli arkadaşlar, KTM Duke 200 yan koruma parçaları,
orjinal ekipman gerçekten güzel renkleri boyasının kalitesi lastiği vs..
ancak 800 tl ...
bilemiyorum belki bu parayı veren ve memnun kalan dostlar vardır aramızda ancak ben motoru biraz kredili vs aldığım için açıkçası önemli bir parça olmasına ragmen 800 liraya kıyamadım ! sizden ricam bildiğiniz daha uygun fiyatlı koruma demiri lastiği alabileceğim tavsiye edebileceğiniz bir satıcı arkadaş varsa minnettar olurum, selam ve sevgilerimle...
orjinal ekipman gerçekten güzel renkleri boyasının kalitesi lastiği vs..
ancak 800 tl ...
bilemiyorum belki bu parayı veren ve memnun kalan dostlar vardır aramızda ancak ben motoru biraz kredili vs aldığım için açıkçası önemli bir parça olmasına ragmen 800 liraya kıyamadım ! sizden ricam bildiğiniz daha uygun fiyatlı koruma demiri lastiği alabileceğim tavsiye edebileceğiniz bir satıcı arkadaş varsa minnettar olurum, selam ve sevgilerimle...