- Konu Yazar
- #1
Evet abilerim ve dostlarım bugün irtibari ile almış olduğum motorda fabrika çıkışlı arka lastiği çıkarıp Pirelli Diablo Rosso 2 takılarak bana verilmiştir. Motorda fark ettiğim çok seri ve atik bir kalkışı olduğu. Amasörleri çok yumuşak ve motor çok hafif. Habire motor yüksek devirlerde çok vites istiyor hani habire vites atmak ya da düşürmek zorundasın. Tork olarak çok güçlü bi motor sınıfına göre (bence). Orjinal egzoz sesi aşırı böyle gür ve tok çıkıyor resmen 'Ben geldim laaan' diye bağırırmış gibi
Çok seri kalkıp seri hızlanıp yüksek viteslerde ve devirlerde daha fazla basmayan bi motor. Artçı varsa arkada Allah yardımcısı olsun diyebiliceğimiz bir motor bide ben bindim arkaya ve ayaklarım süren kişinin en son kafasına geliyordu (Nerden bileyim o kadar seri kalkıp hızlandığı arkadaş neye uğradığımı şaşırdım
DD)
Kötü yönleri:Selesi çok rahatsız ediyor otururken kbyında kıçım kaşınıyor adeta
D artçı selesi çok havada ve küçük gündüz vaktı çok güneş varsa kilometre saatini görebilmek için kör olmaya çalışıyorsunuz resmen ekipman servisi yedek parça ve parçaları çok pahalı baya hemde
İyi yönleri
iablo Rosso 2 taktıktan sonra resmen motor asfalta yapışıp 'Bırakmaaam' diye sana sesleniyor.Frenleri çok iyi bence baya iyi hemde.Habire vites atmak bi acemiye göre biraz zor gelebilir ama bi süre sonra vites atmaya düşürmeye alışıp fark etmeden kendini fazlasıyla geliştirip artık istemsizce yapmaya başlıyorsunuz.Ve çok güçlü torku olması sebebiyle ve 42 TL'ye 300-350 KM gidebilmesi ayrı bir güzel yanı.Tasarımı oturuş pozisyonu gidonun uzunlugu ve sürücüye olan yakınlığı sonracığıma agresif bir tipi olması adeta trafikte ve gidilen yerde bir bana ikinciyi baktırıyor.
Bu kadar şuanlık eklemek isteyen varsa eklesin arkadaşlar.
Kötü yönleri:Selesi çok rahatsız ediyor otururken kbyında kıçım kaşınıyor adeta
İyi yönleri
Bu kadar şuanlık eklemek isteyen varsa eklesin arkadaşlar.