KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Arkadaşlar merhaba, servis duke 250 ye hangi yağı koyuyor biliyor musunuz

Merhaba, servis 10-50 castrol sentetik koyuyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------

Slm atkadaşlar duke 250 için servislerin dılında nerden zincir bulurum ve kac bakla oluyor?

Slm, KMA'da var. www.kmadepo.com. Markaya göre listeleniyor zaten, baklasını bilmiyorum ama dişli de alacaksınız dikkatli olun : motorun spormoto sayfasında dişliler 15:45 olarak listelenmiş (390 ile aynı). Kullanıcı kitabında 14:46 (doğrusu bu). Ben yanlışlıkla 15:45 aldım. Titreşim ve yakıt düştü bayağı ama tabi her viteste devir de düşüyor %10 kadar.
 
Katılım
16 Kas 2014
Mesajlar
5
Tuğrul bey nerden aldığınızı rica etsem söyler misiniz? Bnde 0 almak istiyorum bütçem kısıtlı çünkü

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------

Herkese merhaba. Duke 250 ile uzun yol yapmayı düşünüyorum. Naked tecrübem yok. İki kişi günlük en fazla 300 km giderek 5000 km tur yapmayı düşünüyoruz.yorucu olması beklemediğim birşey değil ama yol işkenceye dönsün istemiyorum. Şuan bana en yakın motor duke 250 bu yolu çıkartır mı?
uzun yol için yan çanta bağlantı aparatı mevcut mu? 0 km 2016 model 16000 TL'ye anlaştım.f/p nedir?

Tuğrul bey nerden aldığınızı rica etsem söyler misiniz? Bnde 0 almak istiyorum bütçem kısıtlı çünkü
 
Katılım
3 Nis 2017
Mesajlar
10
Herkese Merhaba ,

Ben de yaklaşık 600 KM'dir 250 kullanmaktayım. Motoru rüzgar konusu dışında çok beğeniyorum. İstediğim herşeyi açıkçası buldum diyebilirim.

Şu an beni zorlayan tek konu rüzgar meselesi. Yanlış düşünüyor isem lütfen beni düzeltin, 90-110 arası giderken rüzgar yol tutuşu ve hakimiyeti bence oldukça etkiliyor. Bunda karşıdan gelen rüzgarın herhangi bir kesiciye uğramadan direkt göğüse gelmesinin de etkili olduğunu düşünüyorum. Rüzgarın üşütmesi o kadar önemli değil o halloluyor da hakimiyet konusu bence konforu olumsuz etkiliyor.

Bu konuda Tur Camları'nın ne kadar başarılı olduğunu bilmiyorum ancak okuduğum kadarı ile çok da memnun olan yok. Ancak yine de fikir almak isterim.
Boyum 1,70 olduğu için biraz yüksek bir tur camı ile rüzgarın kaskı teğet geçme ihtimali açıya bağlı olarak mevcut diye düşünüyorum.

Aynı dertten muzdarip arkadaşlar bilgi verebilirse çok sevinirim.

-Dün de aliexpress'ten Stompgrip siparişi verdim 25 USD'ye bakalım bekliyorum.
 
Katılım
10 Tem 2016
Mesajlar
9
Tuğrul bey nerden aldığınızı rica etsem söyler misiniz? Bnde 0 almak istiyorum bütçem kısıtlı çünkü

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------



Tuğrul bey nerden aldığınızı rica etsem söyler misiniz? Bnde 0 almak istiyorum bütçem kısıtlı çünkü

12 nisanda Karabük'ten aldım motoru. Yalnız kredi kartına taksit yaptırdım 16.500'e geldi bana.
 
Katılım
17 Nis 2017
Mesajlar
93
Selamlar,

Duke 250 ile aranıza katıldım. Lokasyon istanbul.Tavsiyelerinizi bekliyorum :)
 
Katılım
20 Nis 2017
Mesajlar
1
Selam arkadaşlar duke 200 almayı düşünüyorum.Bir kaç duke 200 e baktım ekstraları yoktu.Ekstra yan koruma demiri takozlar vs. baya pahalıydı.Bunları fason yapan bir usta falan var mı?
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
62
Arkadaşlar merhaba bugün ktm bayiinden duke 200 2016 modeline bakma fırsatım oldu daha önce arkadaşın 2014 model duke 200 kullandım 2 yıllık modeller arasında farklar varmı bayide baktığım bana sanki biraz makyajlı geldi çamurluğu farının orası yada ben yanıldım bilmiyorum temmuzda almayı düşünüyorum tavsiyelernizi lüften yazın.(birde bayideki arkadaş yeni gelecek olan duke 125leri 15den satılacağını söyledi sizce 2016 dukelarda indirim olur mu fiyatlarında adamlar 13500e satıyolar)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
158
Duke 200 ABS(2015) ile Duke 250 ABS (2017) arasında sürüş kontrolu arasında fark var mı? yani 250 cc nin gaz alcik tepkimesi cok mu hassas , biraz acemi biri kullanamaz mı. Burada acemi olan ben :)) Yamaha ve Honda nın eğitimlerine katıldım
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
73
Duke200 kullanmadım yorum yapamayacağım ama 250'nin öyle çılgın bir gaz tepkisi olduğunu söyleyemem. 7500km Ybr tecrübesinden sonra geçtim ve gaz tepkisinden yana hiç zorlanmadım. Siz eğitim de almışsınız. İlk motorunuz olacaksa ilk birkaç bin km ekstra dikkatli ve şımarıklık yapmadan sürerseniz sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
 
Katılım
10 Tem 2016
Mesajlar
9
Demek o üç kişiden biri sizmişsiniz bende karabükdeki ktm bayisiyle konuştum ama duke 250 yoktu duke250 ilk motrunuz mu ve şuan memnunmusunuz?

sonuncuyu almış olmalıyım. ilk motorum değil ama tecrübeli de sayılmam. şuan 450 km de.sınırları zorlamadan biniyorum. crf rally düşünürken son dakikada bulaştım bu motora iyiki almışım diyorum. uzun yol için uyarlamaya çalışıyorum şu sıralar tek sıkıntım bu.
 
Katılım
17 Nis 2017
Mesajlar
93
Selamlar.Duke 250 kullanıyorum.Aranızda yurt dışından koruma demiri siparişi vermiş kimseler var mı?Tr de uygun fiyata nerede taktırabiliriz?Yardımcı olursanız çok sevinirim.İyi günler.
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
73
Arkadaşlar merhaba, bozuk yollarda giderken ve kasisten geçerken özellikle 1. Ve 2.viteste arka dan bir yerlerden rahatça duyulan bir tık tık sesi geliyor. Düzgün yollarda giderken hiçbir sıkıntı yok. Ön ve arka amortisorlere yukleniyorum öyle vurma veya çok yumuşak olma gibi bir durum da yok. Plakalık tan olabilir deyip plakayı direk vida ile camurluga taktım ancak devam ediyor. Alet çantasından olabileceğini düşünüp cikarip cebime koydum yine devam etti. Benzer durumla karşılaşan var mi varsa sebebi nedir?
 
Katılım
7 May 2017
Mesajlar
2
Merhaba Arkadaşlar,

Aranıza ilk motorum olan 2016 Duke 200 ile katılıyorum. Nisan'da sıfır aldım. Fakat bir problemim var, motor ile yokuş tırmanırken her defasında "Düşük Yağ Basıncı" uyarısı veriyor, motoru stop edip tekrar çalıştırınca uyarı siliniyor. Motor şuan serviste, başına bu tarz bir durum gelen yada fikri olan var mı diye sormak istedim.

Saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2015
Mesajlar
14
Merhaba Arkadaşlar,

Aranıza ilk motorum olan 2016 Duke 200 ile katılıyorum. Nisan'da sıfır aldım. Fakat bir problemim var, motor ile yokuş tırmanırken her defasında "Düşük Yağ Basıncı" uyarısı veriyor, motoru stop edip tekrar çalıştırınca uyarı siliniyor. Motor şuan serviste, başına bu tarz bir durum gelen yada fikri olan var mı diye sormak istedim.

Saygılar.

ben 2014 modelde sürüş esnasında aniden ateşlemeyi kesme sorunu yaşamıştım. uyarı ekranındaki ışık yanıyordu o esnada ve motor istop etmeden çalışmaya devam ediyordu. ilk olarak karaköy atamoto ya gösterdim diagnostic kayıt oluşturmamış spormoto ya göstermeni tavsiye ederiz dediler. spormoto ya 2-3 gün kadar bıraktım motoru teslim aldığımda bir sorun görmedik tekrarlarsa getirin dediler ama bir daha tekrarlamadı motor.

İstanbul'daysan spormoto ya götürmeni tavsiye ederim.
 
Katılım
7 May 2017
Mesajlar
2
Merhaba Arkadaşlar,

Aranıza ilk motorum olan 2016 Duke 200 ile katılıyorum. Nisan'da sıfır aldım. Fakat bir problemim var, motor ile yokuş tırmanırken her defasında "Düşük Yağ Basıncı" uyarısı veriyor, motoru stop edip tekrar çalıştırınca uyarı siliniyor. Motor şuan serviste, başına bu tarz bir durum gelen yada fikri olan var mı diye sormak istedim.

Saygılar.

Merhabalar,

Servis yağ pompasinda sıkıntı buldu, garantiden degistirilmis. Yarın almaya gideceğim.

Teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst