KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Merhabalar arkadaşlar aranıza yeni katıldım
2013 model 18 bin km de bir ktm duke 200 abs sahibi oldum
ama tadımı ciddi derecede kaçıran bir durumun farkına vardım
(bu arada ata motorda ekspertize girdi bana bir sıkıntısı olmadığı bilgisi verildi)
Motoru teslim aldığımda yarım depo benzin görünüyordu en fazla 30-40 km yaptım ve benzin ikazı verdi ve altta ufak iki diş gönüyordu göstergede duruma anlam veremedim ortalama yakıt tüketimi bölümününden baktığımda 100 km de 50 litre yaktığı görünüyordu
tabi oraya inanmadım böyle birşey imkansız diye düşündüm benzin almaya gittim ve depoyu tam doldurdum toplamda 7 lt benzin aldı depo yani içinde ortalama 4 lt gibi birşey varmış galiba sonuç olarak çok üzüldüm yarın ata motora gideceğim öncesinde sizlerin bu durumla alakalı bilgisi veya bir tecrübesi varmıdır öğrenmek isterim
ayrıca önceki sahibine ulaşamıyorum kimsenin günahını almak istemiyorum fakat burnuma kötü kokular geliyor.

Merhaba hayırlı olsun.
Göstergede gördüğünüz 100 km'de 50 litre yaktığınızı değil de, 1 litre benzin ile 50 km yol aldığınızı gösteriyor olabilir, onu kontrol edebilir misiniz ? 100 km'de 50 litre 200 cc bir motorda mümkün değil, silindirin tamamı benzin dolsa ancak : )

Duke'un göstergesi doğrusal azalmıyor, hemen her motor gibi. Şöyle düşününün : 10 litre deponun tamamı doluyken, 100 km yol aldığınızda, deponun %20'si azalıyor. ancak depoda 4 litre benzin kaldıktan sonra 100 km giderseniz, deponun %50'si azalır, sonraki 100 km'de tamamı biter. Ayrıca gösterge az göstermek üzere kalibre edilmiş. Ben göstergedeki tüm çubuklar bittikten sonra 70 km'ye yakın yol gitmiştim.
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
52
Arkadaşlar merhaba. Bu coolant yazan depoya tam olarak ne koymamız lazım ? Ayrıca radyatöre antifriz koymamız gerekli mi ? Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Arkadaşlar merhaba. Bu coolant yazan depoya tam olarak ne koymamız lazım ? Ayrıca radyatöre antifriz koymamız gerekli mi ? Yardımcı olursanız sevinirim.

Merhaba, o coolant yazan depo radyatörün genleşme haznesi. Radyatörde ne kadar sıvı olduğunu ordan ölçebilirsiniz. Ayrıca radyatör kapağını açmayın, özellikle sıcakken. Radyatöre bu genleşme haznesinden %50 antifiriz, %50 saf su karışımı koyuluyor. Biraz azaldı ise yalnız saf su da ekleyebilirsiniz. Yalnız eğer antifriz ekleyecekseniz, aluminyum radyatörlere uygun cinsten olmalı. Antifriz şisesinin üzerinde yazar uygun olup olmadığı.
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
52
Merhaba, o coolant yazan depo radyatörün genleşme haznesi. Radyatörde ne kadar sıvı olduğunu ordan ölçebilirsiniz. Ayrıca radyatör kapağını açmayın, özellikle sıcakken. Radyatöre bu genleşme haznesinden %50 antifiriz, %50 saf su karışımı koyuluyor. Biraz azaldı ise yalnız saf su da ekleyebilirsiniz. Yalnız eğer antifriz ekleyecekseniz, aluminyum radyatörlere uygun cinsten olmalı. Antifriz şisesinin üzerinde yazar uygun olup olmadığı.


Tamamdır. Teşekkürler.
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
2
Arkadaşlar genel olarak ktm 250 duke ten ben memnunum. sizde dikkatinizi çeken bir sorun oldu mu.ayrıca ilgi çekmesindende mutluyum.çok soran oluyor.ben şu anlık özellikleriyle ve fiyatı en iyi 250 lik olduğunu belirtiyorum.saygılar...
 
Katılım
15 Ocak 2017
Mesajlar
38
selam arkadaslar ismim salim 9000-10000 tl bütcem var aklımda duke 200 var ama yabancıyım motor tecrubem 1 sene kadar aktıf ıstanbulda kullandım.Guzel kalıtelı bır motora gecmek ıstıyorum.Duke 200 cıktı karsıma sze sormak ıstedıgım ;

1.kac km kadar alınabılınır.
2.kronık sorunu var mı
3.Istanbuldan alacagım alırken baktırabılecegımız tavsıye ettıgınız usta servıs varmı avrupa yakasında.
4.Artı ve eksileri nelerdir.
hepinize kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
28 Kas 2016
Mesajlar
5
Selamlar. Bende 0 km Duke 200 alarak aranıza katıldım. Doğru mu yaptım yanlış mı yaptım inanın bilmiyorum.İlk motosikletim. 34 yaşındayım. Varsa önerileriniz ya da yapmam gereken şeyler dinlerim.
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Bir buçuk yıl kullandım duke 200. Maddi nedenlerden sattım, aşırı az yakar son hız pek yoktur ama çok torklu seri makinadır.bana göre olumsuz yönleri aşırı gürültülü başkada pek olumsuz yönü Yok gibi he bide gaz tepkileri sert. Ben uzun sayılabilecek yolda yaptım, bu motorun en sevdiği rota bol kısa virajlı yollardır, üst düzey malzeme kalitesine sahiptir.en önemlisi de frenleri çok iyi frenlere sahiptir, alın pişman olmazsınız, bu arada yaş 31 boy 186 kg 90
 
Katılım
9 Şub 2017
Mesajlar
1
Öncelikle herkese merhaba bende duke200 kullanıcısıyım . İstanbulda tavsiye edeceğiniz zincir alabileceğim bir yer var mı . Birde did setin fiyatı 420 TL bajaj pulsarın dişli seti 200 TL yaklaşık ölçüler aynı alıp kullanabilir miyim yada zincir dişlisi için önerebileceğiniz daha uygun bir set var mı ? Herkese iyi forumlar .
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
3
Merhabalar;
geçen yıl, bu konunun yüzden fazla sayfasını sıkılmadan okuyarak duke 250 almaya karar verdim ve aldım.
burası gerek motosiklet gerek aksesuarlar için karar vermemde gerçekten çok yardımcı oldu.
aldıktan sonra da gördüm ki malzeme kalitesi ve donanımları burada anlatıldığı gibi çıktı.
şimdi ise motorumu satmak istiyorum. ilgilenenler için ayrıntılar linktedir.

buradan duyduğunu söyleyen için daha farklı pazarlık yapılacaktır.
teşekkürler...

link...
 
Katılım
9 Şub 2017
Mesajlar
92
Merhabalar;
geçen yıl, bu konunun yüzden fazla sayfasını sıkılmadan okuyarak duke 250 almaya karar verdim ve aldım.
burası gerek motosiklet gerek aksesuarlar için karar vermemde gerçekten çok yardımcı oldu.
aldıktan sonra da gördüm ki malzeme kalitesi ve donanımları burada anlatıldığı gibi çıktı.
şimdi ise motorumu satmak istiyorum. ilgilenenler için ayrıntılar linktedir.

buradan duyduğunu söyleyen için daha farklı pazarlık yapılacaktır.
teşekkürler...

link...

Hocam motor artçılı uzun yolda nasıl ? Ve Titreşim rahatsız ediyor mu ?
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
3
Hocam motor artçılı uzun yolda nasıl ? Ve Titreşim rahatsız ediyor mu ?

şöyle ki; alma sebebim istanbul trafiğinde kolay hareket edebilmek ve haftasonları kilyos, ağva şile gibi küçük küçük seyahatler yapmaktı.
ama farkettik ki motosikletin daha büyük potansiyeli var. sadece bir alüminyum çanta ilavesiyle resmen bir gezi motoruna dönüştü.
ben 82 kiloda ve 174cm boyundayım. eşim de 54 kilo ve 166 boyunda.
başladık ufaktan sayahatlere.
yalova, bursa, çanakkale, eskişehir, ankara, izmir. baktık sorun yok kayseriye mersine kadar sorunsuzda gittik geldik.

çanta alüminyum olduğu için artçı güvenle arkasına yaslanabiliyor ve daha az yorulmasını sağlıyor.
bagaj dersen 38L 2 kişinin 1 haftalık eşyasını rahatlıkla alıyor.
çadır sandalye de alacam dersen onu da alüminyum çantanın üzerine bağlayabiliyorsun. mis.

titreşime gelirsek tek silindirin titrememe gibi bi ihtimal zaten yok.
ama bence abartılacak kadar değil.
zaten adamlar bize ne dememişler. hem sürücü hem artçı ayak peglerinde ve gidonla üst mesnet arasında plastik var.
bu da ellere, ayaklara gelen titreşimi azaltıyor.

uzun yol yaparken istasyonlarda verdiğin molalar yeterli olur.
hiç problem yaşamazsın.

şahsen ben yamaha mt-07 ile tek başıma üstelik artçısız bagajsız yaptığım gezilerde daha çok yorulduğumu biliyorum.
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Selam arkadaslar bende duke 250 sahibi olucam insallah bi ilan bile buldum 13.500 tl uzerinde ancak ilan 7 aydir duruyormus sormak istedigim bu motorun sikintisi birseyi varmidir onceden nasil ogrenebilirim yardimci olursaniz sevinirim tesekkurler simdiden ☺
 
Katılım
3 Ocak 2015
Mesajlar
6
merhaba ktm duke 250 tur camı arıyorum fakat internette gördüğüm ürünler şekil şemal olarak pek içime sinmedi , şöyle bir fotoğrafla karşılaştım internette. nerden nasıl temin edebiliriz. Bilgisi olan varsa çok makbule geçer.

109277d1374426180-ktm-duke-390-launched-india-rs-1-8-lakhs-ex-showroom-delhi-69027_554884587904780_503263727_n.jpg
 
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
8
Paylaştığın fotodaki tur camı gerçekten çok şık duruyor. Bununla ilgili öğrendiklerini bizlerle de paylaş lütfen.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Merhabalar. Uzun bir aradan sonra tekrar aranıza katılıyorum. Son motosikletimi ki 2 sene dolu dolu bindiğim 2005 model Hyosung GT250'yi , tank tokadı yememle düşmem sonucu satmamın ardından neredeyse 3 yıldır motosikletten uzak kaldım. Uzun zamandır ne alsam diye araştırıyordum. Mt 25 ağır basıyordu sonra CBR 250 derken Duke 250'nin en mantıklı seçenek olduğuna karar verdim. 2016 model sıfır kilometredeki makinam önümzüdeki hafta elimde olacak. Herkese sağlıklı ve güvenli sürüşler diliyorum.
 
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba,01.03.2017 tarihi itibarı ile bende aranıza 2016 duke 250 ile katıldım:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

Duke'den önce CF 150 NK kullandım yeni olduğu için mi yoksa yapısal bir durum mudur anlayamadığım ama beni şuan rahatsız eden bir durum var.

Forumun tüm sayfalarını okumamakla beraber okuduğum kadarı ile 190cm boyun üzerindeki arkadaşlarda sorun yok gibi ancak ben şöyle bir sorunla karşı karşıyayım özellikle ayak fren pedalına basarken dizlerim depoya dayanıyor ve frenlemeyi rahat yapamıyorum.Aynı sorun debriyaj pedalında da var ama o biraz idare ediyor.Siz duke kullanan ve daha tecrübeli arkadaşlar pedalların konumu ayar ile yukarı kaldırılabilir mi? yada bu sorunu nasıl çözebilirim.
teşekkür ederim.
teşekk
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst