KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
garantisi var daha el değiştirince herhalde garanti dışı saymazlar ?
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Lütfücüğüm takıyordu depoüstü. O kapağın oralardan plastiğin altına yerleştiriyordu yanlış anlamadıysam bir şekilde gelince anlatır da yapılabiliryor :wiinkk:
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
garantısı ıcın supermotoyu arasam bılgı verırler mı ? sıstemden bakıp soyleyecekler sonucta
supermoto ıcın bılgı konusu sıkıntı dıye okumustum forumlardan bırınde
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Herhengi birisini arayabilirsin. Spormoto ne yapar bilmiyorum da ben aradığımda gayet olumlu davrandılar.
En olmadı aç sor herhangibirine.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
garantısı ıcın supermotoyu arasam bılgı verırler mı ? sıstemden bakıp soyleyecekler sonucta
supermoto ıcın bılgı konusu sıkıntı dıye okumustum forumlardan bırınde

şansını dene sor bakayım şurda motor var de alaçam garantisi devam edermi.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
122
Arkadaşlar bende dukecuyum artık fuardan 2 tane kaptık perşembe günü ilk gün yarında ruhsat işlemlerine başlıcam allah nasib ederse herkese keyifli sürüşler.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
122
Teşekkürler herkese inşallah.

Bir sorum olıcak givi çanta seti taktırmak için nereye gidebilirim?
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Plastik olduğu için mıknatıslı depo üstü çantalar tutmuyor. Givinin depo üstünü kullanıyorum, yalnız duke 200 için olan aparatı ile birlikte alıyorsunuz, sonra çantanın tutamacını depo kapağına monte edip kullanıyorsunuz.

http://www.givi.it/soft-luggages/Tank-bags/3D601-TANKLOCK
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
...yalnız duke 200 için olan aparatı ile birlikte alıyorsunuz

Vakum etkisi yaratan o bağlantı aparatı şu değil mi hocam;

7149_5_1.jpg
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Polat Bey arkadaşım, burası Ankara MT mi, seviyeyi koruyalım lütfen :)


Seninle Yunus'a mesaj attım niye cevap vermiyonuz, benim ledleri ne zaman takıyoruz ??
 
Katılım
27 Tem 2012
Mesajlar
8
Arkadaslar merhaba.
İstanbul avrupa yakasındaki KTM servislerini iletişim bilgileriyle birlikte paylaşmanız mümkün mü acaba?
Teşekkürler.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Spormoto

0216 349 16 40

spormoto anadolu yakası :)

Kemeraltı cd., Sakızcılar sk., No:2, 34400 Karaköy - İSTANBUL
GPS Coordinates: 41.025429, 28.978162
[email protected]
+90 212 243 3554
+90 532 375 2211

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

Vakum etkisi yaratan o bağlantı aparatı şu değil mi hocam;

http://bws.bitenekadar.com/7/1/4/9/7149_5_1.jpg

elinde varsa bir kaçtane gönderde evde kullanalım :cherry:
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
81
Merhaba arkadaşlar bende fuardan ktm duke 200 aldımda.muamele ücreti için 600 tl istediler.Bende kendim yaparım dedim.Bu plaka ruhsat işlemleri için madde madde ne yapmak gerekir yazarmısınız.Birde semtten fatih'den bir arkadasın tanıdıka sorduk 210 tl muamele + 180 tl filanda trafik sigortası çıkar dedi uygun mudur
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
trafik Sigorta tası dahil 01-08-2012 tarihinde 269 tl ye kendim yaptım 113 tl Sigorta ya verdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst