KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
spormotodan yeni inciler:
* randevu alıp gitmeme rağmen 50OOKM bakımı için motoru bırakıp ertesi gün aldım.
* 360 TL tuttu.
* servisteki elemanlar ayrılmış. yeni bir eleman işe başlamış.
* ellerinde buji yokmuş. bujiler için 10 gün beklemek gerekiyor. ücretini ise aldılar.
# sahibinden satılık KTM 200 DUKE. 10000TL.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
spormotodan yeni inciler:
* randevu alıp gitmeme rağmen 50OOKM bakımı için motoru bırakıp ertesi gün aldım.
* 360 TL tuttu.
* servisteki elemanlar ayrılmış. yeni bir eleman işe başlamış.
* ellerinde buji yokmuş. bujiler için 10 gün beklemek gerekiyor. ücretini ise aldılar.
# sahibinden satılık KTM 200 DUKE. 10000TL.

hangi işlemler için o kadar fiyat cıkarttılar.
hava filtresi değiştimi ?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
spormotodan yeni inciler:
* randevu alıp gitmeme rağmen 50OOKM bakımı için motoru bırakıp ertesi gün aldım.
* 360 TL tuttu.
* servisteki elemanlar ayrılmış. yeni bir eleman işe başlamış.
* ellerinde buji yokmuş. bujiler için 10 gün beklemek gerekiyor. ücretini ise aldılar.
# sahibinden satılık KTM 200 DUKE. 10000TL.

Güzelmiş...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
spormotodan yeni inciler:
* randevu alıp gitmeme rağmen 50OOKM bakımı için motoru bırakıp ertesi gün aldım.
* 360 TL tuttu.
* servisteki elemanlar ayrılmış. yeni bir eleman işe başlamış.
* ellerinde buji yokmuş. bujiler için 10 gün beklemek gerekiyor. ücretini ise aldılar.
# sahibinden satılık KTM 200 DUKE. 10000TL.

Ah şu forumlar yokmu:) Adamı rezilde eder vezirde...(oscar goes to spormoto)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
sadece hava filtresine spormoto 45 euro cuk istiyor o yüzden sordum yurdışı parca satan sitelerde 15 euro oem filtre ,45 euro ona verene kadar dna veya K&N hava filtresi alırım .
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
sadece hava filtresine spormoto 45 euro cuk istiyor o yüzden sordum yurdışı parca satan sitelerde 15 euro oem filtre ,45 euro ona verene kadar dna veya K&N hava filtresi alırım .

Hocam, marka filtrelere extra para bayılmamanızı öneririm. Hatta şiddetle öneririm. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmaktan bir farkı yok, uyarayım yani...:wiinkk:
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Hocam, marka filtrelere extra para bayılmamanızı öneririm. Hatta şiddetle öneririm. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmaktan bir farkı yok, uyarayım yani...:wiinkk:

Ben alacağım Polat k&n, arabamda kullanıyordum ve memnundum, parasına değerdi. Stock filtrenin üzerine marka basılmış gibi değildi yani :)
Şimdi duke e de sipariş verdim, bir kaç haftaya gelecek.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ben alacağım Polat k&n, arabamda kullanıyordum ve memnundum, parasına değerdi. Stock filtrenin üzerine marka basılmış gibi değildi yani :)
Şimdi duke e de sipariş verdim, bir kaç haftaya gelecek.

Bir işe yaramıyor yani, extra bir performans sağlamıyor. Hatta daha fazla tozun geçmesine sebep oluyor bile diyebilirim. Neyse. Zararı olacağını düşünmüyorum, sadece maddi açıdan karşıyım
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Bir işe yaramıyor yani, extra bir performans sağlamıyor. Hatta daha fazla tozun geçmesine sebep oluyor bile diyebilirim. Neyse. Zararı olacağını düşünmüyorum, sadece maddi açıdan karşıyım
sanayi yanımızda gittim bana bir numune getir 20 tane alırsan 10 tl den yaparım dediler o yüzden numune bulsaydım vercektim yapsınlar diye ama fazlasını ne yapacağım diye düşündüm vazgectim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------

Ben alacağım Polat k&n, arabamda kullanıyordum ve memnundum, parasına değerdi. Stock filtrenin üzerine marka basılmış gibi değildi yani :)
Şimdi duke e de sipariş verdim, bir kaç haftaya gelecek.
nerden sipariş verdin ,k&N için baktım lapaşa yönlendiriyor lapaşı aradım sipariş verdik 1 ayda gelir dediler ama direk size satışımız yok gittiniz yetkili servis bayimiz onlar bize sipariş gecsin dediler buda artı maliyet demek dna ebay da var direk sitesinden alınırsa temizlik madeleri yanında 75 euro türkiye ye gönderiyor, kargo parası dahil.eğer k&n,daha uygunsa k&n,alayım .

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------

Bir işe yaramıyor yani, extra bir performans sağlamıyor. Hatta daha fazla tozun geçmesine sebep oluyor bile diyebilirim. Neyse. Zararı olacağını düşünmüyorum, sadece maddi açıdan karşıyım
artı performans için değil her hava filtresi değişiminde 45 euro gecirmesinler diye :pale: diye temizler temizler kullanırım :cherry:
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Bir işe yaramıyor yani, extra bir performans sağlamıyor. Hatta daha fazla tozun geçmesine sebep oluyor bile diyebilirim. Neyse. Zararı olacağını düşünmüyorum, sadece maddi açıdan karşıyım

Ne alakası var lan, daha rahat ve temiz hava almasa neden para vereyim? :)

İstanbul k&n distribütöründe test makinesi var, kendi hava filtremi çıkarıp k&n ile yan yana koyup denedik, k&n bariz daha temiz ve çok daha fazla hava alıyordu içeri.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------

Rider Ankara ya verdim sipariş, k&n in sitesi ile aynı fiyat. Üzerine ücret almıyorlarlar yani; zaten anlaşmalı şirket olduğu için listedeki satış fiyatı neyse o.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
kardeşim de ford focus var 2012 model 30000km bakımı 352.50 tl dört buji değişimi dahil tüm bakım işlemleri motordan az tutuyor 600cc motora biniyoruzda bizim mi haberimiz yok.anlaşılan parcaları yurt dışından getirip bakımı kendim yapacam yerim garantisini .

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------

Ne alakası var lan, daha rahat ve temiz hava almasa neden para vereyim? :)

İstanbul k&n distribütöründe test makinesi var, kendi hava filtremi çıkarıp k&n ile yan yana koyup denedik, k&n bariz daha temiz ve çok daha fazla hava alıyordu içeri.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------

Rider Ankara ya verdim sipariş, k&n in sitesi ile aynı fiyat. Üzerine ücret almıyorlarlar yani; zaten anlaşmalı şirket olduğu için listedeki satış fiyatı neyse o.

rider girdim göremedim fiyat nedir .
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
kardeşim de ford focus var 2012 model 30000km bakımı 352.50 tl dört buji değişimi dahil tüm bakım işlemleri motordan az tutuyor 600cc motora biniyoruzda bizim mi haberimiz yok.anlaşılan parcaları yurt dışından getirip bakımı kendim yapacam yerim garantisini .

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------



rider girdim göremedim fiyat nedir .

Rider ın sitesinde yok zaten, k&n in sitesinde bulup, rider a sipariş verdim. http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=KT-1211
http://store.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=KT-1211
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ne alakası var lan, daha rahat ve temiz hava almasa neden para vereyim? :)

İstanbul k&n distribütöründe test makinesi var, kendi hava filtremi çıkarıp k&n ile yan yana koyup denedik, k&n bariz daha temiz ve çok daha fazla hava alıyordu içeri.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------

Rider Ankara ya verdim sipariş, k&n in sitesi ile aynı fiyat. Üzerine ücret almıyorlarlar yani; zaten anlaşmalı şirket olduğu için listedeki satış fiyatı neyse o.

Daha fazla hava almıyor demedim, daha fazla performans vermiyor dedim. Ayrıca hem daha fazla hem de daha temiz hava nasıl oluyor o benim aklıma yatmadı. Sen nasıl anladın daha temiz olduğunu ??
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Daha fazla hava almıyor demedim, daha fazla performans vermiyor dedim. Ayrıca hem daha fazla hem de daha temiz hava nasıl oluyor o benim aklıma yatmadı. Sen nasıl anladın daha temiz olduğunu ??

Daha fazla toz girer dedin ya; Hacı şimdi saç kurutma makinesi gibi rüzgar gücü üreten bi fan var, önüne toz toprak vs koyabiliyorsun; sonra filtreleri oturttuğun yer var, kapalı şeffaf bir kutu, kutunun içinde de top var geçen havanın gücünü karşılaştırabilmek için.
Önündeki tozla birlikte fanı açtığında stock filtreye göre k&n in topu daha fazla oynattığını ve kutuya daha az toz girdiğini kendi gözünle görebilirsin.

Kutuyu da gösterecektim de şeklini görebilmen için, cepten giriyorum, net fazla hızlı değil youtube linki bakamadım.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
yalnız ABS li duke200 ve duke390'ın fiyatları şaka gibi 4.700 ve 5300 e

373cc den çıkan 44 hp de çok iyi ve 139 agırlıkta öyle...
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
yalnız ABS li duke200 ve duke390'ın fiyatları şaka gibi 4.700 ve 5300 e

373cc den çıkan 44 hp de çok iyi ve 139 agırlıkta öyle...

Şaka gibi olan TR fiyatları :)

Yurtdışı 125 ile 200 farkı 500€ iken Tr'de 1000€ nedense !

Şimdi abs farkı 200€ ken bakalım sevgili ktm distribütörü ne kadar fark isteyecek !!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst