- Konu Yazar
- #1
Bu konuyu haftalar önce açmıştım himseden mesaj falan gelmedi, forumda bakım fala nolmuş belki ondan arada kaynamış olabilir açtığım konuyu sonradan bulamadım yenisini açıyorum, motor halen aynı şekilde duruyor çalışmıyor.
Ktm Duke 125 2011 model motoruna sahibim, bir çok parçası orijinal değil, kışın akşam küçük bir turlayayım dedim 10-15km sürüp eve geldim, sürüşte sıkıntı yoktu, motoru garaja koydum kapattım, en son bir aragaz vereyim dedim kontağı açtım çalışmadı. Farlar yanıyor, korna çalışıyor ama gösterge falan gelmiyor, motoru da başlatmıyor. Başlığa kill switch tepki vermiyor yazdım aynı şekilde sanki kill switch hep kapalıymış gibi davranıyor kastım bu. Belki switchde sorun vardır diye içini açıp kabloları birbirine falan sürttüm tepki yok, yani switchin kendisinde bir sorun yok netleştirmek adına söylüyorum. Biraz acemiyim kusura bakmayın. Garaja inerken ufak bir tümsek var oraya biraz sert girdim motoru ufaktan hoplattı belki o esnada bir kablo falan çıkmış olabilir ama benim dikkatimi çeken bir şey olmadı.
Netleştirecek olursam: Kontağı açınca motor tepki veriyor, ama motor başlatılamıyor, her daim sanki kill switch kapalıymış gibi davranıyor.
Benzer konularda ayaklık müşürü nedenlidir yazanlar olmuş bende sorun o ise en azından ben çözemedim, hiç bilmiyorum. Motor bir aydır durduk yere yatıyor, tamirciye para vermek istemiyorum zor durumdayım, yardım ederseniz çok makbule geçer.
Ktm Duke 125 2011 model motoruna sahibim, bir çok parçası orijinal değil, kışın akşam küçük bir turlayayım dedim 10-15km sürüp eve geldim, sürüşte sıkıntı yoktu, motoru garaja koydum kapattım, en son bir aragaz vereyim dedim kontağı açtım çalışmadı. Farlar yanıyor, korna çalışıyor ama gösterge falan gelmiyor, motoru da başlatmıyor. Başlığa kill switch tepki vermiyor yazdım aynı şekilde sanki kill switch hep kapalıymış gibi davranıyor kastım bu. Belki switchde sorun vardır diye içini açıp kabloları birbirine falan sürttüm tepki yok, yani switchin kendisinde bir sorun yok netleştirmek adına söylüyorum. Biraz acemiyim kusura bakmayın. Garaja inerken ufak bir tümsek var oraya biraz sert girdim motoru ufaktan hoplattı belki o esnada bir kablo falan çıkmış olabilir ama benim dikkatimi çeken bir şey olmadı.
Netleştirecek olursam: Kontağı açınca motor tepki veriyor, ama motor başlatılamıyor, her daim sanki kill switch kapalıymış gibi davranıyor.
Benzer konularda ayaklık müşürü nedenlidir yazanlar olmuş bende sorun o ise en azından ben çözemedim, hiç bilmiyorum. Motor bir aydır durduk yere yatıyor, tamirciye para vermek istemiyorum zor durumdayım, yardım ederseniz çok makbule geçer.