KTM KTM 690 Sm Prestige Kullanıcıları

Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Merhaba arkadaşlar.KTM başlığının açılmış olması iyi oldu.Ben de kendi adıma supermoto kullanıcısı olduğum için KTM Supermoto kullanıcılarının ,hem tanışıp hem organizasyon v.b. planlayıp, hemde çeşitli teknik yada genel sorulara cevap bulabileceğini düşünerek bu başlığı açmış bulunmaktayım.Ben İstanbul Anadolu yakasında yaşıyorum.KTM 690 Sm Prestige kullanıcısıyım.Supermoto hooligans videoları ile yeni kan arayışımı bastırmaya çalışıyorum :)

Fotoğraf paylaşımı yapmamız da mühim tabi :)Ben başlayayım..

429267_10150633579624031_557484030_9208292_474578892_n.jpg


426991_10150633585699031_557484030_9208328_1905538373_n.jpg


429416_10150633579959031_557484030_9208295_325853071_n.jpg


429521_10150633586704031_557484030_9208333_293057615_n.jpg
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
KTM 690 sayfası yapılsaydı sayfanın ismi bari.Ben sadece KTM kullanan SUPERMOTO'cular için bu başlığı açmıştım.Moderatör ilgilenebilirse iyi olur.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
15
bu motorun teknık ozellıklerı nedır acaba duke 2 den daha mı alcak yoksa bana mı oyle geldı . kac cc kac beygır kac kılo budamı lc4 motor ?????
ne cok soru sordum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst