- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba,
İlk motorum olarak KTM 250 Adventure aldım, içersinde 2 diş benzin mevcut ve benzin 3-4 aylık. Ne olur ne olmaz diye yeni benzin koymadan önce içerideki eski benzini boşaltmak istiyorum. Aklıma gelen yöntem motora bağlanan yakıt hortumunu çıkartıp motoru çalıştırmaya çalışarak benzini motora girmeden dışarı atmak. Bu yöntemin herhangi bir zararı olur mu? Başka bir yöntem önerebilecek var mı?
İlk motorum olarak KTM 250 Adventure aldım, içersinde 2 diş benzin mevcut ve benzin 3-4 aylık. Ne olur ne olmaz diye yeni benzin koymadan önce içerideki eski benzini boşaltmak istiyorum. Aklıma gelen yöntem motora bağlanan yakıt hortumunu çıkartıp motoru çalıştırmaya çalışarak benzini motora girmeden dışarı atmak. Bu yöntemin herhangi bir zararı olur mu? Başka bir yöntem önerebilecek var mı?