merak etme eğitim seviyem yıldız teknik elektronik mühendisliği yeterince iyi yani kafana takma bunu. forumu ise daha farklı kullanman emin ol senin işine yarayacaktır. forumda insanlar merak ettikleri yada öğrenmek istedikleri konuları yazarlar bu soruya bunu yaşamış yada tecrübe edinmiş birisi cevabını verir. yada başından geçen veya tecrübesini edindiği bir konu hakkında yazar sende bunu okursun evet birisi bu konu hakkında yazmıştı dersin. yani kullanmadan yazarsan bu şekilde mış mişlerle iş yapmış olursun sonra birisi gelir bilmediği uydurduğun konu hakkında senin tezini çürütür. o kadar kolay birşey değil yaşamadan etmeden birisinin lafıyla böle böle demek. tekerin düz bassın. iyi günler.
yahu yazmayayım, yazmayayım, arkadaşın konusu kirlenmesin diyorum ama illa yazdırıyorsunuz.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya ben de karşıyım, ancak bu bilgilere zaten kullanıcıların görüşlerini okuyarak ulaşıyorum. Bilgi dağarcığımı bu şekilde genişletmeye çalışıyorum. Demişssin ki ben İstanbul dışında servisleri bilemem, onlar hakkında konuşamam, e be kardeşim peki senin "bilip bilmeden atıyorsunuz" dediğin bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak değil mi? Kendi içinde çeliştiğine dair mesajında 7 fark bulabilirim. Madem İstanbul dışındaki servislerin ne durumda olduğunu bilmiyorsun, neden bu şekilde servisleri korumak için ısrarcısın? Ben de çıkıp anaokulu terk insanları okumuyorum ki, dediğin tecrübe edinmiş insanların yazılarını okuyorum. Şu arkadaşın yazdığı mesajı bulabilsem emin ol sen de bana hak vereceksin.
Bak tekrar söylüyorum, yukarıdaki mesajımı bir daha oku. Arkadaşa bulunduğu ildeki servisi araştırmasını, eğer iyise KTM'yi tercih etmesini söylemişim. Çünkü tasarım ve kalite gerçekten efsane, ama Anadolu'da bulunan servisler büyük bir soru işareti. Hatta çoğu ilde servis yok, olanlar da dediğim gibi Çin malı servisiyken atanamayıp KTM servisi olmuşlar:cherry:
Bu arada ortaokul, lise ve üniversite dil bilgisi öğretmenine sevgilerimi ilet. Ben sabahtan akşama kadar dosya okuyorum eğer adamlar senin gibi yazsa öğlene kadar kafa kalmaz kardeş biraz dikkat lütfen. "Paragraf, noktalama, büyük harf", tamam dil bilgisi forumu değiliz ama bunlar her zaman önemli.
Senin de tekerin düs bassın. Küçük şehirlerde bulunan servislere uğramaman dileğiyle:silent: