KTM 200rc vs Ninja 250sl

Katılım
22 Ocak 2015
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar fuar da büyük bi ihtimal bi motor yükseltme planım var fakat ktm ve kawa arasında gidip gelmekteyim altınelbiseli adam kawa yı çok övmüş ve gerçekten çok iyi. Fakat rc nin görünümüne gerçekten hasta oldum bittim ama hiç piyasada göremediğimden şüpeliyim ve yedek parçaları ucuz olucağını sanmıyorum. Fiyat 2 aşağı 2 yukarı onu ayarlarım. Destek istiyorum yalnış seçim yapmak istemem.

ktm-rc-200-side-view.jpg

kawasaki-ninja-250sl-side-view.jpg
 
Katılım
22 Ocak 2015
Mesajlar
6
onlarda 20bin lira ortalama benimde çıkartabileceğim 14 15bin gibi bir rakam dişimi sıkarsam bi sezon keyifle bineceğim bişey almak istiyorum rc çok hoş geliyo gözüme.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
171
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ninja al keyifle bin. Gucu fena degil.ktm nin iscilik ve parca kalitesi daha iyi ama ninjanin gidis tadini vermez gucu az.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
rc'yi işyerimin yakınında bir motorcuda görüyorum. gerçekten efsane görünüştü bir motor olmuş. tasarım açısından iki markayı hiç tartışmam.

Anca, burada rc'yi satan bayi sadece ktm haricinde çin malları satıyor. satış sonrası destek meçhul. KTM'nin servisleri zaten genelde merdivenaltı, bisikletçiden bozma servisler. Bursa'da bir tane varmış gerçi, hizmet kalitesini bilmiyorum. Burada okuduğum kadarıyla diğer illerde servisle sorun yaşayanlar ve fahiş fiyatlardan yakınanlar olmuş.

Bu nedenle, mantıklı olursan bence Kawasaki'yi seçmelisin. ama bulunduğun ilde gerçekten iyi bir ktm servisi varsa ktm'yi de alabilirsin.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Kesinlikle KTM. Zaten üzerlerine oturunca kararı vermen zor olmayacak. Ha bir de KTM'nin kuyruğundaki artçı bölümü komple orta sertlikte rahat bir malzemeden yapılmış. Artçı ile biniyorsan çok rahat edecektir. Performans olarak Kawasaki daha iyidir.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bilmiyorsan soyleyelim

rc200 de 136 km de kesiciye girip hiz kesiyor. daha hizli gidemessin

250sl de 163 km de kesiciye giriyor.

rc de durum biraz tuhaf
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
rc'yi işyerimin yakınında bir motorcuda görüyorum. gerçekten efsane görünüştü bir motor olmuş. tasarım açısından iki markayı hiç tartışmam.

Anca, burada rc'yi satan bayi sadece ktm haricinde çin malları satıyor. satış sonrası destek meçhul. KTM'nin servisleri zaten genelde merdivenaltı, bisikletçiden bozma servisler. Bursa'da bir tane varmış gerçi, hizmet kalitesini bilmiyorum. Burada okuduğum kadarıyla diğer illerde servisle sorun yaşayanlar ve fahiş fiyatlardan yakınanlar olmuş.

Bu nedenle, mantıklı olursan bence Kawasaki'yi seçmelisin. ama bulunduğun ilde gerçekten iyi bir ktm servisi varsa ktm'yi de alabilirsin.


KTM nin hangi servisi merdivenaltı bi söylesene ? bursadakileride bilmem ama gel istanbulda hasanpaşadakini karaköydekini gör. bilip bilmeden atıyorsunuz. satış sonrasına laf ediyorsun ktm aldın ve sonra memnunmu kalmadın da bu yorumu yapıyorsun. diğer illeri falan bilmem 4 yıldır ktm kullanıyorum hiç bir zaman ne servisinden nede satış sonrası hizmetinden sorun yaşamadım. evet ktm pahalı bunu inkar etmiyorum servisi yedek parçası çoğu markaya göre daha pahalı. ama burda gelip bilip bilmeden yorum yapmayın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------

onlarda 20bin lira ortalama benimde çıkartabileceğim 14 15bin gibi bir rakam dişimi sıkarsam bi sezon keyifle bineceğim bişey almak istiyorum rc çok hoş geliyo gözüme.


bütçen uygun değilse bişi diyemem. ktm nin tipi çok güzel ben ss sevmedıgım halde rc 390 a bayıldım... performansıda cok ıyı. cbf 150 kullandıgın ıcın bence rc 200 alma derim ben kawa 250 sana daha guzel olucaktır cunku daha guclu bır motor...rc200 bence daha yakısıklı.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Ktm servisine laf atmak biraz abes kaçıyor fakat şöyle bir durum oldugundan bende sogudum rc 200den:

 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
KTM nin hangi servisi merdivenaltı bi söylesene ? bursadakileride bilmem ama gel istanbulda hasanpaşadakini karaköydekini gör. bilip bilmeden atıyorsunuz. satış sonrasına laf ediyorsun ktm aldın ve sonra memnunmu kalmadın da bu yorumu yapıyorsun. diğer illeri falan bilmem 4 yıldır ktm kullanıyorum hiç bir zaman ne servisinden nede satış sonrası hizmetinden sorun yaşamadım. evet ktm pahalı bunu inkar etmiyorum servisi yedek parçası çoğu markaya göre daha pahalı. ama burda gelip bilip bilmeden yorum yapmayın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------




bütçen uygun değilse bişi diyemem. ktm nin tipi çok güzel ben ss sevmedıgım halde rc 390 a bayıldım... performansıda cok ıyı. cbf 150 kullandıgın ıcın bence rc 200 alma derim ben kawa 250 sana daha guzel olucaktır cunku daha guclu bır motor...rc200 bence daha yakısıklı.

birincisi, tanımadığın birisiyle 40 yıllık ahbabınmış gibi konuşamazsın, yerini ve haddini bil.

İkincisi, şuan detaylı aramadan bulduğum bir konu:http://www.motosiklet.net/forum/mt-tuketici-kosesi/96957-ktm-motor-aldim-yedek-parcasi-icin-1-5-aydir-bekliyorum.html

ayrıca okumayı çok seviyorum. sürekli motosiklet veya teknoloji hakkında kullanıcı yorumları okurum. Bir ürünü eleştirebilmek için ille de kullanmak mı gerekir? bir başlığı baştan sona okursanız o ürün hakkında kullanıcısı kadar bilgi edinebilirsiniz.

Mersin'li bir arkadaşın konusu vardı. KTM'sini bakıma götürdüğünü, motorunu mahvettiklerini belirtmişti sözde yetkili servis olan bir bayi tarafından. O konuyu da bulabilirsem ekleyeceğim.

Sen KTM kullanıp sorun yaşamamış olabilirsin, ki mesajımda da servisini araştırın, bulunduğunuz yerdeki servis iyiyse alın yazmışım. Bu üslup neden? Bizim milletin nedense böyle malı acayip bir sahiplenme huyu var. Kullanıcı sorunlarını söyleyip malı eleştiriyoruz, hemen "Bende o sorun çıkmadı" E sende sorun yok diye tüm ülkede sorun çıkmayacak mı? hele bir dur dinle. Hasbinallah zorla sinirlendiriyorsunuz adamı. Senin servisin iyi diye ille her yerdeki servis iyi mi olacak? Adam Lifan bayisi, KTM satıyor diyorum. Lifan bayisi yahu. Geçen yeni gelen kilometresi bile oynamamış rc 200'e aragaz verip egzoz sesine bakıyorlardı.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
birincisi, tanımadığın birisiyle 40 yıllık ahbabınmış gibi konuşamazsın, yerini ve haddini bil.

İkincisi, şuan detaylı aramadan bulduğum bir konu:http://www.motosiklet.net/forum/mt-tuketici-kosesi/96957-ktm-motor-aldim-yedek-parcasi-icin-1-5-aydir-bekliyorum.html

ayrıca okumayı çok seviyorum. sürekli motosiklet veya teknoloji hakkında kullanıcı yorumları okurum. Bir ürünü eleştirebilmek için ille de kullanmak mı gerekir? bir başlığı baştan sona okursanız o ürün hakkında kullanıcısı kadar bilgi edinebilirsiniz.

Mersin'li bir arkadaşın konusu vardı. KTM'sini bakıma götürdüğünü, motorunu mahvettiklerini belirtmişti sözde yetkili servis olan bir bayi tarafından. O konuyu da bulabilirsem ekleyeceğim.

Sen KTM kullanıp sorun yaşamamış olabilirsin, ki mesajımda da servisini araştırın, bulunduğunuz yerdeki servis iyiyse alın yazmışım. Bu üslup neden? Bizim milletin nedense böyle malı acayip bir sahiplenme huyu var. Kullanıcı sorunlarını söyleyip malı eleştiriyoruz, hemen "Bende o sorun çıkmadı" E sende sorun yok diye tüm ülkede sorun çıkmayacak mı? hele bir dur dinle. Hasbinallah zorla sinirlendiriyorsunuz adamı. Senin servisin iyi diye ille her yerdeki servis iyi mi olacak? Adam Lifan bayisi, KTM satıyor diyorum. Lifan bayisi yahu. Geçen yeni gelen kilometresi bile oynamamış rc 200'e aragaz verip egzoz sesine bakıyorlardı.

ben yerımıde haddımıde gayet ıyı bılıyorum merak etme bunları sendende öğrenicek değilim. sana cevap verılmesınden rahatsız oluyorsan yazma buraya bilmediğin konular hakkında. bildiğin - yaşadığın konu hakkında yaz hiç sorun değil. senın gıbı mış mişlerlede yapılmıyor malesef bu işler. bir ürünü eleştirmek için evet kullanman gerekir sana çok güzel gelen bırseyde ben hata bulurum bana cok guzel bırseyde sen rahat olmazsın dersınki böle böle hıssettım ben başkalarının lafıyla mış muş miş demezsin. bak yazımı iyi okumamıssın bursadakini bilmem ama istanbuldakiler yazmısım mersındekınıde bılmem. gittinmi gördün mü servise soktun mu motoru ? yok ... birisi öle dedide böle oldu. 4 yıldır ktm kullanıyorum cevremdede adventureları dukeları crosslarını kullanan bır ton arkadasım var hiç biri burada bir sorun yaşamadı bak yıne sölüyorum bursadakini mersindeki bilmem istanbul için konusuyorum. okumak güzeldir iyi birşey yapıyorsun bende okurum ama birşey hakkında birşey okuyup başka bir tarafa yok servisi böle yok şu böle yazmam bi yerden okudugum kadarıyla böyle sorunu varmış yazarım. kusura bakma ne ktm nın sahıbıyım nede ortagıyım bundan önce hondada kullandım yamahada kullandım sorunlarınıda söyledim senın gıbı bılmeden yok şurası şöyle yok şurası böyle dıyenlerede kullandında mı yoksa gıttındemı bılıyorsun dıye cevabımı verdım. dedıgım gıbı lifan bayısı falan ben onları bılmem benıde baglamaz malesef bu ktm istanbulda en yaygın. bursada mersinde ne kadar iyidir kötüdür bilmiyorumda. ama genelleme yapamazsın ktm servisi kötü motoru şöyle yaptılar böyle yaptılar diye. kalitesini dünyaya açıklamış olan bir motoru sen burda kulaktan dolma bilgilerinlede kötüleyemezsın...
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
ürünü eleştirmek için ille kullanmak gerekirmiş. forum silinebilir.

yazım ve imla şeklin, hitabındaki üslup eğitim seviyeni ele veriyor. yazdıklarımı anlayabilmekten dahi acizsin.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
ürünü eleştirmek için ille kullanmak gerekirmiş. forum silinebilir.

yazım ve imla şeklin, hitabındaki üslup eğitim seviyeni ele veriyor. yazdıklarımı anlayabilmekten dahi acizsin.

merak etme eğitim seviyem yıldız teknik elektronik mühendisliği yeterince iyi yani kafana takma bunu. forumu ise daha farklı kullanman emin ol senin işine yarayacaktır. forumda insanlar merak ettikleri yada öğrenmek istedikleri konuları yazarlar bu soruya bunu yaşamış yada tecrübe edinmiş birisi cevabını verir. yada başından geçen veya tecrübesini edindiği bir konu hakkında yazar sende bunu okursun evet birisi bu konu hakkında yazmıştı dersin. yani kullanmadan yazarsan bu şekilde mış mişlerle iş yapmış olursun sonra birisi gelir bilmediği uydurduğun konu hakkında senin tezini çürütür. o kadar kolay birşey değil yaşamadan etmeden birisinin lafıyla böle böle demek. tekerin düz bassın. iyi günler.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
merak etme eğitim seviyem yıldız teknik elektronik mühendisliği yeterince iyi yani kafana takma bunu. forumu ise daha farklı kullanman emin ol senin işine yarayacaktır. forumda insanlar merak ettikleri yada öğrenmek istedikleri konuları yazarlar bu soruya bunu yaşamış yada tecrübe edinmiş birisi cevabını verir. yada başından geçen veya tecrübesini edindiği bir konu hakkında yazar sende bunu okursun evet birisi bu konu hakkında yazmıştı dersin. yani kullanmadan yazarsan bu şekilde mış mişlerle iş yapmış olursun sonra birisi gelir bilmediği uydurduğun konu hakkında senin tezini çürütür. o kadar kolay birşey değil yaşamadan etmeden birisinin lafıyla böle böle demek. tekerin düz bassın. iyi günler.

yahu yazmayayım, yazmayayım, arkadaşın konusu kirlenmesin diyorum ama illa yazdırıyorsunuz.

Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya ben de karşıyım, ancak bu bilgilere zaten kullanıcıların görüşlerini okuyarak ulaşıyorum. Bilgi dağarcığımı bu şekilde genişletmeye çalışıyorum. Demişssin ki ben İstanbul dışında servisleri bilemem, onlar hakkında konuşamam, e be kardeşim peki senin "bilip bilmeden atıyorsunuz" dediğin bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak değil mi? Kendi içinde çeliştiğine dair mesajında 7 fark bulabilirim. Madem İstanbul dışındaki servislerin ne durumda olduğunu bilmiyorsun, neden bu şekilde servisleri korumak için ısrarcısın? Ben de çıkıp anaokulu terk insanları okumuyorum ki, dediğin tecrübe edinmiş insanların yazılarını okuyorum. Şu arkadaşın yazdığı mesajı bulabilsem emin ol sen de bana hak vereceksin.

Bak tekrar söylüyorum, yukarıdaki mesajımı bir daha oku. Arkadaşa bulunduğu ildeki servisi araştırmasını, eğer iyise KTM'yi tercih etmesini söylemişim. Çünkü tasarım ve kalite gerçekten efsane, ama Anadolu'da bulunan servisler büyük bir soru işareti. Hatta çoğu ilde servis yok, olanlar da dediğim gibi Çin malı servisiyken atanamayıp KTM servisi olmuşlar:cherry:

Bu arada ortaokul, lise ve üniversite dil bilgisi öğretmenine sevgilerimi ilet. Ben sabahtan akşama kadar dosya okuyorum eğer adamlar senin gibi yazsa öğlene kadar kafa kalmaz kardeş biraz dikkat lütfen. "Paragraf, noktalama, büyük harf", tamam dil bilgisi forumu değiliz ama bunlar her zaman önemli.

Senin de tekerin düs bassın. Küçük şehirlerde bulunan servislere uğramaman dileğiyle:silent:
 
Katılım
24 Tem 2010
Mesajlar
56
2 motoruda yakından görmüş , incelemiş , üzerine binmiş ve kısa süreliğine test sürüşü yapmış birisi olarak fikirlerimi söylim ..

KTM çok çok daha iyi bir motor ..
KTM asla merdiven altı servisi olan bir marka değildir tam tersine kawasaki öyledir hatta kawasakide merdiven altında bile servis bulmak zordur "Türkiyede"

Kawasaki boyutları küçük,selesi çok rahatsız,yolcu selesi daha da rahatsız,şekil şemal normal-standar bir alet.Alınmaz mı_? Alınabilir ..

KTM WP süspansiyon radyal ön frenle zaten ön takım kawasakiden 3 gömlek üstündür+ göstergede de kawasakiden çok daha işlevli ve artıları olan bir göterge paneline sahiptir..

Bunun haricinde 2 side oldukça hafif motorlar.Bu motorlarla 160-170 gibi süratlere çıkmak oldukça tehlikelidir.Ktm kesiciyi çok uygun bir km koymuş bana göre.

Sonuçta 2 side aynı paralarda satıldığına göre ben olsam KTM RC 200 alırım..
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
altın elbiseli herhangi bir motoru incelediği zaman beğense bile bir kulp takardı ama bu motora yolcu selesi haricinde hiç bir şey söylemedi.aksine 250lik motor arayanlar için gelin bunu alın kafanızı fazla yormayın der gibi konuştu.fikrimi sorarsan cbf 150den ineceksen kawa 250 daha mantıklı gibi.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
525
KTM 125 Duke Sürücüsü olarak söylüyorum: "KTM 'i sürmeyen anlamaz!"

Neymiş son hizi 136 imis kawasaki 163 muş.
Birsey diyeyim mi? Kawasaki 163 e cikana kadar KTM diğer ışıklara varmış olur.

Kaç kere yzf r 125 lerle karsilastim ve soylemem gerek ki önden görüntüsü gerçekten cok güzel bir motor(hep aynadan gördüğüm icin arkasi icin yorum yapmayacağım)
Ama millet anca son hiza göre yorum yapıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst