Kredi Konusunda Yardım !!!

Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
7
Arkadaşlar motor alcam fakat öğrenciyim kredi kartım var ama limiti 500tl 2.000 tl birikmişim var 3.000 TL kredi çekmem lazım öğrenciye kredi veren hangi bankalar var burslar ailemden aldıgım vs aylık 500- 600 civarı aylık 200tl krediye verebilirim dişimi sıkarak bi yardım etseniz :)))
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Bence kendini sıkıntıya sokacağına 2000 tlye bişeyler bak. Çünkü gençsin benim gibi para lazım genç adama dimi :) tabi bu benim düşüncem. Bu arada kask mont gibi koruma ekipmanları ve tabi ki ehliyet içinde para ayırmalısın buda nerden baksan 700 -800 tl tutar tabi bunu düşünmediysen söylüyorum.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
47
Ayda ailemden 1000 lira geliyor da desen TC kimlik numaranı verdiğin anda kredi iptal ediliyor hemen. En güzeli gelecek yaza kadar para biriktir derim benim elimde 3000 lira birikmiş var ama almışken en iyisi olsun diyerek gelecek yaza 7000 e yakın bir parayla gv250 ve komple korumalıklarımı alacağım. Sırf almış olmak için pişman olacağın modellere gönlünü razı etme derim...
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
7
saolun arkadaşlar yardımınız için fakat tam anlamıyla yeterli gelmedi kask mont vs 3.000tl ye dahil şu an için ben öğrenciye kredi veren bankalar duydum artık aranıza katılmakta istiyorum :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:50 ----------

Ayda ailemden 1000 lira geliyor da desen TC kimlik numaranı verdiğin anda kredi iptal ediliyor hemen. En güzeli gelecek yaza kadar para biriktir derim benim elimde 3000 lira birikmiş var ama almışken en iyisi olsun diyerek gelecek yaza 7000 e yakın bir parayla gv250 ve komple korumalıklarımı alacağım. Sırf almış olmak için pişman olacağın modellere gönlünü razı etme derim...
Kardeşim o konuda haklısın aslında ama geçiş aşaması benim için gidip yüksek bir model almam mantıksız şu an

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:52 ----------

Arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum ???
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Ne gibi bi yardım ? Sen duyduğun bankalara bi sor bu banka işleri anlık değişebiliyor.Zaten 3-5 tane banka var soracağın.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Ben 870 tl net maaşla 750 ve 500 tl lik kredi kartlarımla, sadece 3 ay kredi kartı geç ödendiği için( takibe girmediği halde ) alamadım kredi, başka yollara bakıyoruz bankadan tanıdık felan, inş alırsın.
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
7
Ben 870 tl net maaşla 750 ve 500 tl lik kredi kartlarımla, sadece 3 ay kredi kartı geç ödendiği için( takibe girmediği halde ) alamadım kredi, başka yollara bakıyoruz bankadan tanıdık felan, inş alırsın.

anladım kardeşim peki öğrenciye kredi hangi bankalar veriyor olmazsa bir tanıdık bulcam fakat kendi zevkim ve tutkularım içinde başka birisini borça sokmak mantıksız 1 sene bekleyip dişimi sıkarak biriktirebilirim ama hepimiz biliyoruzki bu çok zor :D
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Bulunduğumuz devirde başkası için kredi çeken insaları bulmak gerçekten zor ve kimse çekmez, bu aralar bayram kredisi reklamlarını çok duyuyoruz, 5.000 tl ye kadar kredi veriyorlar, İş bankasında çalışan arkadaşımla aramda geçen sohbette bana vakıf bankı önermişti, faiz oranları açısından. Yarın veya bu h.sonuna kadar bankalara bi uğrasan iyi olur bence, hazır pc elinin altında iken bankalara gir ve direk başvuru yap, hemen hemen hepsinin int üzerinden başvurusu var. sadece TC Kimlik no giriyosun.
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
7
inşallah kredi işi olur kendimi sıkarım birazda motoruma kavuşurum eğer olmazsa deer 152 yada SKYJET SJ-150-23 almayı düşünüyorum...
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
inşallah kredi işi olur kendimi sıkarım birazda motoruma kavuşurum eğer olmazsa deer 152 yada SKYJET SJ-150-23 almayı düşünüyorum...

Deer 152, skyjet bilmem neye göre çok güzel bi motordur. Deer 152 sahibiyim ve sky jet de sürdüm, sky jet tıpkı vibratör gibi.
bildiğiniz titreşim makinesi. Deer ise kesinlikle titreşimsiz bir motosiklettir. en fazla 50 metre titrer.
150 cc Scooterların içinde en iyisi sayılacak motorlardandır.
Ancak parçası pahalıdır. Çin malı değildir. Taiwan malı ve gerçek adı CPI GTR dır. daha önce motosiklet sürmüş ve racing görünümlü ( çakma racing ) scooter isteyenleri fazlası ile karşılayacak bi motosiklettir
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
7
bende sizin gibi bir hyosung sahibi olmak istiyorum fakat olmicak galiba kredi işi deer 152 daha mantıklı duruyor fakat skyjettede vites konusunda kendimi geliştirebilirim galiba temiz bir deer 152 1.500tl 2.000tl civarına bulabilirim
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
bende sizin gibi bir hyosung sahibi olmak istiyorum fakat olmicak galiba kredi işi deer 152 daha mantıklı duruyor fakat skyjettede vites konusunda kendimi geliştirebilirim galiba temiz bir deer 152 1.500tl 2.000tl civarına bulabilirim

bende hyosung alacağım ve deer 152 den geçiş yapıyorum, vites konusuna gelince de evet vitessizden vitesliye geçerken biraz sorun olacakmış gibi gözülüyor, ama bende inanınki ilk vitesli motosiklete oturduğumda tereddüt etmiştim. viteslere alışması 3 gündür en fazla.
Araba kullanmaktan da debriyaj kullanma bilginiz var ise hiç bir sorun yok.
Deer gerçekten görüntü olarak Çakma racingtir :) :) :) :) :)
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
bir avukat olarak ödeyecek birikmiş paranız yoksa veya yastık altında bir köşede birikiminiz hiç yoksa sadece beklentiyle kredi işine girmemenizi tavsiye ederim
dişimi sıkarım ayda 200tl 300tl öderim şeklinde düşünüp kredi çekmeyiniz
hiçbir bankanın öğrenciye kredi vermemesi gerekir çünkü bir geliri yoktur öğrencinin
ama akbank, denizbank gibi krediyi bol dağıtan bankalara gitmeni söyleyebilirim
ama unutma krediyi 1 gün geciktirirsen yaşayacağın sıkıntıyı hesap et
kredinin faizleri ve masrafları olacak bunları hesap et
motor bedava gitmeyecek, hergün belki masrafın olacak
bir kere düşürürsen motoru masrafın olacak
plakasyıdı ruhsatıydı sigortasıydı masrafın olacak
krediyi kullanacaksın olmayan paralarını harcayacaksın vs
tavsiye etmiyorum bir örenciye
ama karar senin tabi saygı duyarım
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
7
bir avukat olarak ödeyecek birikmiş paranız yoksa veya yastık altında bir köşede birikiminiz hiç yoksa sadece beklentiyle kredi işine girmemenizi tavsiye ederim
dişimi sıkarım ayda 200tl 300tl öderim şeklinde düşünüp kredi çekmeyiniz
hiçbir bankanın öğrenciye kredi vermemesi gerekir çünkü bir geliri yoktur öğrencinin
ama akbank, denizbank gibi krediyi bol dağıtan bankalara gitmeni söyleyebilirim
ama unutma krediyi 1 gün geciktirirsen yaşayacağın sıkıntıyı hesap et
kredinin faizleri ve masrafları olacak bunları hesap et
motor bedava gitmeyecek, hergün belki masrafın olacak
bir kere düşürürsen motoru masrafın olacak
plakasyıdı ruhsatıydı sigortasıydı masrafın olacak
krediyi kullanacaksın olmayan paralarını harcayacaksın vs
tavsiye etmiyorum bir örenciye
ama karar senin tabi saygı duyarım

çok haklısınız aslında fakat işte motor tutkusu dur diyemiyor insan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:46 ----------

bende hyosung alacağım ve deer 152 den geçiş yapıyorum, vites konusuna gelince de evet vitessizden vitesliye geçerken biraz sorun olacakmış gibi gözülüyor, ama bende inanınki ilk vitesli motosiklete oturduğumda tereddüt etmiştim. viteslere alışması 3 gündür en fazla.
Araba kullanmaktan da debriyaj kullanma bilginiz var ise hiç bir sorun yok.
Deer gerçekten görüntü olarak Çakma racingtir :) :) :) :) :)

sizce deer 152 ile uzun yol yapabilirmiyim bilek vs konularda dayanıklıyım 200km gittim fakat deer 152 dayanırmı uzun yola mesela 500km ?
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
çok haklısınız aslında fakat işte motor tutkusu dur diyemiyor insan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:46 ----------



sizce deer 152 ile uzun yol yapabilirmiyim bilek vs konularda dayanıklıyım 200km gittim fakat deer 152 dayanırmı uzun yola mesela 500km ?

Deer 152 su soğutmalı bi motosiklet, deponuzu doldurmadan doldurmaya dursanız yeter :wiinkk:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bu kadar borc ile motor alacaksin peki bunun vergisi, muayenesi , bakimi , yagi , benzini var . Bunlari cebinde metelik kalmadan nasil odeyeceksin?

Bu kadar imkanlari zorlayip inlaki motor almak cok dogru degil bence.Yarin bir ariza cikarip 500 tl lik bir masraf olsa motorda daha cok cokersin. Hem yaptirma gucun olmadigindan hemde motor asagida ama sen binemiyorsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst