kredi çekip bu motor ve ekipmanları almalı mıyım ?

Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
merhaba arkadaşlar motora yeni başlayacağım ehliyetimi almaya çok az kaldı ve kredi çekip hemen bir motorsiklet almak istiyorum alacağım motorsiklet tvs apache rtr 150 2. el 2013 yeni kasa modellerinden almak istiyorum ekipman olarakta şunları ;

kask : http://www.n11.com/mt-kask-mt-revenge-reaper-black-grey-sharp-test-5-yildiz-P37969951

mont : http://www.n11.com/prosev-7103-kislik-motosiklet-montu-sari-P31583556

eldiven : http://www.n11.com/ross-racing-deri-eldiven-siyahbeyaz-P18391510

dizlik : http://www.n11.com/venom-mafsalli-motosiklet-dizligi-P10762222

kısıtlı bütçem olduğu için ekipmanlara fazla para veremedim şimdilik başlangıç olarak bu ekipmanlar ve bu motor nasıl olur ?

birde arkadaşlar 1.68 - 1.70 arası boyum var tvs apacheyi sürmek için uygunmudur ayaklarım yere temas edermi ?

yardımlarınız için şimdiden herkeze teşekkürler .
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bence 2. el Apache için kredi çekmeye değmez. Kredi çekeceksen sıfır motor al.
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
sıfır motor alacak kadar çekmeyeceğim krediyi 4000 tl civarı bir miktar çekmeyi düşünüyorum şuanlık başlangıç motorum olacağı için fazla para vermek istemiyorum
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
sorduğum sorudan çok farklı cevaplar aldım arkadaşlar :) tek öğrenmek istediğim alacağım ekipmanlar şimdilik beni idare edermi ve tvs apache rtr 150 yi rahat bir şekilde kullanabilirmiyim ?
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
memlekette kriz var sen kredi çekicem demişsin bence bu sene nakit biriktirmeye bak 2016 ya allah kerim
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
bankaların kucagına oturmaktansa toplu tasımada sıkısık gıtmeye razıyım...
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
bankaların kucagına oturmaktansa toplu tasımada sıkısık gıtmeye razıyım...

Bence bu düşünce günümüzde biraz yanlış.Günümüzde borçlanmadan hiç bir ülkenin gelişmeyeceği gibi insanında gelişmesi biraz zor.Ödenebilecek borçlanma insan için faydalıdır hatta çalışma azmi,sorumluluk ve amaç kazandırır insana.
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
arkadaşlar sorduğum sorulardan çok alakasız şeyler söylüyorsunuz neden krediye bu kadar taktınız ben sadece ekipmanların idare ederi ve motorun bana göre olup olmadığını soruyorum ?
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Bence bu düşünce günümüzde biraz yanlış.Günümüzde borçlanmadan hiç bir ülkenin gelişmeyeceği gibi insanında gelişmesi biraz zor.Ödenebilecek borçlanma insan için faydalıdır hatta çalışma azmi,sorumluluk ve amaç kazandırır insana.

şimdi örnek veriyorum bırısının aylık gelırı 1.000 tl 24 aylık 10.000 tl kredi çekse her ay en az 500 tl ödemesi var. ve bu adama bu bankalar bu krediyi veriyor peki her ay gttı 500 tlsını ödedi gerıye kalan 500 tl ile nasıl geçinicek ? binlerce kez ALLAH'a şükürler olsun bugune kadar buyuk borçlara girip bir şey almadım almamda.(evim hariç) çünkü taksitli ödicem diye 10.000 tl ye toplamda 12.000 tl ödemem kendimi biraz sıkarım o parayı bırıktırırım. bugune kadar tek buyuk borclandıgım şey evimi alırkende cıddı bır rakam peşin verdim sadece 70 bine kredi çektim ve onuda 7 ayda bıtırdım 24 ay çekmiştim. ama ne bugune kadar motorlarımı alırken nede araba alırken bu yola başvurmadım. elimdekini sattım üzerine maks. sattıgım kadar rakam ekleyıp aldım. belki kredi ceksem 2 gun sonra alırdım ama ben 2 ay sonra aldım. bankaların yemi olucagıma kendı kendıme bırseyler yapmaya calısırım. idare edebıldıgım kadar ederım gittiği yere kadar artık derım. bu arada ödenebılıcek borçlanmaya bıraz hemfikirim ama hıc bırseyınden fedakarlık etmıyorsan buna kabulum.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Herkes takılıyor çünkü motoru "kredi" çekerek almak mantıklı gelmiyor kimseye.
yeni başlayacaksın, kredi borcuyla motor alıyorsun,
motora ya da sana birşey olursa,
borç altında kalacaksın,
sıkışacaksın,
belki de motoru satacaksın falan filan.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
172
Bence bu düşünce günümüzde biraz yanlış.Günümüzde borçlanmadan hiç bir ülkenin gelişmeyeceği gibi insanında gelişmesi biraz zor.Ödenebilecek borçlanma insan için faydalıdır hatta çalışma azmi,sorumluluk ve amaç kazandırır insana.

Gelişmek için gelecekten yiyip, borçlanmaya gerek yok ki. İnsanda birikim yapacak çalışma azmi, sorumluluk ve amaç yoksa kredi borcunu ödeyebileceğini de sanmıyorum.
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
54
yakın arkadaşımda aynı motordan var. Aylarca artçı oldum motorda ve o arkadaşımın gazıyla a2 ehliyeti aldım.
160lı seviyelerde boyum var ve iki ayağım birden yere değmiyor motoru bana verdiğinde. O yüzden de tedirgin oluyorum açıkçası. Ha bastırırsın amortisörleri falan, ordan bi 5cm falan kazanırsın o zaman değer belki, bilmiyorum.

üzerine binmeden, denemeden kesin bir motor fikrine varmamanı tavsiye ederim. Şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
345
kimse montu alma ya da kask olmamış ya da o motoru alma dememiş herkes demiş ki kredi çekme herkese saygımız sonsuz ama kredi çekmeden hayallerini erteliyorsan boşver çek gitsin borç senin borcun ben mont için konuşma yapacagım kendim 4riders kışlık mont kullanıorm beli uzun ve senin aldğını montun beli kısa gibi geldi onu iyi araştır yoksa kışlık eziyet olur eldiven işini görür bir de bana sorarsan motor pantalonu almanı öneririm çünkü soğuklar dizden bitiriyor adamı üşürsün dizlik alma pantalon bence.
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
kimse montu alma ya da kask olmamış ya da o motoru alma dememiş herkes demiş ki kredi çekme herkese saygımız sonsuz ama kredi çekmeden hayallerini erteliyorsan boşver çek gitsin borç senin borcun ben mont için konuşma yapacagım kendim 4riders kışlık mont kullanıorm beli uzun ve senin aldğını montun beli kısa gibi geldi onu iyi araştır yoksa kışlık eziyet olur eldiven işini görür bir de bana sorarsan motor pantalonu almanı öneririm çünkü soğuklar dizden bitiriyor adamı üşürsün dizlik alma pantalon bence.

yorumun için teşekkür ederim nihayet sorduğum soruyla ilgili bir cevap alabildim teşekkürler :)

arkadaşlar lütfen konuda sorulan soruya göre cevap atarsak çok makbule geçer
 
Sponsor Firma
Katılım
7 Ara 2009
Mesajlar
87
arkadaşlar sorduğum sorulardan çok alakasız şeyler söylüyorsunuz neden krediye bu kadar taktınız ben sadece ekipmanların idare ederi ve motorun bana göre olup olmadığını soruyorum ?

Çünkü motorseverler olarak önce senin zevkini değil, iyiliğini düşünüyoruz ;)
 
Katılım
18 Ara 2014
Mesajlar
203
Ürünlerde tercihinde idare eder arkadaşım yine de görüp deneyerek alırsan ürünleri daha içine siner şimdiden hayırlı olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ekipmanlar güzel, 2 sene rahat götürür, ancak venom dizlik 70 tl galiba onun yerine 180 civarına 4riders pantolon almanı öneririm. İlla dizlik dersen scoyco K16 olan dizliği tavsiye ederim..Cırtlı olanlar kayıyor ve cırtların lastiği bollaşıyor.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bence bu düşünce günümüzde biraz yanlış.Günümüzde borçlanmadan hiç bir ülkenin gelişmeyeceği gibi insanında gelişmesi biraz zor.Ödenebilecek borçlanma insan için faydalıdır hatta çalışma azmi,sorumluluk ve amaç kazandırır insana.

Bu benimsediğin düşüncelerin adı "modern Kölelik"tir. Sistemin kölesi olmak istiyorsan kredi kullan. Önce insanlara sahip olma isteği aşılanır, sonra borç verilir. Borcu ödemek için azimle çalışırsın. Filmler diziler bu işi çok güzel yaptılar şimdi bayrağı internete devrettiler.

Sende nasibini almışsın. Sağlık olsun.


Topici açan arkadaş umarım sana uymaz ve biraz dişini sıkıp parası olunca almak istediği şeyi alır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst