KPSS'ye Girecek Motor Sevdalılarına Başarılar

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Selamun aleyküm abilerim kardeşlerim. Elbet vardır aramızda saat 9buçukta KPSS sınavına girecek olan. umarım her birimizin sınavı en iyi şekilde hiç sorunsuz geçer biter, hepimizin Allah yardımcısı olsun...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Allah yardımcınız olsun,zihin açıklığı versin.
İstediğiniz şekilde neticelenmesi temennisiyle...
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
İnşallah herkes istediği mevkiye ve konuma gelir. Allah herkeze zihin açıklığı versin.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar Kpss bir güzel girdi. 1 senelik emeklerimiz boşuna gitti. Yapacak bişey yok geçti gitti. Hayata devam. Ama o soruları hazırlayanların kulaklarını bugün milyonlar çınlatcak eminim bundan
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
aynı fikirdeyız..soru hazırlamaktan aciz insanlar..tabi böyle bir eğitim sisteminden anca böyle gerizekalilar çıkar..(hobi olarak girdim ama çok sinirlendim )
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Bu sınavı hazırlayanın ben taa ortaokul hocasını öpeyim. Böyle tarih böyle coğrafya böyle Türkçe'mi olur. Hele Türkçe,sınavda keşke ortaokuldan beri İngilizce çalışacağıma Türkçe çalışsaydım dedim. 3. defa girdim bir daha da girmem akkaş.
Hele güncelde,Tayyip'in manitası S&P sordular, mal gibi fitch yaptım. En kolayı yabancı dildi kafam patladı ama girdiğim en kolay dil sınavıydı:)


Bu arada bu sınav böyleyse yarın alanda öttürecekler A grubuna girecek akkaşlara duyrulur.:pl:
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
bende öylesine girdim seneye hazırlanıp giricem. kiminle konuşsam çok zordu diyor bakalım ne olucak puanlar
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
zor değil hocam..soruları hazırlayanların ciddi manada kafaları güzelmis..çünkü doğru cevaplar sıklar arasında yok..
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Türkçe herkesin ortak yarası olmuş galiba :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Boşuna çalışıp zaman kaybetmişsiniz, bir klasik olarak sorular çalınmış birilerine servis edilmiş.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Denemelerde 100 neti geçen, bugüne kadar matematikten son 3 grafiğe bağlı soruyu hiç kaçırmayan, türkçeyi en fazla 30 dk da bitiren ben...... Şu anda 80 net olur mu diye debelenip duruyorum, Türkçeyi 45 dk da bitirmeme rağmen daha 6-7 sorum boştu ve hiç grafik sorusu kaçırmama rağmen bu sınavdaki grafik sorusunu çözemedim. Bela okuyacağım bu soruları hazırlayanlara ama kendime döner diye korkuyorum. Yazık oldu 1 seneme en çokta anamın babamın sabrına ve anlayışına yazık oldu ne umutlarla girdim sınava hepsi hüsran oldu gitti offff offf. Keşke bi yerde part-time çalışıp aynı zamanda sınava hazırlansaymışım. Hiç olmazsa aileme yük olmazdım. Zaten hiç hazırlanmasam 75 net yapıyodum koskoca 1 sene boyunca 5 net için mi çalışmışım yazık oldu
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Güçlü delillere rağmen 3,5 saat içerisinde,geniş çaplı soruşturma başlatan ve soruşturmayı bitiren Osym " kesinlikle kopya yok" diyerek,Türk hakim ve savcılarında derin bir kıskançlığa neden olmuştur. Baş parmaklarını dudaklarının arasına götüren yargıtay üyeleri aralarında yaptıkları toplantıda "dava süreleri göz önüne alındığında biz ne keko'muşuz" diyerek,özeleştiride bulundular.

İşin özü arkadaşlar;
Hukukçu kadar iyi (iş,anayasa,ticaret,ceza,vergi hukuku vs.) bilmek,
Muhasebe'de Mali müşavirin bile mevzuata bakarak yaptığı işlemleri sizin kafadan hesap makinesiz yapmanız,
İşletmenin tüm kitap,felsefe,analiz sonuçlarını ve yorumlamalarını bilmeniz,
İktisatta yüzküsür yıl önce yaşamış Adam Smith (Simitçi adam) ile başlayan,eski felsefe gibi başı sonu belli olmayan, ağzı olanın konuştuğu ekonomistlerin salladığı her analizi ve her grafiği bilmeniz,
Ve kendi alanım diye söylemiyorum,terimlerin yarısından çoğunun Arapça ve Farsça olduğu,senelerin verdiği tecrübeyle soruların her sene zorlaştığı ve Müfettiş bile olsanız hiç bir işinize yaramayan bilgileri ezberlediğiniz Maliye sorularını hazırlayan ve bu sınav saçmalığını ülkemize kazandıran ÖSYM adlı ne idüğü belirsiz kuruluşa huzurlarınızda saygılarımı iletiyorum.

İçinizden "kazanan nasıl kazanıyor" diye düşünen arkadaşlarıma şu örneği veririm:
İki cümleyi üstüste kuramayan,sosyal ilişkileri zayıf,kurumda sorun çözmek yerine sorunların içinde kaybolan,ülkeye kişisel bilgi ve becerisiyle belki de ömrü boyunca ülkeye marjinal faydasının 0 olacağı belli kişilerin ülkeme hizmet etmesinin uygun olmadığı kanaatindeyim. Farklı düşünen olabilir.

Sayglarımla
2012 KPSS güncesi
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Denemelerde 100 neti geçen, bugüne kadar matematikten son 3 grafiğe bağlı soruyu hiç kaçırmayan, türkçeyi en fazla 30 dk da bitiren ben...... Şu anda 80 net olur mu diye debelenip duruyorum, Türkçeyi 45 dk da bitirmeme rağmen daha 6-7 sorum boştu ve hiç grafik sorusu kaçırmama rağmen bu sınavdaki grafik sorusunu çözemedim. Bela okuyacağım bu soruları hazırlayanlara ama kendime döner diye korkuyorum. Yazık oldu 1 seneme en çokta anamın babamın sabrına ve anlayışına yazık oldu ne umutlarla girdim sınava hepsi hüsran oldu gitti offff offf. Keşke bi yerde part-time çalışıp aynı zamanda sınava hazırlansaymışım. Hiç olmazsa aileme yük olmazdım. Zaten hiç hazırlanmasam 75 net yapıyodum koskoca 1 sene boyunca 5 net için mi çalışmışım yazık oldu

geçen sene sınava turist gibi girip 94 net yapmıştım, bu sene çalıştım ama 90ı geçermiyim diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst