kpss sınavı

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
arkadaşlar aramızda benden başka temmuzdaki kpss sınavına hazırlanan var mı, aynı kaderin insanları olarak şöyle bi iştişare yapsak fena olmaz hani diyorum, ben öğretmenlik mezunu olarak gireceğim sınava, girecek olan arkadaşlarla bişeyler paylaşmak isterim...
adrenalininiz bol olsun....:)
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
114
bende hazırlanıyorum arkadaşım hazırlanmak denirse buna tabii.sen üniversiteye girebilmek için matematik türkçe tarih falan çalış sonra okulu bitir işe girmek için tekrar bunlara çalış.ne biçim bir sistemdir anlamadımki.ben mühendislikten giriyorum sınava benim işim çok daha zor anlayacağın.gerçi bu sene baya eleman alıncak diye duydumda yinede 90üzerinde bi puan almam gerekiyor galiba.senin branş ne.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
mennun oldum jeorcun kardeş, dedğin gibi eğitim de sistem ararsan sistemin s si yok ama napalımki bişeyleri yapabilmek adına bu sınavı da geçmemiz şart maalesef, hoşumuza gitse de gitmese de, benim branş sınıf öğretmenliği hocam, genel kültür genel yetenek sorularımız aynı, bu arada bunun haricinde neler soruyorlar size?
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
114
başkada bişey sormuyorlar işte sadece genel yetenek genel kültür.sistemin burasında zaten sorun var.size eğitim bilimleri soruyolar bizede temel mühendislik kavramlarıyla ilgili şeyler sorabilirler ama tarihle, türkçeyle mühendis eliyolar.ben hala okuyorum.son dönemim benim.aslında çok fazlada istemiyorum devleti.özelde çalışmak bana daha cazip geliyor.bakacaz artık.bizde tutarız bu hayatın bi ucundan.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
hadi ya enteresanmış, aslında sormaları lazım ama ne diyelim, enteresan işte, ama senin işin daha kolay, sadece genel kültür genel yetenek, daha fazla çalışabilirsin sınava kadar kapsam dar olunca, bu arada ben de hala okuyorum, alttanda üç tane ders var napcaz bilmem, işler zor anlıyacağın, dediğin gibi aslında mühendislikler için özel sektör daha iyi değilmidir, yoksa alternatif olması adına mı kpss ye giriyon? tutarız hocam tutarız hayatın ucu çok biri olmazsa biri olur...hele şöyle okul bitsin, kpss iyi geçsin, yazında alaım motorumuzu, ondan sonra ne ala dünya...:)
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
114
bizimkiler istiyorlar diye kpssye giriyorum.işte eski adam mantığı devlet hep daha iyidir düşüncesi var:)
benimde planlar öyle.okul biter, ufaktan bi iş buluruz,küçük bi kredi çeker motorumuzu alırız diye.inşallah istediğimiz gibi olur herşey.
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
ne kpss mi dediniz o ne bende de kitaplar mı var aaaa bana da sınava gir diyorlar amaaaaaannnn ben istemiyoruuummm hepinize şimdiden başarılar
 
Katılım
17 Tem 2005
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de gireceğim kpss ye ama ben eylülde gireceğim.sırtını devlete daya mantığı hepimizin ailesi için geçerli sanırım,ben uludağ ünv uluslararası ilişkiler öğrencisiyim ama ailem tutturdu ne olur ne olmaz gir sen sınava diye.naaapalım artık gircez:) ama ben lise müfredatından sorumlu olacağım için çok kasmama gerek yok.hepimize kolay gelsin
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
valla kardeş ben mecbur girecem, benim için devlet daha iyi. özelde eskiden çok veriyorlardı ama piyasada zaten iş arayan bir sürü yetişmiş eleman var, adamlar fırsattan istifade az parayla işi hallediyorllar, hadi parayı geçtim nefes alamıyorsun özel sektörde, her akşam bi dünya etkinlik hazırlayacaksın falan derdi çok özelin, fazla yoruluyorsun, onun için devlet daha iyi benim için, hoş bizde etkinlik hazırlayacaz yine ama abartı düzeyde olmayacak,bakalım ya inşallah dediğin gibi...
womanrider şimdi sen de kpss zedemisin, değilmisin?:) giriceksen hangi bölümden giriyorsun...gireceksen sana da başarılar...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
neversoft lise müfredatından sorumlu girrdiğin de kazanırsan eğer sınavı bi yandan lisans eğitimine devam edip bi yandan devlet dairesinde çalışabiliyomusun bu arada ben de gemlik liyim bursaya ve uludağ üniversitesine selamlar yıldızda okuyorum bende
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
cgl125' Alıntı:
neversoft lise müfredatından sorumlu girrdiğin de kazanırsan eğer sınavı bi yandan lisans eğitimine devam edip bi yandan devlet dairesinde çalışabiliyomusun bu arada ben de gemlik liyim bursaya ve uludağ üniversitesine selamlar yıldızda okuyorum bende

hocam gerçi neversoft a sormuşun ama ben cevaplıyım, evet öyle yapabiliyorsun, mesela benim aynı üniversitede hem memur, hem öğrenci olan bildiğim adamlar var, zaten kazanırsan da okuduğun okulu gözönünde bulundurup, atamanı da ona göre yapıyorlar sanırım...sevgiler, bu arada bende marmaradayım...

neversoft sana da başarılar kardeşim, gerçi senin ki benimki kadar hayat memat meselesi değil sanırım, ya da öylemi?:)sonuç olarak sana da başarılar hocam...
 
Katılım
17 Tem 2005
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şöyle ki 1 sene zorunlu çalışıyorsun memur olarak atandığın şehirde.o sürede okulu donduruyorsun.1 yıl sonunda çalıştığın yerddeki amirinden tayin istiyorsun.1 yılını tamamladığın için seni okuduğun şehre tayin ediyorlar..tayin ederlermi diye bir soru işareti olmasın ,etmek zorundalar..ben de öyle yapmayı düşünüyorum.ben zabıta olup okul bitince amir olacam.tüm seyyar satıcılara yardımcı olacam.şu anda seyyar olarak sinema afişi satıyom.öğrenciyim diyorum yine de gözümün yaşına bakmıo adamlar. . böyle yani ,konuyu sapıtmayim :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bende girecem sınava kimya mezunuyum. önceki sınavda 83 aldım yetmedi bu sefer dersaneye de gidiyorum bakalım ne olacak.
derse gidiyorum defter yok kalem yok hoca bana kitabını getirmedinm diyor :pr:
ilkokul 1 den beri okumaktan bıkmış vaziyette okuyorum arkadaş bıktım kağıttan kalemden yaw.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst