- Konu Yazar
- #1
Saygıdeğer abilerim, ben motosiklet almak isteyen 17 yaşında bir kardeşinizim. Ailemden de onayı aldım, ufaktan gerekli ekipmanlara bakmaya başladım ama bu konuda bilgim sıfıra yakın. Yeni yeni öğreniyorum. Öncelikle almak istediğim motor, Yamaha YZF R-125. Sorularıma geçeyim, biraz uzun olabilir, kusura bakmayın.
1-) Korumalık olarak ne gerekiyorsa onu alacağım. Kask, mont, eldiven, pantolon, dizlik-dirseklik vs., bellik ve bot alacağım. Eksik bir şey kaldı mı? Kaska karar verdim. AGV K3 Mono almadı düşünüyorum. Doğru bir karar olur mu?
2-) İzmir'de yaşıyorum. Montu yazlık ve kışlık olarak ayrı ayrı almam gerekir mi? Çünkü İzmir'de kış ayları çok soğuk olmuyor ve kışın çok fazla süremeyeceğim motoru. Kışlık mont gereksiz olabilir mi?
3-) Gezerken şu ürüne rastladım: http://www.feyizoglu.com/Kross-Giysi_47221.html#0 . Nasıl kullanılır, alta mı üste mi giyilir? Almamı tavsiye eder misiniz ve bunu alınca monta gerek kalır mı?
Sorularım şimdilik bu kadar, yeni soru aklıma gelirse müsadenizle sormak isterim
1-) Korumalık olarak ne gerekiyorsa onu alacağım. Kask, mont, eldiven, pantolon, dizlik-dirseklik vs., bellik ve bot alacağım. Eksik bir şey kaldı mı? Kaska karar verdim. AGV K3 Mono almadı düşünüyorum. Doğru bir karar olur mu?
2-) İzmir'de yaşıyorum. Montu yazlık ve kışlık olarak ayrı ayrı almam gerekir mi? Çünkü İzmir'de kış ayları çok soğuk olmuyor ve kışın çok fazla süremeyeceğim motoru. Kışlık mont gereksiz olabilir mi?
3-) Gezerken şu ürüne rastladım: http://www.feyizoglu.com/Kross-Giysi_47221.html#0 . Nasıl kullanılır, alta mı üste mi giyilir? Almamı tavsiye eder misiniz ve bunu alınca monta gerek kalır mı?
Sorularım şimdilik bu kadar, yeni soru aklıma gelirse müsadenizle sormak isterim