Korumalı giysilerin kaza anındaki önemi. Kısa mutlaka izlenmesi gereken video

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
98
140 km/saat ile arabaya arkadan giriyor.

[YT]QfKsPqvwG-U[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Bilgilendirme icin cok tesekkurler.umarim izleyipde korumasiz gezen arkadaslar varsa caydirici olur :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten dikkat ederdim ve mümkün olduğunca iyi korumalarım vardı.. çok daha iyilerini alacağım kesinlikle..
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
off kotu dusmus ama korumalar hayat kurtarmıs....cok onemlı bu ısın kuralı bu...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Bu kazanın çok benzerini yaşayarak tecrübe eden birisi olarak diyebilirim ki harbiden koruma çok önemli...Belki hatırlarsınız 1,5 ay kadar önce topic açmıştım servis aracına arkadan girmek başlıklı...140 km/h ile servise arkadan çarptık artçım ile ve ben hala şu an burada bunları yazabiliyorsam bunları korumalara borçluyum...Lütfen arkadaşlar dikkat edelim ve korumalarımız hep üstümüzde olsun...Hepinize kazasız belasız sürüşler...:cat:
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
korumaların öneminden bahsetmeme bile gerek yok malum hepimiz bunun farkındayız. Dikkatimi çeken şu oldu. videonun sonunda, (sanırım kaza yapan kişi) röportaj verio. orda bile kaskı çıkarmamış kafasından. adam öyle büyük ders almış ki olaydan günlük yaşamında bile kaskla gezio herhalde :p
korumaların önemini anlatan bi video.söze gerek yok "KORUMASIZ ASLA"
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
5
hakkaten çok etkili korumalı motor kullanmak fakat çoğumuz uyamuyoruz. inşallah bu tarz olaylardan ibret alıp uyarız.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şimdi arkadaşlar korumayı br kenara bırakırsak adam çok şanslı...nedenmi...bakın VİDEONUN 51.saniyesinde bariyerlerin şekli bizimkilerle aynı...oraya denk gelseydi zaten zırhı bile olsa ölürdü...bizim Dr Ömer Uzma ve çoğu arkadaşımız bu bariyer yüzünden vefat etti zaten...oraya denk geldiğinizde şansınız olmuyor...

bence burada sadece şans diyelim...arkadan karşıdan arba gelmemesi o bariyer kısmına denk gelmemesi sadece bir şans...ilk düşme anında tulumun işe yaraması 2 önemli detay bence...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
harika video umarım bazı arkadaşlara ders olur. + korumalar kadar dikkatte önemli videoda salak gibi arabaya arkadan vurmuş:p
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
iyi haber adam saglam, kotu haber 50 bin ytl'lik Ducati 999 dagilmis :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Eski bir video + daha once milyon kere verilmisti + yine de paylasim icin tesekkurler + yeni uyelerin bolca konu basligi acmasi biraz sakincali olabiliyor.

:mrgreen:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
37
bu video daki insan çok ama çok şanslıymış. Unutulmaması gerekir ki 60 km/s ile kafa kafaya yapılan kazaların sonucu yüzde 80 ölüm sebebidir.


O nedenle asla korumalarınıza güvenip limitinizi aşmayın...
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
ALLAH kimseyi korumalıklara ihtiyaç duyduymasın çok önemli çookkkkk
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam kafayı ço0k kötü çarptı valla bi de koruyucu elbiseleri olmasaydı kesin kemikleri gözükürdü..:cat:

bu bizim türk çıplak motorculara armagan olsun hayatının değerini bilmeyenlere..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst