Bu kazanın çok benzerini yaşayarak tecrübe eden birisi olarak diyebilirim ki harbiden koruma çok önemli...Belki hatırlarsınız 1,5 ay kadar önce topic açmıştım servis aracına arkadan girmek başlıklı...140 km/h ile servise arkadan çarptık artçım ile ve ben hala şu an burada bunları yazabiliyorsam bunları korumalara borçluyum...Lütfen arkadaşlar dikkat edelim ve korumalarımız hep üstümüzde olsun...Hepinize kazasız belasız sürüşler...:cat: