Bir hafta kadar önce Karaköy'den geçerken görmüştüm ve şaşırmıştım.. baya büyük bir mağazaya benziyor.. Korlas bu sene sezona hızlı girdi... FB stadının karşısına da bir mağaza açmışlardı, Karaköy'dekiyle birlikte sanırım 3. mağazaları oldu.. Umarım hayırlısı olur... daha çok ürün getirirler, daha çok indirim yaparlar ve daha çok satarlar.. hem Korlas kazansın hem biz..