lijoluna Katılım 29 Eki 2008 Mesajlar 1,737 6 Ara 2008 #21 geyiğimi kaldı 5 ay oldu boynuzları bilem düşmütür o geyiğin:mrgreen:
M maltintash Katılım 1 Tem 2006 Mesajlar 432 7 Ara 2008 #25 yaw ikinci kez aynı tongaya düştüm iyimi .. huhahaha salaklığım üstümde huahahaha...:mrgreen::queen: