Öncelikle hepinize kazasız sürüşler dilerim. Bu konudaki fikrime gelince zaten zorunlu olmayan haller dışında kullanılması yasak olan emniyet şeridinin biz motor sürücüleri için ayrıcalıklı bir durummuş gibi gösterilmesine şaşırıyorum. Kurallar bütün sürücüler için geçerli, bence olması gereken ama toplum olarakta bir türlü başaramadığımız birbirimizin hakkına saygı göstermek. Ne haklarımızı yedirmeli nede başkalarının haklarını yemeliyiz. Bu tarz uygulamalar kısa vadede değil ancak uzun vadede olumlu gelişmeleri berabarinde getirecektir.