Köprü girişlerinde emniyet şeridinden gidilmesi yasaklandı!

Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
15
Öncelikle hepinize kazasız sürüşler dilerim. Bu konudaki fikrime gelince zaten zorunlu olmayan haller dışında kullanılması yasak olan emniyet şeridinin biz motor sürücüleri için ayrıcalıklı bir durummuş gibi gösterilmesine şaşırıyorum. Kurallar bütün sürücüler için geçerli, bence olması gereken ama toplum olarakta bir türlü başaramadığımız birbirimizin hakkına saygı göstermek. Ne haklarımızı yedirmeli nede başkalarının haklarını yemeliyiz. Bu tarz uygulamalar kısa vadede değil ancak uzun vadede olumlu gelişmeleri berabarinde getirecektir.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Beni geçen hafta çarşamba günü Boğaz Köprüsü'ne girerken polis durdurdu. Artık motosikletlere emniyet şeridini kullandıklarında ceza kestiklerini söyledi, bir daha gitmemem için uyardı ve ceza kesmeden bıraktı. Motosikletli polislerle hergün burun buruna geldiğimden hepsi benim motoru tanıyorlar ve durdurmuyorlar. Ancak arabalı polisler çevirip ceza kesebiliyorlar. Bence motosikletler emniyet şeridini kullanabilmeli çünkü motosiklet emniyet şeridini işgal etmez. İhtiyaç duyulduğu anda şeridi boşaltabilir. Aksi taktirde emniyet şeridi yasaklandığında da arabaların arasından gitmemelidirler. Arabaların arasından onlardan 2-3 kat hızla gidildiğinde çok daha büyük kazalara neden olur. Sadece bu nedenden dolayı motorlar emniyet şeridini kullanmalıdırlar. Yasaklanacaksa br motor bir araba gibi davranmalı, normal şeritten gitmelidir.
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
5
ARKADAŞLAR SİZ ONU BIRAKIN ASIL KÖPRÜDE NEDEN TAM ÜCRET VERİYORUZ ONU KONUŞALIM BİR ÇÖZÜME ULAŞALIM GERÇİ HERKEZ OGS DEN TRANSIT GECIYOR AMA ...
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
murat_belen' Alıntı:
ARKADAŞLAR SİZ ONU BIRAKIN ASIL KÖPRÜDE NEDEN TAM ÜCRET VERİYORUZ ONU KONUŞALIM BİR ÇÖZÜME ULAŞALIM GERÇİ HERKEZ OGS DEN TRANSIT GECIYOR AMA ...

Onu çok konuştuk, çeşitli eylemler yaptık, sonunda motosikletlerden de vergi almaya başladılar :farao:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Emniyet şeridi yerine arabaların arasından gitmek çok daha tehlikeli. Hele arabalar duruyorsa sürücü her an üzerindeki montu çıkartmak için falan kapıyı açabiliyor. Emniyet şeridi kullanılması taraftarıyım. Köprü geçiş ücretlerine gelince... Bundan 2-3 yıl öncesi motosikletlerden yarı fiyat alınıyordu. Şimdi vergi de alınıyor. Bunun için birşey yapabileceğimizi sanmıyorum.
 
Katılım
13 Mar 2005
Mesajlar
6
selam ben vural boyle bır sey olurmu be bunlar şaşırmış aramızda kalsın ama ben zor kaldımmı meçmur yanı anlayın sıze msn mı verım konuşalım [email protected] :cat: :rendeer: :rendeer: :flower: :flower: :thumleft: :thumleft:
 
G

Guest

bencede saçma ama emir demiri keser uyacaz artık :jocolor: :farao:
 
Katılım
3 May 2005
Mesajlar
16
YAAAA.. bütün hayallerim suya düşüyo bu durumda.. :pale: ben motorumu alınca emniyet şeridinden güzel güzel giderim, trafik sorunundan kurtulurum diye umuyodummm... O zaman ne anlamı kaldı motorun yine trafikte sıkışıp kalıcaksakk??? :farao: tamam belki emniyet şeridi zaten herkes için zorunluluk dışında kullanılmaması gereken bi şeritti ama bence bu çiğnenebilecek masum bi yasaktı...
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Merak etme kızlara birşey demiyorlar, ben de o nedenle peruk takıyorum :queen:
 
Katılım
3 May 2005
Mesajlar
16
ÇOk komiksin boy :mrgreen:
Bu arada kaç gündür dikkat ediyorum.. TAm köprü girişinde polisler duruyo hep buna rağmen motorlar emniyet şeridinden vızzır vızıır geçiyolar ve hiçbiri durdurulmuyo...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Türkiye'de yasaların hazırlanmasından uygulamaya geçilmesine kadar olan süreç:

1) Tasarı hazırlanır.
2) Meclise sunulur.
3) Mecliste sırası gelene kadar bekler, gelince görüşülür.
4) Kabul edilir.
5) Gerekli düzenlemelerin yapılması beklenir.
6) Resmi gazetede yayınlanır.
7) İlgililere ayrıca yazı gönderilir.
8) Uygulamaya konulur.
9) Uygulayıcıların kafalarının değişmesi beklenir.
10 ) Yavaş yavaş kafalara yerleşir.
11) Uygulamaya girer.

:cat:
 
Katılım
19 Nis 2005
Mesajlar
9
yaw 2-3 gün önceye kadar emniyet seridinde gercekten de motorlu kimseyi göremiyordum ama son iki gündür yanımdan belki de 10-15 tane motor eminiyet seridinden geçti... Bu yasagın uygulanması kalktı mı tekrardan? Haftaya ilk kez karsıya geçecegim motorla ilk geçisimde ceza yemiyim :silent: :) :silent:
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
310
ben gectim kac defa karsiya son bikac gunde.. kimse bise demedi... sadece 1 yunus eliyle isaret etti yalandan bana "emniyete girme" diye o kadar..
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Ben hergün işe motorla gidiyorum ve köprüden geçiyorum. Duruma göre hem aralardan hem de emniyet şeridinden gidiyorum. Ancak uzun süredir emniyet şeridinden bir sürü motor gidiyor ve kimseyi çevirmiyorlar.
 
Katılım
6 May 2005
Mesajlar
312
arkadaslar durun birde ben geceyim eger yasaksa zaten benii kesinnn durdururlar ( bedevi+ cöl +kutup ayısı olayı) ben size raporumu veririm . :cherry:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
şimdi benim abime 2-3 ay önce bi ceza kestiler köprüde emniyet şeriden den gitti diye.. bende geçiyorum bakıyorum polisi görünce hemen şeride kayıyorum ..

bizler için çok kötü arabaların arasından geçerken dikkatsizce şerit değiştirenlerede ceza kesicez desinler .. bizde böle yapanları hemen ordaki polise bildirelim . orda o arabayada ceza kesiceklermi .. daha dün sarıyere giderken emniyetten gidiyorum zart önüme kırdı adam tehlike atlattım . nerde o polis kardeşimiz koca yolda tek polis yoktu. iş köprüye gelince para alırlar poliste koyarlar ...

ceza kesip zengin olucaklar nede olsa
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
94
valla ben polis gördünmü ne olursa olsun yolumu değiştiryom yada durup gitmesini bekliyom şahinlerde felan diğer polislere bakmıyom bile hiç de dur diyen olmadı gaza basıp gidiyorum ( herşeyin düzgün olduğu bi ülke olsa bende onları kaale alırdım ama... zaten siz amanın ne olduğunu biliyosunuz :wiinkk: )
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
arkadaşlar bugün bizzat gittim birebir trafik polisle konuştum!! dedim ki : abi bazı polisler ceza yazmıyo bazıları yazıyo izin veriyomusunuz yoksa vermiyomusunuz??? cevap:yasak!! dedi ve ekledi izin veriyoruz görmezlikten geliyoruz ama denetim olduğu zaman ceza yazılıyo!! nezaman denetim olduğu belli olmuyo dedi!! son olarak AMİRLERİ CEZA YAZIN DEDİĞİ ZAMAN (HANGİ ZAMAN BELLİ DEĞİL YİNE!!) BAŞLIYORLAR CEZAYI YAZMAYA... POLİS AYNEN BUNLARI ANLATTI BİLGİNİZ OLSUN!!! KÖPRÜDEN EMNİYET ŞERİDİ GEÇİŞLERİ İÇİN...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
ben kullanıcam valla koyun gitsin zaten ne yasak degılkı tek amac bızı kıl etmek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst