- Katılım
- 13 Nis 2005
- Mesajlar
- 72
- Konu Yazar
- #1
Bir goldenım var, birde burgman 400 sahibiyim. kışın çok hissetmedim ama malum havada biraz güneş görünce ya motosiklet ya golden (adı hera) seçimi yapmak zorunda kalıyorum, (bunu istemesemde) Bugünlerde aklımdan geçen bir çözüm var ama...... eski motosikletlerdeki gibi yanıma tekerlekli sepet monte ettirmek, yanlız bunu hakkı ile yapan bir yer bulamadım. Bu konu ile ilgili farklı bir çözümü olan yada aynı konuda sepeti imal edebilicek bir tavsiyeniz var mı?