- Konu Yazar
- #1
Merhabalar ben Kemal Atabekoğlu 17 yaşında bir motorsiklet aşığıyım
. Bu benim ilk motorsiklet forumum hatalarım olursa düzeltirseniz sevinirim . Daha bir motor almamış bulunmaktayım ama hayalim CBR250R yada Yamaha Midnigiht stardır. sevgilerimle 