konyadan kemal

Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
16
Merhabalar ben Kemal Atabekoğlu 17 yaşında bir motorsiklet aşığıyım :) . Bu benim ilk motorsiklet forumum hatalarım olursa düzeltirseniz sevinirim . Daha bir motor almamış bulunmaktayım ama hayalim CBR250R yada Yamaha Midnigiht stardır. sevgilerimle :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst