- Katılım
- 30 Ara 2005
- Mesajlar
- 4,358
- Konu Yazar
- #1,341
yılmaz izmir fotoların çok güzel beyavv içim gitti be izmırde olmak vardı.şu konyda kenarına oturup sigara içeceğim bir du parçası olsa aramıcam da yok be .fazıl hocam yanlışmı duydum yemek felan valla öğrencı mılletıne böle şeyler söleme gelir kuruturum valla orayı öğreci = aç insan demektır bılırsın
Yav soner izmiri geçtim. yaz gelse haftasonu gezilerimi bile özledim ben. Fazıl ustaya antalya sözü verdik bakalım. Allah utandırmasın:cherry: