[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
hülooooooooooooooğ
ulen mbüyük vermedin bana şu japon kızını binemedim japon kızına
yaktın uleyn beni
malumunun çinli aldık yollardayık diyecem ama yollarda değilimi
servislerdeyim ben nerde hata yaptım,,,
millet ikinci el motor alır kız gibi çikar şansına
biz sifir motor alırız ırzına ge çilmiş olur alosyi şahit,,,

bu motor maceramı anlatayım,,,,,,
ilk önce konyalı bir esnaftan motor aldım keevay marka hemen sattım
mondial aldım huzuru buldum dedim bulamadım hemen sattım
salcona aldım huzur bunda dedim rahat battı sattım
japon alacam dedim param yetmedi yine mondial aldım
almaz olaydım sıfır motorda hata çıkarmı la,,,
adamlar buna birde olur vermiş onay vermiş alıncaya kadar mış la
motorun götü başı ayrı telden çalıyor ön teker diskten sıkıyor ötüyor
arka teker beşikten fabrika hatalı imiş sağa sola oynuyor vuruyor tekerler
şaseye
dedim servise hatalı dedi değiştirecek,,,
şu an bu yorumu okuyan mbüyük bana gtüylen gülecek hatta çığlık atacak
demedimmi oğlum ben sana diye dedin ama cfy yide vermedin namıssız,
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
az kaldı ramazan aklın yolunu bulacan da neyse :pr:
biz seni uzak tutmaya çalıştıkça sen gittin çomağa sürtündün müdür :cherry:
didik mi didik emmeeeee işte :queen:
çok acelecisin çooookk :pr:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ben böyle aşkın içine ederim arkadaş,,,
moralım bozuldu az parada vermedik hani ikinci el cbf parasını rahat buluyır
yaktın beni mbüyük o gün o cbf yi gel al get deyecektin
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
hülooooooooooooooğ
ulen mbüyük vermedin bana şu japon kızını binemedim japon kızına
yaktın uleyn beni
malumunun çinli aldık yollardayık diyecem ama yollarda değilimi
servislerdeyim ben nerde hata yaptım,,,
millet ikinci el motor alır kız gibi çikar şansına
biz sifir motor alırız ırzına ge çilmiş olur alosyi şahit,,,

bu motor maceramı anlatayım,,,,,,
ilk önce konyalı bir esnaftan motor aldım keevay marka hemen sattım
mondial aldım huzuru buldum dedim bulamadım hemen sattım
salcona aldım huzur bunda dedim rahat battı sattım
japon alacam dedim param yetmedi yine mondial aldım
almaz olaydım sıfır motorda hata çıkarmı la,,,
adamlar buna birde olur vermiş onay vermiş alıncaya kadar mış la
motorun götü başı ayrı telden çalıyor ön teker diskten sıkıyor ötüyor
arka teker beşikten fabrika hatalı imiş sağa sola oynuyor vuruyor tekerler
şaseye
dedim servise hatalı dedi değiştirecek,,,
şu an bu yorumu okuyan mbüyük bana gtüylen gülecek hatta çığlık atacak
demedimmi oğlum ben sana diye dedin ama cfy yide vermedin namıssız,


Bizde mondial aldik bizde sıkıntı yok 800 km oldu ama kendi kendine vidalar gevsiyor gibi
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
ben böyle aşkın içine ederim arkadaş,,,
moralım bozuldu az parada vermedik hani ikinci el cbf parasını rahat buluyır
yaktın beni mbüyük o gün o cbf yi gel al get deyecektin

şu satırları okudukça daha da bir sever oldum motorumu be yaaa ::haapppy:
aslanım benim beaaaa benzinden başka bişey istemez var ya ::gazla::::154::::149::::friends:::friends:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
HAİN verecektin cbf ni alacaktın fazerini bende rahata erecektim sende,,,
ulan mondi bu beni ikinci cikisin,,, yazıyom bunları bi kenera

ramco sıfır motorun sorunlu olmasına vede servisin buna onay verip kaşeyi basıp akşam
iki kişi binince fark edip ikinci gün geri gittigimizde sorunlu parça takılmış değiştirecez demesi
canımı sıkan benim,,, bide biz denedik sıkıntı yok demeleri yokmu neyse ki üzerime yıkmadılar
kullanıcı hatası diye verilmiş sadakam varmış,,,.,
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
tüketici derneğine şikayet et. mandial ana merkezine git,böyle nam salmış bi marka senin kötü reklam yapmana dayanmaz hemen değişltirir.
sıfır almışın3bine plaka ile 3400 filan yahu allah akıl dağıtırken sen şemşiye ilemi geziyordun o paraya git 2011 ybr al cbf al cinconla ne işin var.tamam biraz tork var ama sen arazide binen dökülme payını koy.bi yaylaya gidip geldim bütün vidalar gevşemiş tüm plastik parçalar düşmüş cısccıbıldak sadece şaseyle geri döndüm yaw.
senin motorun şase eğik amörtisör bile yamık duruyor ne yaparlarsa yapsınlar yolda düz gitmez o çıkan ilginç sesler hariç ver geri başka al. zavallı ramo nasıl atladın bi sor be bi böyük sözü dinle önce bi mondial binene sor kendin dahil hehe :mrgreen: ama tüm sebebi muho vermemiş cbf yi sebeb olmuş :)

---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 20:42 ----------

işte ramonun dokunsan ağlayacak hali.birine bakıyo bi öbürüne sonra kafata vuruyor bi offf muharrem off diyor filan
pt09m.jpg
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
tüketici derneğine şikayet et. mandial ana merkezine git,böyle nam salmış bi marka senin kötü reklam yapmana dayanmaz hemen değişltirir.
sıfır almışın3bine plaka ile 3400 filan yahu allah akıl dağıtırken sen şemşiye ilemi geziyordun o paraya git 2011 ybr al cbf al cinconla ne işin var.tamam biraz tork var ama sen arazide binen dökülme payını koy.bi yaylaya gidip geldim bütün vidalar gevşemiş tüm plastik parçalar düşmüş cısccıbıldak sadece şaseyle geri döndüm yaw.
senin motorun şase eğik amörtisör bile yamık duruyor ne yaparlarsa yapsınlar yolda düz gitmez o çıkan ilginç sesler hariç ver geri başka al. zavallı ramo nasıl atladın bi sor be bi böyük sözü dinle önce bi mondial binene sor kendin dahil hehe :mrgreen: ama tüm sebebi muho vermemiş cbf yi sebeb olmuş :)

---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 20:42 ----------

işte ramonun dokunsan ağlayacak hali.birine bakıyo bi öbürüne sonra kafata vuruyor bi offf muharrem off diyor filan
http://m1307.hizliresim.com/1c/1/pt09m.jpg
hakikaten üzüldüm bak şimdi :pale:
bu kadar sefil mi yahu :sunny:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bendeki şans varya :salut::salut::salut::salut:
ben böyle sansın....:pl::farao:
anladınız.
yarın resım çekıp konu acacam mondı duysun sesımı
muro yaktın benı haın
 
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
43
Bir sorunum daha var ehliyet. Arkadaşlar Konya da ehliyet için önerebileceğiniz bir kurs var mı yoksa her hangi bir kurs olabilri mi ? Cevaplar için şimdiden teşk ederim
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
İyi akşamlar arkadaşlar. Yardımınızı istiyorum. Birincisi honda cbf 150 / cb 125e ve cb 125ace arasında bir karar veremedim. Sizce hangisi yeni başlayan bir bayan için uygun olabilir.

cbf başlangıç için biraz ağır olabilir ama diğerleri hafiflik ve kontrol bakımından biraz daha avantajlı gibi :)
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
honda cb 125ace önerdiler bana ama aklım ybr 125 te kaldı

ehliyet için birkaç kurstan fiyat aldıktan sonra fiyatlar ortalama aynı olunca ben evime en yakın kursa gittim sizde araştırın fiyat olarak hesaplısı hangisiyse uygundur zaten hepsi aynı işi yapıyo :)
ybr de olabilir 2.el bulunursa yeni başlayana idealdir :cat:

---------- Post added at 23:09 ---------- Previous post was at 23:07 ----------

bendeki şans varya :salut::salut::salut::salut:
ben böyle sansın....:pl::farao:
anladınız.
yarın resım çekıp konu acacam mondı duysun sesımı
muro yaktın benı haın

dedim amma acele etme ramo diye de dinletemedik :pr:
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Yılbaşından önce 150 tlye yazılmıştım Mevlana sürücü kursu texas duraklarını orda şimdi zam gelmiş

Cb 125 aceyi düşünmeyin bile :) ön fren disk olmayan motoru almayın hızda yok performansta cup kategorisine koymuşlar sanırım motor çıkalı 6 ay oldu daha alan yok :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst