[Konya - MT]

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
ybr duru,aslında illa satacam diye bişey yoktu.hatta ikiyi az geçenler bile oldu alıcılardanda olmaz dediydim.
çünkü bayakı kıpraşımsız binimi güzel bişey..ama az evvel rmazeyi görüp fiyatı alınca tekrar düşünüyorum satmayı
teklifler geliyor birini değerlendirecem
hatta kanuni bayisi bile getir değerlendirelişm dedi ramzey onlarda zaten.ve visa 12 ay vade var.
atınan devemi bea deyecem pazartesi bi ossun baham
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
vay vay vay
kafaya taktın yanı osman aga
ama 150 lık de senıkesmez ya
mustafa abının 200 lugu alsan satmazmı sana yada ondan bulsan

2 ybr versen ben talıptım ama olmadı
sen ybry onlara verırsen uste para alman lazım 450 tl gibi::::)))
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
KIMSE kalmadı koca konyada abooo
osman aga nere gettın aldınmı dag motorunu yanlız kaldım ya ıkı gundur buralarda
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
buradan birkaç kişi ilkbahara gelip sana yıkılacağız nasılda ramazan .bakalım argıramı sarottamı yıkılırız:)
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehliyetimi alıyım gezdirceksiniz dimi beni.:) tek başıma ben trafikte dayak yerim. :) çok öküz var bende çok cabuk sinirleniyom.:pr:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
gelin be ya ben size bakarım cok kalabalık olmassanız aygır sarıot gol dorkun yaylası dıkılıtaş yollar ızın verırse be ya tavuklar yada saç kavurma benden olmadı sucuklu yumurta alırız ama pişirmesi senden be ya
ne oldu ramzeyden ses gelmedı herall
muharremde gorunmez oldu heralde sırra kadem bastı kış gelınce abe
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
ehliyetimi alıyım gezdirceksiniz dimi beni.:) tek başıma ben trafikte dayak yerim. :) çok öküz var bende çok cabuk sinirleniyom.:pr:

izzet sakin ol içinden 10'a kadar say derin nefes al sinirlenme:silent: güzel güneşli bir gün:mrgreen: olduğu anda gezdircem seni söz:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:46 ----------

muharremde gorunmez oldu heralde sırra kadem bastı kış gelınce abe

ramazan aradığın kişi kış uykusunda yaz hayalleri kuruyor:queen::queen: bahar gelince uyanacak yaz boyu teker döndürecekk.:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
HA TAmam yaşıyorsan sorun yok bende dedımkı sırra kadem bastı heral sen arada sırada ugra buraya yınede tam zamanı geyık yapmanın hafta sonları bıle evdeyız ya kışın geyık yaparız yazın gezer resım atarız be ya :)))
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
dahada yazmam buraya yaza kadar
one mınute
van mınıt

bırısı ohe mu dedı kımdır o
bende şu an ıtıbarıyle konyadayım akşama kadar tıptaydım peder halada tıpta yatıyor

dahada gelmem konyaya....
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Giitim Bozkırdan konyaya
Ben araba ıle ama babam ambulansla
Bu gun gıt yarın gel dedıler..
Kampüste tıpta Babamızı kegenleyip
Geri verdiler...............................
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
8
slm abiler ben 15 yaşındayım mondial 150 hs ya da 151 rs almayayı düşünüyorum hangisi daha iyidir. yakıt tüketimleri nasıl. sıfır alacam fiyatları ne arada olduğunu bilenler var mı. cevaplarınızı bekliyorum
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ıkısıda aynı marka ama once ehlıyet alsan senın ıcın daha ıyı olur yanlış anlama........
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
Giitim Bozkırdan konyaya
Ben araba ıle ama babam ambulansla
Bu gun gıt yarın gel dedıler..
Kampüste tıpta Babamızı kegenleyip
Geri verdiler...............................

babana allah rahmet eylesin ramazan,sonuçta yolcuyuz ha az evvel ha az sonra
hayırlı yaşamak nasip eylesin kalanlara
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
sagol osman dayı...
hayat devam edıyor malum neyse gelelım motorlara ortak noktaya ne yaptın ybr yı
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
2011 de galiba ybr ile geçecek.
az kaldı nisanda ilk hafta başlayacam toros turlarına,bana katılırsan memnun olurum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst