Konya mangalda balık gezisi :)

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Konya ekibi olarak yollara düştük. Pek planlı bir gezi değildi ama güzeldi. Mangalda balığımızı yaptık, sonra kızılörende çaylarımızı içtik. gezdik gördük eğlendik. işte resimler:cat:
1.jpg

2.jpg

3.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

34.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
4
Değerli arkadaşlar, geziniz güzel olmuş. Umarım iyi eğlenmişsinizdir. Zaten hayatın kendi stresi ve iş stresinin atılması için bu tip faaliyetlerin çok önemli olduğunu düşünüyorum. 18 Mart Şehitler günü olduğu için benim yoğun proğramım vardı, o yüzden gelemedim. Ama oğlum katıldı. Fotoğraflar da güzel. Hepinizi güzel geziniz için tebrik ediyorum.Dostluğunuzun artarak devam etmesini diliyorum.
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
76
çok eğlendik ogün herşey çok güzeldi daha öncekiler gibi hepinize teşekkür ediyorum
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Değerli arkadaşlar, geziniz güzel olmuş. Umarım iyi eğlenmişsinizdir. Zaten hayatın kendi stresi ve iş stresinin atılması için bu tip faaliyetlerin çok önemli olduğunu düşünüyorum. 18 Mart Şehitler günü olduğu için benim yoğun proğramım vardı, o yüzden gelemedim. Ama oğlum katıldı. Fotoğraflar da güzel. Hepinizi güzel geziniz için tebrik ediyorum.Dostluğunuzun artarak devam etmesini diliyorum.

Veysel abi bir sonraki organizasyonda bekliyoruz :) Dostluğumuz aynı içtenlikle devam eder inşallah.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bişe soracam resimdeki racing ne kadar acaba o model 2.el fiyatları falan?biliyorum satlık değil onu sormuyom zaten bilgisi olan varsa sevinirim tşkler:)
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Balıkları kurutmuşsunuz olmamış... Yenmezde onlar...:farao: (kedi ciğer meselesi idare edin) :cherry: şaka bi yana süper gezi olmuş tebrikler. aynen devam:cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
bişe soracam resimdeki racing ne kadar acaba o model 2.el fiyatları falan?biliyorum satlık değil onu sormuyom zaten bilgisi olan varsa sevinirim tşkler:)

13000-13500 civarı bu motorlar. 2000-2001 olması lazım honda cbr929rr. Satarız sorun değil:p

Balıkları kurutmuşsunuz olmamış... Yenmezde onlar...:farao: (kedi ciğer meselesi idare edin) :cherry: şaka bi yana süper gezi olmuş tebrikler. aynen devam:cat:

Palamut kurumaz. Merak etme:cherry:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
arkadaslar ellerinize emeginize saglık güzel bir gezi olmus.
Clavman olum o elindeki hıyar eline deli yakısmıs allah canımı alsın bir insana bir hıyar anca bu kadar yakısır ulan ehuehueheeeee:mrgreen: hem su söz geldi bak şimdi aklıma herkesin elindeki kendine (yakısırr) ehueueheheeeee:queen:
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Gezi başlığını okuyunca, acaba mangalda balıklar, mangal motorun arkasında, pişen balıkları mı gezdirdik diye düşündüm bir an :queen:

yılmaz o nasıl başlık öyle, sanki balıkları gezdirdik der gibi olmuş ehueh.

gerçi balıkları miğdeye indirdikten sonra baya gezdiler :queen:

En büyük müdür yardımcısı ylmzzz (ishal)

Ressam gözünden hiç bir şey kaçmıyor, dimi ama! Tutturdu beni salatalıksız sakın çekmeyin diye, bu salatalık merakı nereden geliyor clawmanın sen bilirsindir anlatır mısın bize de?
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Gezi başlığını okuyunca, acaba mangalda balıklar, mangal motorun arkasında, pişen balıkları mı gezdirdik diye düşündüm bir an :queen:

yılmaz o nasıl başlık öyle, sanki balıkları gezdirdik der gibi olmuş ehueh.

gerçi balıkları miğdeye indirdikten sonra baya gezdiler :queen:

En büyük müdür yardımcısı ylmzzz (ishal)

Ressam gözünden hiç bir şey kaçmıyor, dimi ama! Tutturdu beni salatalıksız sakın çekmeyin diye, bu salatalık merakı nereden geliyor clawmanın sen bilirsindir anlatır mısın bize de?


abi birgün bu acıkmıs dediki ben aclıktan geberiom bende dedim ki kardes valla dağ basındayız sana bişe verim yala dur dedim.ogun bu gündür salatalık die tutturdu bende her seferinde bir salatalık alıp ELİNE weriyorm seviniyor cocukcaaz derler ya alısmıs kudurmustan beterdır die KUDURDU BU KUDURDUUUU.... YİYİP İÇİNE ALMaSA DURAMIYOR İLİKSİZ :):):) :rendeer:
şimdi eminim kıvıracaktır ehuehueheeeee
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Konyadan bayadan beri ses yoktu ...iyi olmuş havalar ısınıyo ..daha bol haber bekliyoz ..
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
allah bee balıkları görünce canım istedi valla... Biz de ne zamandan beri adam akıllı gezemiyoruz ya. Havalar biraz daha ısınsında sizler gibi gezip yayınlıcaz :cherry:

Güzel gezi olmus Fazıl abi ve grubuna basarılar...
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Çok güzel gezi olmuş.Paylaşım için ayrıca teşekkürler.Mangaldaki balıklar hala gözümün önünde bi de aslan sütü hayal ediyorum yanında.:mrgreen:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
güzel bir gezi , iyi bir yemek ve tavşan kanı çaylar .tekrarlarını bekliyoruz..sağlıcakla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst