(konuDışı)2.el ipad arıyorum

Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
arkadaşlar merhaba.. konu burada biraz abest oldu ama olsun. Açmak istedim..

Tercihim ipad mini den yana. Ama fark etmez 2.el İpad arıyorum. yurtiçi yurtdışı fark etmez.

Varmı satmayı düşünen..
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
bizim ipad mini site sakinlerinin büyük tepkisine rağmen 700 e satıldı.. size gitmesini dilemiştim ama nasip değilmiş :)
 
Katılım
13 Tem 2012
Mesajlar
106
Beyaz iPad 4 Wi-Fi 16gb var.
1 seneden fazla da garantisi devam ediyor.
Orjinal Apple kılıfı da mevcut.

Düşünürseniz görüşelim.
 
Katılım
20 Eyl 2010
Mesajlar
43
kardeş elimde samsung n80010 olcak 6 gün önce aldım faturası v.s herşeyi tam jelatini bile açılmadı 1600 e aldım süper bi tablet acil paraya ssıkıştım dilersen sana 1000tl bırakırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst