- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba. Xtreme Max 200 lük motorum var. İlk motorum olduğu için çok fazla bilgiye de sahip değilim. Motorla ufak bir düşüşten sonra tekrar kontağı çalıştırdığımda panelde hiçbir ışık yanmadı ve motor çalışmadı. Ayak marşı ile denedim. Ayak marşına bastığımda ön-arka far, gösterge paneli gibi ışıklar yanıp sönüyor ama motor yine çalışmıyor sebebi ne olabilir bilen var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:34 ----------
Arızaya ait video:
https://www.veed.io/view/73993fd7-852b-4314-a076-050e358e5c11?sharingWidget=true
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:34 ----------
Arızaya ait video:
https://www.veed.io/view/73993fd7-852b-4314-a076-050e358e5c11?sharingWidget=true