Kontak açınca elektrik almıyor

Katılım
4 Eki 2022
Mesajlar
1
Herkese merhaba. Xtreme Max 200 lük motorum var. İlk motorum olduğu için çok fazla bilgiye de sahip değilim. Motorla ufak bir düşüşten sonra tekrar kontağı çalıştırdığımda panelde hiçbir ışık yanmadı ve motor çalışmadı. Ayak marşı ile denedim. Ayak marşına bastığımda ön-arka far, gösterge paneli gibi ışıklar yanıp sönüyor ama motor yine çalışmıyor sebebi ne olabilir bilen var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:34 ----------

Arızaya ait video:

https://www.veed.io/view/73993fd7-852b-4314-a076-050e358e5c11?sharingWidget=true
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,625
Motosikleti
Ns200 15"
Kontağın arkasını kontrol edin kopukluk olabilir, bundan dolayı sıkıntı veriyor olabilir. Benim başıma buna benzer olay gelmişti motosiklet çalşıyordu ama kontak işe yaramıyordu ve stop ettirmiyordu yanlış hatırlamıyorsamda ışıklarda çalışıyordu, büyük ihtimal kontaktan yana arızanız var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst