Komşunun biri 130 bine dominar 250 almış

Katılım
8 Mar 2020
Mesajlar
347
Motosikleti
Dominar D250
Şuan gayet normal bir rakam, bende 2.el dominar 250 bakıyordum, 2023 modeller bulunduğum şehirde 130-150k arasıydı,
kilometreleri ortalama 10-12.000 civarı, fiyatlarda pazarlık da yapmadılar,
110.000 TL peşin paraya sıfırını aldım, 12x9166 TL kalan 110.000'i taksit taksit ödeyeceğim.

2.eli şuanki sıfır faiz taksit fırsatlarıyla daha pahalıya gitmez zaten, favorilerimdeki motorlar fiyat düşürüyor sürekli çünkü satılmıyor. Bayi bile satışların durduğundan şikayetçi, doğru düzgün ne sıfır satılıyor ne 2.el
 
Katılım
3 Tem 2025
Mesajlar
23
Motosikleti
Dominar 250
Geçen ay kazasız belasız temiz 2022 model 8 binde dominarı 100 bine aldım. işin parasında değilim ama bence ederinden çok daha ucuz miktarlara satılıyor ikinci el dominarlar. ne olduğu belli olmayan 50'lik çan çin çonların fiyatları bile ortadayken.
 
Katılım
27 Haz 2025
Mesajlar
105
Motosikleti
Bajaj Pulsar F250
5 gün önce 2024 model 5bin km'de bakımı yeni yapılmış temiz 1 yıl garantili 2 yıl muayeneli 20bin ekstralı F250'yi 120'ye aldım bence de bir tık uyguna gidiyor Hint grubu.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2025
Mesajlar
69
Motosikleti
Bajaj Dominar 250D
Mart 2025'te 2024 Dominar 250'yi bayiiden 189.600 tl olarak 0 aldım, şuan 2500 km'de, bakımı vs aksatılmadı hiçbir sorunu yok ama 5000 olmadan elden çıkarmayı düşünüyorum. 160.000 civarına aksesuarları ile birlikte satabilirsem kendimi şanslı sayacağım ama pek mümkün görünmüyor. Daha fazla tutarsam da km'den dolayı çok daha ucuza gideceği kanısındayım.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Şu an sıfır dominar alıyorsan mantık "ben buna 50 bin km çatır çutur biner iffet yaparım, sonra da kaça giderse gider" olmalı.

Sıfır alırım sonra satarım zart zurt hiç mantıklı değil.

Hah şöyle bir durum var; şimdi arkadaş sıfır aldı elinde 140 k parası vardı, d400 için. düzgün bir tane için 60k kredi cekip 100 ödeyip 240 bine ikinci el gelmiş olacaktı faiziyle . onun yerine 280'e sıfır aldı 140 k'ya vade farksız 12'ye böldüler 12 12 12 ödüyor.

Bu durum dışında hiçbir mantıgı yok Dominarı sıfır almanın.
 
Katılım
15 May 2025
Mesajlar
69
Motosikleti
Bajaj Dominar 250D
Şu an sıfır dominar alıyorsan mantık "ben buna 50 bin km çatır çutur biner iffet yaparım, sonra da kaça giderse gider" olmalı.

Sıfır alırım sonra satarım zart zurt hiç mantıklı değil.

Hah şöyle bir durum var; şimdi arkadaş sıfır aldı elinde 140 k parası vardı, d400 için. düzgün bir tane için 60k kredi cekip 100 ödeyip 240 bine ikinci el gelmiş olacaktı faiziyle . onun yerine 280'e sıfır aldı 140 k'ya vade farksız 12'ye böldüler 12 12 12 ödüyor.

Bu durum dışında hiçbir mantıgı yok Dominarı sıfır almanın.
Yani tabii belirtmedim benim hatam;
Ben de 47.400+23.700x6 taksit 0 faiz olarak aldım. Fakat işte bir süre binip yükseltme amacında olduğumdan çok ikinci elini araştırmadan almış bulunduk. Bir süre bineceğim ama çok km o yüzden yaptırmak istemiyorum. En azından satabileceğim en yükseğine satmak için.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Yani tabii belirtmedim benim hatam;
Ben de 47.400+23.700x6 taksit 0 faiz olarak aldım. Fakat işte bir süre binip yükseltme amacında olduğumdan çok ikinci elini araştırmadan almış bulunduk. Bir süre bineceğim ama çok km o yüzden yaptırmak istemiyorum. En azından satabileceğim en yükseğine satmak için.

Anladım hocam; 10 bin km ile 19 arasında bir fark göremiyorum ben pyiasada. iyi bir fiyata 5bin km max satarsınız dye tahmin ediyorum.

Ben d400'ü 2 sene sömürcem sonra kaçtan giderse gitsin, zaten ucuza aldm :D
 
Katılım
15 May 2025
Mesajlar
69
Motosikleti
Bajaj Dominar 250D
Anladım hocam; 10 bin km ile 19 arasında bir fark göremiyorum ben pyiasada. iyi bir fiyata 5bin km max satarsınız dye tahmin ediyorum.

Ben d400'ü 2 sene sömürcem sonra kaçtan giderse gitsin, zaten ucuza aldm :D
Aslında şöyle; eşim babasını motor kazasında kaybetmiş biraz motosiklete doğal olarak önyargılı olduğu için, çoğunlukla sürüşlerim tek olur diye düşünüp 250 tercih ettim, hızla tekerle akrobasiyle vs. işim yok :) Ama küçük küçük mesafelerde binerek şuan korkusunu bir miktar yendi gibi, geçtiğimiz ay Erdek-Akçay-Çanakkale gibi arası uzun olmayan duraklardan oluşan bir tatil planladık inanılmaz eğlenceli geçti bir nokta dışında. Konfor yok, konfor sele vs. hak getire, en son İstanbul'a dönüş yolunda mola aralıklarımız 50-60 km'ye kadar düştü.

Şimdi o yüzden, planlar değişince elden çıkarma konusu ufak ufak kafamı kurcalamaya başladı :)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Aslında şöyle; eşim babasını motor kazasında kaybetmiş biraz motosiklete doğal olarak önyargılı olduğu için, çoğunlukla sürüşlerim tek olur diye düşünüp 250 tercih ettim, hızla tekerle akrobasiyle vs. işim yok :) Ama küçük küçük mesafelerde binerek şuan korkusunu bir miktar yendi gibi, geçtiğimiz ay Erdek-Akçay-Çanakkale gibi arası uzun olmayan duraklardan oluşan bir tatil planladık inanılmaz eğlenceli geçti bir nokta dışında. Konfor yok, konfor sele vs. hak getire, en son İstanbul'a dönüş yolunda mola aralıklarımız 50-60 km'ye kadar düştü.

Şimdi o yüzden, planlar değişince elden çıkarma konusu ufak ufak kafamı kurcalamaya başladı :)


şu an nasıldır bilmiyorum ancak kasım gibi bir arkadaşım d250 ile d400 takas yaptı.

İkiside düşük fiyat üzerinden hesaplandıgı için üstüne 40 bin gibi bir rakam verip üst cc'ye gecmiş oldu.

su an 250 üstüne 60k max para vererek benzer özellikteki d400'e gemek mantıklı. 60k üstü para verdiğinizde zarar eder tabi.
 
Katılım
24 Eki 2024
Mesajlar
115
Motosikleti
Bajaj Dominar D250
Dominar 250 ikinci eli şuan tam alıp binilecek kıvamda. 125 cc çinli parasına alıyorsun ve düzgün kullanırsan uzun süre binilecek bir motosiklet. Satması nedense dert o da dezavantajı.
 
Katılım
15 May 2025
Mesajlar
69
Motosikleti
Bajaj Dominar 250D
şu an nasıldır bilmiyorum ancak kasım gibi bir arkadaşım d250 ile d400 takas yaptı.

İkiside düşük fiyat üzerinden hesaplandıgı için üstüne 40 bin gibi bir rakam verip üst cc'ye gecmiş oldu.

su an 250 üstüne 60k max para vererek benzer özellikteki d400'e gemek mantıklı. 60k üstü para verdiğinizde zarar eder tabi.
Benim durumumda 400 e geçmek çok uygun olmayacak :) aynı motorun bir tık daha konforsuzuna para verip geçmiş olurum. (D400'ler için biraz daha titreşimi fazla diyorlar 250'ye göre)

Sanırım çok fazla uzun yolculuklardan sakınıp, işe git gel kullanacağım. yıl sonu gibi de konfor odaklı (özellikle artçı) bir marka-modele geçiş yaparım gibi duruyor. Ufaktan zamanım varken araştırma yapıyorum. Vstrom çok övülüyor, muhtemel tercihim olacak.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Benim durumumda 400 e geçmek çok uygun olmayacak :) aynı motorun bir tık daha konforsuzuna para verip geçmiş olurum. (D400'ler için biraz daha titreşimi fazla diyorlar 250'ye göre)

Sanırım çok fazla uzun yolculuklardan sakınıp, işe git gel kullanacağım. yıl sonu gibi de konfor odaklı (özellikle artçı) bir marka-modele geçiş yaparım gibi duruyor. Ufaktan zamanım varken araştırma yapıyorum. Vstrom çok övülüyor, muhtemel tercihim olacak.

yalnız parantez acmak isterim d250 başarısız bir motor. d400 boyutuna sahip ama yetersiz blok ve titreşim var. tam tersi konfor oranı d250 'de 3/10 ise d400 de 7/10

hem artcı hem uzun yol deneyımledim.

ekonomi varsa japon ve üst cc'ye tabi ki geç, öyle bir şansım olsa bende hemen değiştirirdim :D
 
Katılım
15 May 2025
Mesajlar
69
Motosikleti
Bajaj Dominar 250D
Tecrübe ettiyseniz doğrudur, ben videolardan inceliyorum haliyle birçok görüş var, ama daha büyük cc hacmin tek silindirde daha fazla titreşim üretmesi akla yatkın gelmişti, biraz da şartları zorlayarak geçmek istiyorum. Allah gönlümüze göre versin diyelim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst