Komik motosiklet satış ilanları

Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
artık kask takmayana,saçma sapan araç kullanana plakadan hemen ceza geliyor o yüzden plakaları böyle yukarıya kıvııyorlarki mobese okuyamasın ceza gelmesin mantık bu
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Yahu şu Topcase yi nasıl bağlamışlar vallaha anlamadım...
Motorun arka demirini çantanın içine mi sokmuşlar ki?...
Mantık nedir orası ayrı muamma... :p :queen:
dikkatli bakarsan kask oldugunu fark eedersin abi iyi bak gdr yazıyo arda karacanin dediği gibi..çanta demirini korumak lazım yenisi çok para ya :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
komik ilanlar var tabi mesela 153 cc yapmış motorunu orjinali 125 cc,tabi bu bore kit normalinde 200 dolarlık birşey ama arkadaş 6 milyar para harcamış nasıl harcadıgını sormadım belki altın kaplama falandır silindirleri bilemicemAma işi bilenlere komik geliyor tabi.Peki maymun zamir bu duruma ne der??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst