Merhaba evet doğrudur arkadaşımla aynı bilgisayarı kullanmaktayız Yanımda yorum yapan arkadaşım klayt adıyla kayıtlı. Ben Kojima olarak kayıt oldum daha önce yaşadığı sorunlara yardım ettiğim için son motor tamirini birlikte yaptık. Aynı yerde çalışmaktayız dernek olduğu için aypi ve bilgisayarlarımız aynı.