- Katılım
- 22 Ocak 2015
- Mesajlar
- 16
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar arkadaşımın dövme sırasındaki dövme sürecini kayıda aldım umarım hoşunuza gider sizce nasıl olmuş dövme 
Dövme acı verici yav :'( bidaha tövbeinsan zamanla sıkılıyor sonra baska yaptırma geregi duyuyor sonra ondanda sıkılıyor filan falan
![]()
Ama güzel çekim olmuştebrikler
Kişisel tercih ve zevk meselesi tabi ama,şu dövmeden ne anlıyolar bende onu anlamıyorum
İnsan vücuduna kalıcı bi etki neden yaptırır ki ?

