Koi Balığıı dövmesi , Zyzz tarzı

Katılım
22 Ocak 2015
Mesajlar
16
Merhaba Arkadaşlar arkadaşımın dövme sırasındaki dövme sürecini kayıda aldım umarım hoşunuza gider sizce nasıl olmuş dövme :)

 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
Dövme acı verici yav :'( bidaha tövbe :D insan zamanla sıkılıyor sonra baska yaptırma geregi duyuyor sonra ondanda sıkılıyor filan falan :D



Ama güzel çekim olmuş :) tebrikler
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Arkadaşınız dövmecinin koltuğunda oturduğu kadar süre sıkılmadan açıp bir kitap okuyabilmiş mi acaba hayatında?
Ya da bir sanat eserine bakabilmiş mi aynada kendine bakabildiği kadar?
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Kişisel tercih ve zevk meselesi tabi ama,şu dövmeden ne anlıyolar bende onu anlamıyorum :)
İnsan vücuduna kalıcı bi etki neden yaptırır ki ?
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Kişisel tercih ve zevk meselesi tabi ama,şu dövmeden ne anlıyolar bende onu anlamıyorum :)
İnsan vücuduna kalıcı bi etki neden yaptırır ki ?

Dövme güzelmiş gerçekten, İnsan anlamlı buldugu bazzı şeyler omrunun sonuna kadar vucudunda taşımak ister, kendimdede 4 dövme var sayısı artacakta bazı insanlar motosiklet gibi dövmeyede farklı bir akış açısına sahip olabilir anlamak zor değildir aslında:)

 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Hani abdest olmuyor, cenabet geziyorsuncular gelmemiş hala :D Şaka bir yana güzel olmuş video da dövme de. Hapishane işi olmamış:D bizim burda Tequ diye arkadaş var sanki cezaevi hatırası dövmeleri:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst