Kocasını döven motorculara silah çekti!

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Vay be konu motorcu kovalayan kadından emperyalizme, soykırıma nasıl gelmiş. Bir dahaki konuda biri "soğuk füzyon" deyiverse keşke. Bakarsın buradan çıkacak fikir sayesinde fosil yakıttan kurtuluruz.
Tokat atana, gülle karşılık ver... Bu Eskide kaldı.
Tarih, tekerrür den ibaretse, ve insan, savunma güdüsüyle, çevresinde olan bitenin farkında iken, bilinç altı bir şekilde yüzeye vuruyor.
Vatan-millet-namus!
Bin yıllarca asla tutsak düşmemiş bir toplum başka türlü tepki veremez.
Kanımızca var.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
yalnız, yenge evde bu herifi çamaşır gibi sıkmıyorsa adam değilim.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
erkek için aşağılayıcı bi hareket. dayak yemeyi isterdim
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
adam motorcuları bıraksa, 3 kişiler zaten zorbalığa ne gerek var dayağı yiyincede ,kocasına engel olmayan seyreden bayan birden silahla beliriyor .düzgün insan olsalar yanlarındada silah taşımazlar

Düşüncen yanlış. Silahı taşımayan herkes düzgünde silahı taşıyan herkes düzgün değil mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst