Kocasını döven motorculara silah çekti!

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
adam motorcuları bıraksa, 3 kişiler zaten zorbalığa ne gerek var dayağı yiyincede ,kocasına engel olmayan seyreden bayan birden silahla beliriyor .düzgün insan olsalar yanlarındada silah taşımazlar
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
hani lan medeni ulkelerde bir kişiye üç kişi saldirmazdi? aha işte bal gibi de saldirdilar.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
silahı gören motorcular tüyüyo hemen,,eeee postu deldirmek var işin içinde:cherry:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Yeni Türkiye hızla gelişiyor. Artık mağaralardan bile internete girebiliyor vatandaşlarımız.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
adam motorcuları bıraksa, 3 kişiler zaten zorbalığa ne gerek var dayağı yiyincede ,kocasına engel olmayan seyreden bayan birden silahla beliriyor .düzgün insan olsalar yanlarındada silah taşımazlar

Bu nasıl bir kafa ya.Herşeyden önce bireysel silahlanma diye birşey duymadın mı hiç.Düzgün insanlar olsalar yanlarında silah taşımazlar nasıl bir düşüncedir.Bende evimde silah bulunduruyorum.Gerekli tüm evraklarımda var.Ne yani ben cani miyim?
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Bu nasıl bir kafa ya.Herşeyden önce bireysel silahlanma diye birşey duymadın mı hiç.Düzgün insanlar olsalar yanlarında silah taşımazlar nasıl bir düşüncedir.Bende evimde silah bulunduruyorum.Gerekli tüm evraklarımda var.Ne yani ben cani miyim?

Boş ver hemşerim. Anlayan var, anlayabilen var, bilmeyen var. Son 5-6 yıldır konuştuğum her polis her eve lazım diyorsa bu ülkede her eve bir haydar lazımdır.. Ne'me lazım dursun. :cat:
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
adam motorcuları bıraksa, 3 kişiler zaten zorbalığa ne gerek var dayağı yiyincede ,kocasına engel olmayan seyreden bayan birden silahla beliriyor .düzgün insan olsalar yanlarındada silah taşımazlar

ABD gibi bazı ülkelerde silahlanmak, silah taşımak yasal. Hemen hemen herkes silah taşıyor, hatta uzun namlulu silahlar bile alabiliyorsun.

Adamlar gitmeye çalışmış, bırakmamış, dayak yiyince karısı silah çekmiş. İşte trafik böyle b.ktan, böyle tehlikeli bir şey.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

hani lan medeni ulkelerde bir kişiye üç kişi saldirmazdi? aha işte bal gibi de saldirdilar.

Sen ingilizler dünyayı sömürgeleştirirken, abdliler o kıtayı ele geçirirken düello yaptıklarını mı sanıyordun :)

1 kişiye 50 kişi de saldırırlar, silahsız adama silah ta çekerler. Soyları bozuk zaten.
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
15 Temmuz akşamı almayı kafayı koydum ve aldım. Vatanıma, bayrağıma, namusuma kasteden olursa hiç çekinmem.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
ABD gibi bazı ülkelerde silahlanmak, silah taşımak yasal. Hemen hemen herkes silah taşıyor, hatta uzun namlulu silahlar bile alabiliyorsun.

Adamlar gitmeye çalışmış, bırakmamış, dayak yiyince karısı silah çekmiş. İşte trafik böyle b.ktan, böyle tehlikeli bir şey.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------



Sen ingilizler dünyayı sömürgeleştirirken, abdliler o kıtayı ele geçirirken düello yaptıklarını mı sanıyordun :)

1 kişiye 50 kişi de saldırırlar, silahsız adama silah ta çekerler. Soyları bozuk zaten.

"abdliler o kitayi ele gecirirken" cümlesi baştan başa absürd olmuş. düşünmeden hızlı hızlı yazmana gerek yok, sakin sakin düşünerek de yazabilirsin.

sömürge olayına gelince, bu meseleyi kafamda çok analiz ettim ve şu sonuca ulaştım. evrimin en üst basamağında olan, zeki olan, güçlü olan doğal olarak sömürüyor. akıllı ol, sen de sömür. eşek eşek olduktan sonra, semer vuran çok olur. eşek olmayalım, semer vuran olalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
"abdliler o kitayi ele gecirirken" cümlesi baştan başa absürd olmuş. düşünmeden hızlı hızlı yazmana gerek yok, sakin sakin düşünerek de yazabilirsin.

sömürge olayına gelince, bu meseleyi kafamda çok analiz ettim ve şu sonuca ulaştım. evrimin en üst basamağında olan, zeki olan, güçlü olan doğal olarak sömürüyor. akıllı ol, sen de sömür. eşek eşek olduktan sonra, semer vuran çok olur. eşek olmayalım, semer vuran olalım.

Amerika Birleşik Devletleri sakinlerinin ataları, Amerika kıtasına ilk ayak bastıklarında, kıtanın yerli halkı olan kızılderililer ile yaptıkları savaşları kastediyorum :)

İkinci konuda ise, sadece ekonomik ve siyasal sömürü ile,
Şu videodaki Fransız Sömürgesi Cezayir'de yaşananlar ve yapılanlar çok farklı be hocam.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Amerika Birleşik Devletleri sakinlerinin ataları, Amerika kıtasına ilk ayak bastıklarında, kıtanın yerli halkı olan kızılderililer ile yaptıkları savaşları kastediyorum :)

İkinci konuda ise, sadece ekonomik ve siyasal sömürü ile, https://www.youtube.com/watch?v=k2h2stRVCTo Şu videodaki Fransız Sömürgesi Cezayir'de yaşananlar ve yapılanlar çok farklı be hocam.

emperyalizm işte. kendi bekası için her yol mubahtır. yeter ki arpa kesilmesin, sömürü devam etsin. çoluk çocuk ölmüş, umurlarında olmaz.
 
Katılım
4 May 2016
Mesajlar
476
Vay be konu motorcu kovalayan kadından emperyalizme, soykırıma nasıl gelmiş. Bir dahaki konuda biri "soğuk füzyon" deyiverse keşke. Bakarsın buradan çıkacak fikir sayesinde fosil yakıttan kurtuluruz.
 
Katılım
17 Nis 2017
Mesajlar
93
Kadın silahı öyle bir tutuyor ki neredeyse kocasını vuracak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst