- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba ;
Kendine yeni bir motorsiklet almış ve motorsiklet konusunda pek fazla bilgisi olmayan biriyim.
Kask araştırmalarımın sonuçlarını paylaşıp sizden yardım istiyorum.
Kafa ölçüm 65,5 cm , bunu birkaç kere ölçerek netliğe kavuşturdum , ölçüm için gerekli noktalara dikkat ederek yaptım bu işlemi , yanlış ölçme ihtimalini ortadan kaldırdım.
İnternet üzerinden LS2 Storm 2 model 3 xl bir kask sipariş verdim , kask geldi.
Denemek istediğimde kulak bölgesinde takıldı , dedim madem siparişi verdim bari zorlayıp deneyim , iki kulağımı da parmaklarımla içeri ittirip kaskı zorla kafama geçrdim , klostrofobim azdı vizörü açıp nefes alabildim.
Kaskı çıkardım ve 20 dakika boyunca kafam baya ağrıdı , hani biraz bi ağrıya katlanırım zamanla açılır pedler deniliyor ama bu öyle bişey değildi.
Kaskın internette yazan boyutu LS2 kasklar için 3XL = 65/66 (satıcı da büyük ihitmalle olur demişti)
Ekteki fotoğraflarda yurtdışında bulduğum bazı modelleri paylaşmak istedim.
Kask konusunda yardımcı olabilecek biri varsa sevinirim. Türkiye'de sanırım yok
Sormak istediklerim = full face yerine diğer modellere baksam çene açılır modellerde 3xl yine aynı şekilde sıkıştırır mı kafamı ?
Diğer kask modelleri düşük hacimli motorlarda kullanımı güvenilir mi ? (125 cc scooter)
Düşük hızlarda sadece hobi amaçlı ufak bir şehirde yaşıyorum trafiğin çok yoğun olmadığı bir yerde kullanıcam , buna göre kask önerileriniz varsa çok sevinirim , baya mağdur durumdayım motoru aldığım gibi geri satmaya kadar giden bi moral bozukluğu hatta trafil polislerinin dediği gibi kafanda isterse yoğurt kovası olsun yeterki birşey olsun sözünü dinleyip kafama bi yoğurt kovası geçirip trafiğe çıkıcam
Umarım bu post ve cevaplayan arkadaşların verdiği bilgiler bu konuda zorluk çeken kullanıcılara bir yol gösterebilir.
Kendine yeni bir motorsiklet almış ve motorsiklet konusunda pek fazla bilgisi olmayan biriyim.
Kask araştırmalarımın sonuçlarını paylaşıp sizden yardım istiyorum.
Kafa ölçüm 65,5 cm , bunu birkaç kere ölçerek netliğe kavuşturdum , ölçüm için gerekli noktalara dikkat ederek yaptım bu işlemi , yanlış ölçme ihtimalini ortadan kaldırdım.
İnternet üzerinden LS2 Storm 2 model 3 xl bir kask sipariş verdim , kask geldi.
Denemek istediğimde kulak bölgesinde takıldı , dedim madem siparişi verdim bari zorlayıp deneyim , iki kulağımı da parmaklarımla içeri ittirip kaskı zorla kafama geçrdim , klostrofobim azdı vizörü açıp nefes alabildim.
Kaskı çıkardım ve 20 dakika boyunca kafam baya ağrıdı , hani biraz bi ağrıya katlanırım zamanla açılır pedler deniliyor ama bu öyle bişey değildi.
Kaskın internette yazan boyutu LS2 kasklar için 3XL = 65/66 (satıcı da büyük ihitmalle olur demişti)
Ekteki fotoğraflarda yurtdışında bulduğum bazı modelleri paylaşmak istedim.
Kask konusunda yardımcı olabilecek biri varsa sevinirim. Türkiye'de sanırım yok
Sormak istediklerim = full face yerine diğer modellere baksam çene açılır modellerde 3xl yine aynı şekilde sıkıştırır mı kafamı ?
Diğer kask modelleri düşük hacimli motorlarda kullanımı güvenilir mi ? (125 cc scooter)
Düşük hızlarda sadece hobi amaçlı ufak bir şehirde yaşıyorum trafiğin çok yoğun olmadığı bir yerde kullanıcam , buna göre kask önerileriniz varsa çok sevinirim , baya mağdur durumdayım motoru aldığım gibi geri satmaya kadar giden bi moral bozukluğu hatta trafil polislerinin dediği gibi kafanda isterse yoğurt kovası olsun yeterki birşey olsun sözünü dinleyip kafama bi yoğurt kovası geçirip trafiğe çıkıcam
Umarım bu post ve cevaplayan arkadaşların verdiği bilgiler bu konuda zorluk çeken kullanıcılara bir yol gösterebilir.