Kocain Mağarası...

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
21 Nisan 2006
Toroslar alışkanlık yaptı , yine yola çıktım işte..
Bu sefer nereye gideceğimi biliyorsam arap olayım.. :lol:
Yol beni götürür nasılsa..
Selis'e papatya sözüm vardı , önce o sözümü yerine getiriyorum..
11vc1.jpg


28wm.jpg


35nu.jpg


46hv.jpg


65tb.jpg


Varsak'taki papatya ormanından çıkıp Kirişçiler'e doğru yola koyuluyorum..
74uf.jpg


87do.jpg


Yol kenarındaki buğday tarlalarından birine dalıyorum..
O nasıl yeşil öyle... :cyclopsan
99ju.jpg


103md1.jpg


110gp.jpg


... ve yeşiller arasından göz kırpan...
120bt.jpg


Yolda KaTırıMın arkadaşına rastlıyoruz..
137rv.jpg


141vz.jpg


KaTırıMın arkadaşıyla vedalaşıp bulduğumuz ilk toprak yola dalıyoruz..
151ua.jpg


164dm.jpg


172lf.jpg


180cz.jpg


Bu toprak yolun Ağırtaş köyüne gittiğini öğreniyorum yolda..
... ve aşağıda Karacaören Barajı...
195nz1.jpg


207kb.jpg


217ez.jpg


Ağırtaş köyünü geçince Kocain Mağarası'nın yakınlarında olduğumu öğreniyorum ve oraya gitmeye karar veriyorum..
e41a8eea.jpg


e16ad21c.jpg


34ad9ff4.jpg


0fa570d3.jpg


Çok güzel virajlı yollardan sonra köy içinden Kocain Mağarası yoluna sapınca...
9f18cfed.jpg


d8ee2cde.jpg


034d9046.jpg


Kocain Mağarası sapağı..
Geçen yıl Zongshen'le bu yola girmiş ama sonuna kadar gidememiştim. Çünkü yol yeniden yapılıyordu ve çok iri ve keskin taşların üzerine toprak döşenmemişti. Yaklaşık 3 km lik yolun yarısından sonra hava da kararmaya başladığı için ve lastik patlar korkusuyla geri dönmüştüm...
1ceb426b.jpg


Bu sefer de benzinimin bitmesinden korkuyorum ama artık geri dönüş yok.
3 km göz açıp kapayana kadar bitiveriyor..
24d8049f.jpg


3093d5ee.jpg


83b5513d.jpg


4e30191d.jpg


52de206b.jpg


eab9ace9.jpg


1f2b2ad0.jpg


Etrafta in-cin top oynuyor..
Tek başıma mağaraya girmek için biraz cesaret topluyorum..
Gerçek bir ayı ile karşılaşma olasılığım nedir diye düşünerek dalıyorum içeri...
7ff4b7fc.jpg


4f40d03d.jpg


Bu nuhteşem ama ürkütücü doğa harikasında daha fazla kalamıyor ve beni aşağıda bekleyen KaTırıMın yanına dönüyorum..
837fdfc3.jpg


...ve dönüş yolu...
74cfb210.jpg


Bu günlük de bu kadar...
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hocam walla kızkanıyorum ama böyle muhteşem yerler resimler hergün gezi nereye kadar biz haftada bir yada en fazla 2 gün gezebiliyoruz Ç.M.S.K olarak
paylaşım için teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
çok teşekkürler harduro hocam, yine kıskandırdın bizi:) gezmesekte görmesekte, sen geziyon işte bizde gezmiş gibi yapıyoruz, ama dur bakalım nereye kadar. birde senin fotoğraf tekniğine hayranım ben, güzel fotoğraflar çakiyorsun tabi anlatımı da es geçmemek lazım, helal olsun diyor tekrar teşekkür ediyorum, daha nicelerine inşallah...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
neden konyada böyle yerler yok :pr:

güzel gezi biz de önderle gezecez inşallah :cherry:
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Harduro sizin gezilerinizi ilgiyle ve imrenerek izliyorum.Lütfen bizi böylesine güzel gezi raporlarınızdan mahrum etmeyiniz.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
218
Çok güzel. Fotoğraflar için eline, seni oralara götürdüğü için de "KaTırıM"a sağlık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam valla çok iyi ya gezi güzel en çok hoşuma giden rüzgarın estiği yöne gitmişssin anlaşılan :)
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
valla diyecek bi şey birakmamişin bazen biz nasil enduroculariz diye yok yok biz endurocu degiliz diyorum ama karira bakinca seninkine benziyor valla çok iyi bir gezi olmuş ayaklarına salik teşekürler hocam
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum..
Yazdıklarınız beni yeniden böyle gezi fotoğrafları yayınlamam için teşvik ediyor..
104 izlenmeye 14 cevap yazılmış.. Yani 8 kişiden biri beğenip birşeyler yazmış..
Bir dahaki gezi raporumu en azından bu 14 kişi için yazacağım demektir..
Saygı ve sevgiyle..
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
457
Nezih abi yine KTM nin hakkını vermişsin..
Ayağına ve motoruna sağlık..
Birde enduroturk e ulaşamıyorum...
 
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
215
hocam size ufagindan bir video kamera sart olmus bence. bu arada magaranin onunden de resim alsaydik keske...Bahar gelmis cicekler acmis biz allahin istanbulunda ofiste calisalim bakalim (kiskanclik kokan yazilar benimkiler) :)))
tesekkurler resimler icin....
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
kucukprens' Alıntı:
hocam size ufagindan bir video kamera sart olmus bence. tesekkurler resimler icin....
Aslında fotoğraf makinem video da çekiyor.. Ama ben fotoğrafı daha çok seviyorum..
Kocain Mağarasına bir daha yanlız gitmeyeceğim ve sonuna kadar gidip güzel fotoğraflar çekmeyi umuyorum..

serkankiyak' Alıntı:
Nezih abi yine KTM nin hakkını vermişsin..
Ayağına ve motoruna sağlık..
Birde enduroturk e ulaşamıyorum...
Teşekkürler Serkan..
EnduroTurk bir süre kapalı olacak , yeni yapılanma içindeyiz , açılınca e-mail ile tüm üyelere haber vereceğiz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst