- Konu Yazar
- #1
Malum evlenince motor işinden uzak kaldım, bu durumdan da hiç hoşnut değilim. Ancak bu gün başıma öyle bir şey geldi ki, iyi ki motorum yok dedim.
Eşimin tayinini yaptırdık, ev falan hazır. Eşyalarını taşıtıp Ankara'da yeni evimize geçeceğiz. Her ne kadar her şeyin yenisini almak fikrinde olsam da eşimin eşyalarını taşımak üzerine ekşioğluevdenevenakliyat diye bir firmayı aradım. Evden taşınacak eşyaları teker teker saydım, alınacağı daire 5. kat ve binada asansör yok dedim. Eşyaların koyulacağı ev 1. kat, orda da asansör yok diye belirttim, ve anlaştık. Kendilerine uygun olan Salı günü taşıma yapmamızı rica ettiler, kabul ettik ve sabah 09:00 diye anlaştık. Sonradan arayıp sabah 05:00'da teslim almak için ricada bulundular, ona da tamam dedik. Buraya kadar her şey tamam. Normal nakliyat prosedürü. Ben iş dolayısı ile oraya gidemeyeceğim için kayınpeder gitti adamlar eşyaları alacağında orada olmak için.
Salı sabahı saat 5:30'da kayınpeder arayıp "oğlum bu nakliyeciler kaçtı" dedi. Adamı aradım, "abi bize söylenenden fazla eşya var" dedi. Diyalog aşağıki gibi;
O-Abi bu eşya söylenenden fazla.
Ben- Güzel kardeşim, o eşyaları teker teker Burhan abi'ye saydım ben, ne fazla?
O-Abi televizyon sehpası var, onu söylememişsin.
Ben- Kardeşim iyide bahsettiğin şey 80*50*40 ebatında, hayır bütün mesele buysa getirmeyin, kalsın orda?
O-Abi ev 5. kat demiştin, daha yüksek.
Ben- Kardeş binaya bir bak, bina 6 katlı, en üst katın bir altı kaçıncı kat olur? Biz 5. kat diye anlaşmadık mı seninle?
O-Abi ben şimdi kamyonu alıp çıktım, ama saat 10-11 gibi tekrar gideriz.
Burada telefonu kapatıp patronları olan Burhan abi'yi aradım;
Ben- Abi bu senin elemanlar eşyaları almamış?
O- Kardeş eşya söylediğinden çokmuş.
Ben- Abi bir televizyon sehpası çıkmış fazladan, o kadar byük sorunsa getirmesinler, şoför arkadaşa da söyledim.
O- Kardeş bana öyle bilgi vermediler, söylenenin 2 katı eşya var evde abi, ev de söylenenden çok daha yukarı katta dediler. Dur ben arayım şunları da sana döneyim.
Ben- Tamam abi haber bekliyorum.
Neticede 40 dk geçti, adam hala haber verecek arayıp.
Şimdi altımda motor olsa, kar kış demeden biner, gider, bunları bulup onları hastanelik kendimi karakolluk edene kadar döverdim. Yahu böyle iş mi var, ben 40 kere ev taşıttırdım, hiç böyle saçma bir diyalog olmadı. Televizyon sehpası var diye eşya taşınmaz mı...
Otobüse binsem saat 9 otobüsüne ancak yetişirim, o da saat 14 de ancak eve varabilirim, her şey birbirine girer. Vallahi kanıma dokunuyor, gidip hepsini komalık edesim geliyor...
Güvendik ya bunlara, evin elektriği, suyu, doğalgazı da kapattırdık...
Eşimin tayinini yaptırdık, ev falan hazır. Eşyalarını taşıtıp Ankara'da yeni evimize geçeceğiz. Her ne kadar her şeyin yenisini almak fikrinde olsam da eşimin eşyalarını taşımak üzerine ekşioğluevdenevenakliyat diye bir firmayı aradım. Evden taşınacak eşyaları teker teker saydım, alınacağı daire 5. kat ve binada asansör yok dedim. Eşyaların koyulacağı ev 1. kat, orda da asansör yok diye belirttim, ve anlaştık. Kendilerine uygun olan Salı günü taşıma yapmamızı rica ettiler, kabul ettik ve sabah 09:00 diye anlaştık. Sonradan arayıp sabah 05:00'da teslim almak için ricada bulundular, ona da tamam dedik. Buraya kadar her şey tamam. Normal nakliyat prosedürü. Ben iş dolayısı ile oraya gidemeyeceğim için kayınpeder gitti adamlar eşyaları alacağında orada olmak için.
Salı sabahı saat 5:30'da kayınpeder arayıp "oğlum bu nakliyeciler kaçtı" dedi. Adamı aradım, "abi bize söylenenden fazla eşya var" dedi. Diyalog aşağıki gibi;
O-Abi bu eşya söylenenden fazla.
Ben- Güzel kardeşim, o eşyaları teker teker Burhan abi'ye saydım ben, ne fazla?
O-Abi televizyon sehpası var, onu söylememişsin.
Ben- Kardeşim iyide bahsettiğin şey 80*50*40 ebatında, hayır bütün mesele buysa getirmeyin, kalsın orda?
O-Abi ev 5. kat demiştin, daha yüksek.
Ben- Kardeş binaya bir bak, bina 6 katlı, en üst katın bir altı kaçıncı kat olur? Biz 5. kat diye anlaşmadık mı seninle?
O-Abi ben şimdi kamyonu alıp çıktım, ama saat 10-11 gibi tekrar gideriz.
Burada telefonu kapatıp patronları olan Burhan abi'yi aradım;
Ben- Abi bu senin elemanlar eşyaları almamış?
O- Kardeş eşya söylediğinden çokmuş.
Ben- Abi bir televizyon sehpası çıkmış fazladan, o kadar byük sorunsa getirmesinler, şoför arkadaşa da söyledim.
O- Kardeş bana öyle bilgi vermediler, söylenenin 2 katı eşya var evde abi, ev de söylenenden çok daha yukarı katta dediler. Dur ben arayım şunları da sana döneyim.
Ben- Tamam abi haber bekliyorum.
Neticede 40 dk geçti, adam hala haber verecek arayıp.
Şimdi altımda motor olsa, kar kış demeden biner, gider, bunları bulup onları hastanelik kendimi karakolluk edene kadar döverdim. Yahu böyle iş mi var, ben 40 kere ev taşıttırdım, hiç böyle saçma bir diyalog olmadı. Televizyon sehpası var diye eşya taşınmaz mı...
Otobüse binsem saat 9 otobüsüne ancak yetişirim, o da saat 14 de ancak eve varabilirim, her şey birbirine girer. Vallahi kanıma dokunuyor, gidip hepsini komalık edesim geliyor...
Güvendik ya bunlara, evin elektriği, suyu, doğalgazı da kapattırdık...