[Kocaeli - MT]

Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
pazar gunu sinavim var ama gorusurseniz sinavdan sonra gelebilirim4e dogru
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
hadii beyler yorumlar gelsin hem daha haldızlarda kahve içecez. belki cbr250 gelmiştir
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Valla ben buralardayım 2 gün izinim vardı kimseden ses çıkmadı. Yarın da boşum varsa arkadaş yol yapalım:cherry:
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Çok ters vardiya olmuş :) bende bu hafta izin aldım 1 mayısıda birleştirdim iyi oldu işte. Forum genelde hafta sonu şenleniyo hafta içi tık yok. İyi mesailer.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
8-4 mesaisi de gelecek elbet :) pazar gunu toplanilacak mi millet ses verin yahu
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Mertim hafta tatilim carsamba. Mangalda konusmustuk o gunde hastane randevum var insallah ayin 8inden sonra.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
Madem pazar gunu yalan oldu, ondan sonraki haftasonu bir organizasyon yapalim kesinlikle. Ne dersiniz?
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
Gibi yok, kesinlik olsun :) haftaya haftasonu kartepe selale'ye gidelim derim. Farkli onerisi olan?
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
ben evli adamım mertim sizin gibi değilim başbakan izin verdiği müddetçe gezebiliyoruz :)
yengeni ayarlarsam gelebilirim...
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
ben bu hafta gece haftaya 4 12 başlıyor pazara malum tatil cumartesi ama bu hafta içi boşum gece 11 kadar
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
Diger arkadaslar?

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:53 ----------

Diger arkadaslar da yazsinlar haftaya toplanilacak mi diye, ona gore yarislara hakemlik yapmaya gidecegim
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Öldüm yorgunluktan. Şimdi eve geldim ve yarının hazırlıklarını yapıyorum, haftaya katılabilirim bir aksilik olmazsa. Bu hafta full olarak yokum, yarın yola çıkıyorum. kendinize iyi bakın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst