[Kocaeli - MT]

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Gençlik!! :)
Napıyosunuz ya,
çok yoğunum bu aralar, ilk fırsatta yapalım bir şeyler ama ona da bir hafta var en az :)
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xBCBEOyl7m8

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------

ya eray hocam linki yazdım ben bir türlü video yükleyemedim anlamadımda ne yanlış acep
:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::p r::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:

diğer videolar yükleniyor şuan
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
evet videolar hazır ama hala görüntü yok

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=FwOTwjqJf6Y

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=SbhEdpnWqR4

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=xBCBEOyl7m8
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
videolar izleniyor hocam ya?
başka bir sorun var sanırım?
doğrudan gözüksün istiyorsan sayfa url si var youtube ta. paylaş dedikten sonra ekle çıkıyor, link sanırım o
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
ya onu defalarca denedim bir yanlış var artık kürşat öğretecek inşallah ee hafta sonu geldi napalım beyler
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
erayin dedigi dogru abi link kopyalaninca izleniyor. dogrudan resimli gozuksn forumda diyorsan yine erayin dedigi gibi yapinca oluyor
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
pazar günü yuvacıkta buluşmaya ne dersiniz karamürsel gölcük tarafındaki arkadaşlarlada tanışmış oluruz uyarmı millet
akalım alemlere 19 mayıs provası gibi nedersiniz. hem 19 mayısta toplu haldemi yada nasıl gideceğimizide kararlaştırırız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst