[Kocaeli - MT]

Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
2 motorlu arkadaş birinde 1000rr var diğerini bilmiyorum birinin arkasında 16 yaşında bir çocuk var elemanda 36 yaşında diğer motoru kullananın arkasında da kız arkadaşı var. Hızlı giderken öndeki frene basıyor arkadakide duramıyo giriyo sonuç facia 2 ölü 2 yaralı. Kandıra yolunda oldu 2 saat falan trafiği kapattılar. Ben tanımıyorum ama görünce kötü oldum:salut:
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
resimde diğer motor ninja 636 gibi duruyor rahmetli emrah abinin makineden.

Bizle alakası yok ama Kocaeli Motor Klübü KMK tayfasından mış. Önder Yaman Allah ölenlere rahmet yaralılara acil şifa versin.

şu SS kullananlarada azcık akıl versin....
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Link senin gönderdiğiniz açamadım abi ama
http://www.posta.com.tr/3Sayfa/HaberDetay/Motosiklet-faciasi--2-olu--2-yarali.htm?ArticleID=167024
bunu diyordun dimi.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
kaza haberlerini görmek bile istemiyorum, direk stres oluyorum. yarışmışlar bildiğim kadarıyla, bizim bir arkadaşın tanıdıklarıymış. böyle şeyler yüzünden bilinçsiz olan herkes motosikletlere olan yaklaşımı değişiyor. efendi efendi gidin işte ya, allah rahmet eylesin, çok üzücü bir olay.
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Güneşin çıkmasıyla Değirmendere'de apaciler piyasa çıkmaya başlamışlar. Bugün çınarlik meydanında tektekere kalkan iki apaci yeri öpüyordu :) Çok baktım düşsünler diye ama motoru son anda toparladılar. Havaları da hayabusa kullananlarda yok :)

ooo yeaaa hemen bi cg alalım, üzerine yatalıııım, bi tarsus kadar olamadık :D :D :D :D


[YT]7g7ME7B-3oo[/YT]
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Arkadaşlar merhaba. Kocaeli merkezde nereden kask alabilirim?

Eğer LS2 almayı düşünürsen yamaha bayi var aynı zamanda regal falanda satıyor realin arkasında. ordan alabilirsin peşin paraya indirimde yapıyor bn 120 liralık ls2 yi 100 liradan almıştım. o cadde de satan 3 5 dükkan var ordan bulabilirsin. Ama dikkat et bazı kasklar yüzyıllardır orada duruyor :D
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
puhahha :D daha bugun arkadaşla bi CG alıp 1500 lük yapıp teker yapalım diye makara yaptık =))


Bu arada 3 gündür d.dere ve gölcükte egzozu sığır gibi bağıran Virago ile gezen benim, sakın ha küfretmeyin :D mecburiyetten =)
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
puhahha :D daha bugun arkadaşla bi CG alıp 1500 lük yapıp teker yapalım diye makara yaptık =))


Bu arada 3 gündür d.dere ve gölcükte egzozu sığır gibi bağıran Virago ile gezen benim, sakın ha küfretmeyin :D mecburiyetten =)



çok ağar sövmüştüm denek sendin :p :p :p :queen: :queen:

Demek ki buralardan geçmedin daha duymadık. Motor sesine küfredilir mi yaaaa.

Ama hasdayının cevresinden geçme köpeğim çok hasta balkona getirdik bahçeden rahatsız etme hayvanımı...
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Dün bitane gördüm ama sen miydin bilmiyorum. Sesi de tatlıydı baya :)



Hayırdır geçmiş olsun,sıkıntılı bi durum yok insallah?

Kasaptan kemik aldık kardeşim daha kemiği küçük parçalar varmış içinde yerken bütün yutup bağırsağını çizdirmiş, iç kanaması vardı, 3 gündür serumla besleniyor lazım olan vitamin mineral hep dışarıdan iğne takviyesi ile veriliyor. Durumu çok kritik Veteriner her yaşadığı gün yüzde 10 yaşama şansı artar dedi milyonda 1 görülen bir şeymiş oda bizi buldu 3 gündür onun peşinde koşuyoruz. bugün sanki biraz daha canlandı gibi özel suyu püresi falan hep ağızdan şırınga ile besliyoruz kendi bir şeyler yemeğe başlamadı :( . doktor kendi yemeğe başlamadan düzelemez dedi kötü durumda yani kardeşim 6 saatte bir ilacı var bakalım inşallah ii olacak ama durumu kötü o hareketli o yerinde duramayan köpek gitti kafasını yerden kaldıramıyor :( :( beklemekten başka bir şey yapamıyoruz....
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Berkay köpeğine çok üzüldüm :( hangi veterinere götürüyosun? inşallah en yakın zamanda toplar kendini..
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Çok üzüldüm be kardeşim :( İnsallah en kısa sürede iyileşir,iyi olur,eskisi gibi oyun yapar çevresine :pale:

inşallah kardeşim yaa sankievin bir ferdi hasta öle üzgüntü oldu hepimize inşallah düzelir de daha büyük üzüntü olmaz.

---------- Post added at 09:12 ---------- Previous post was at 09:09 ----------

Berkay köpeğine çok üzüldüm :( hangi veterinere götürüyosun? inşallah en yakın zamanda toplar kendini..

Eyvallah kardeşim yaa. Gölcükte belediye binasının altında bir veteriner var ismini bilmiyorum. Deniz bey var orda ona gidiyorum çok ilgilenio kardeşim. pazar günü bizim için dükkanı falan açtı, zaten aşılarını falan orada yaptırıyorduk. tanıyor köpeği o yüzden ona gidiyoruz...
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
arkadaşlar bildiğiniz üzere Kocaeli'de BUFF satmaktayım.çok şükür epey talep geldi.ürün çeşidimi 85e çıkardım.Bursaya, İzmir'e, Çanakkale'ye, Ankara'ya ve Sinop'a ürünler gönderdim.kullananlar olumlu dönüşler yapıyor.internet (sahibinden.com) üzerinden 14 liraya satıyorum fakat Kocaeli'de elden teslim 10 liraya veriyorum.ihtiyacı olanlar benimle irtibata geçebilir.ürünlerim pati kafede mevcut, gidip oradan da bakabilirsiniz, merkezde buluşup elden de teslim edebilirim.

ürün çeşitlerim: https://www.facebook.com/?ref=tn_tn...10151478866169906.1073741826.544104905&type=1
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
geçmiş olsun berkay tez zamanda düzelir inşallah...

Sağol abim yaaa bugün gene gittik cumartesiye kadar serum ve vitamin takviyesine devam edilecekmiş cumartesi hala düzelmezse kemik bağırsağa takılmış olabilirmiş ameliyatla alacaklarmış :( bekliyoruz işte abi...
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
1-1,5 aya kalmaz artık geri bırakmamak üzere çıkartırız motorları. şuan yine yağmur yağıyor, her yer mordor gibi, yaz çok geç gelecek sanırım, ne kadar uzun sürdü bu kış ya. inanılmaz sıkılmış durumdayım
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Bugün bi arkdaşın plakasız motorunu ödünç aldım.
Vurdum motoru D.Dere'nin tepelerine :) D.Dere'den girdim Halıdere'den çıktım.
Özellikle Halıdere'nin üst tarafları enfes. Yol çok hüzel,her taraf yeşillik. Kafa dinlemeye birebir..
Oralarda dolaştım,aslında niyetim dağ yolundan Ulaşlı'ya geçmekti ama motor 300 liraya alınan ve 250-300 tl masrafla yürüyeni toparlanan bi hurda olduğu için fazla zorlamak istemedim şansımı. :mrgreen:

2 saat boyunca 60-70 km yaptım sadece şehir içinde dolana,dolana. Özlemişim 2 tekeri :)


http://img62.imageshack.us/img62/4835/resim005ia.jpg

http://img820.imageshack.us/img820/488/resim014m.jpg

http://img33.imageshack.us/img33/7286/resim006x.jpg

http://img202.imageshack.us/img202/9596/resim024mh.jpg

http://img442.imageshack.us/img442/4461/resim013s.jpg

http://img62.imageshack.us/img62/4835/resim005ia.jpg

http://img24.imageshack.us/img24/8059/resim016k.jpg

vay arkadaş cık cık cık :D :D :D :D :D
ayları rahatlaması desene kardeşim kuç gibi uyumuşsundur o gece bana öle oluyordu uzun süre motora binmeyip binince accaip huzurlu oluyorum...

---------- Post added at 13:50 ---------- Previous post was at 13:48 ----------

Bu arada Allaha bin şükür olsunki köpeğim dün bugün kendi konservesinden yemeye başladı yarın son doz iğnelerini olacak ameliyata gerek kalmadı şükürler olsun bugün baya canlı essek sıpası. 9 günün açlığıyla ne bulsa götürüyor sıpa ohh yaaa valla kendimize geldik yaa Allah şükürler olsun birşey olsa çok büyük üzüntü olacaktı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst