[Kocaeli - MT]

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
Neler gerekli söyle belki ben itfaiyeci olurum .Dedem de itfaiyeciyimiş bende onun izinden yürürüm :)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ya arkadaşlar hep sallantıya alıyoruz şu haftada 1 gün bulıuşma işini ciddi söylüyoruz herkez katılsın artık kış geldi gezilerde buluşamıyoruz bari haftanın birgünü toplanalım artık iyice koptuk 3 kişi kaldık desem yeri yani hepinizi cumartesi botonikte saat 7 de bekliyorum arkadaşla yada günü mekenı siz belirleyin biz neresi olursa olsun gelirz hepinizi bekliyo olucam
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
moto 41 nerdesiniz hayırsızlar sormuyonuz nerdesindiye :mrgreen: vala arkadaşlar kusurabakmayın bi ongundur işler yogundu görüşemedik işalah bunları talefi edicez motorada binemiyoz buaralar havalarbozuk benim dişler bozuk yani anlıyacayınız arabayla talim bulşalım biara motorlarla gezemesek arabaylagezeriz hep beraber olmazmı:queen:
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
44
abi biz buralardayızda siz yok sunuz mekan belli osmanın dediği gibi haftada bi gün buluşalım sarkımtıya almayalım bunu
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
85
merhaba arkadaşlar

arkadaşlar kusura bakmayın iki hafta motor yattı neyseki geçen hafta 1000 km bakımı yapıldı.yağ kaçağı giderildi.hava güzel olsa uçar gideriz valla.belki yarın bir karamürsel yaparım uğramaya çalışırım.tabiki yerler ıslak olmayacak.geçenki gezide üşütmüşüm boynum tutulmuştu.aslında bana ve ceme kışlık mont lazım vaziyeti ayarlarsak tabiki.melih yeni logo güzel olmuş bence .pazar günü kocaeli motorsikletteki arkadaşlar bizim gittiğimiz yerde( yuvacık civarında )paint ball turnuvası gezisi düzenliyorlar.20 ytl adam başı pazar günü veli toplantısı olmasa düşünürdüm.görüşmk dileği ile hoşcakalın.:cat:
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
90
ARKADAŞLAR 30 KASIM PAZAR GÜNÜ İZMİT KOMORK un DÜZENLEMİŞ OLDUĞU GEZİ VE PAİNTBOLL TURNUVASINA KOMORK BAŞKANI CEM BEY İLE YAPTIĞIMIZ GÖRÜŞME NETİCESİNDE GİTME KARARI ALDIK..GELMEK İSTEYEN ARKADAŞLAR İSMİNİ HEMEN YAZSINLAR SAYI VERİCEZ..

NOT:FİATI :20 YTL BAŞLANGIÇ + 50 MERMİ. + HER TÜRLÜ DONAMIM FİRMAYA AİTTİR.EKSTRA MERMİ 50 ADET 5 YTL'DİR.BİLGİNİZE...

fil12905ha7ih5.jpg

krokijn1lw6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
ustu acık araba buluruz kardeş ayıpsın:queen: birde kastakarız alasana havadar bol ruzgar racer_men olurmu:cherry:
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
estafurlah kardeş ben takıldım sana yanlış anlama ben bu aralar motora binemiyom ondan şaka yaptım dişleri yaptırıyom doktor soguk aldırmadedi yoksa ben motrsuz durmam biliyorsun
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
sagolasın orhan kardeş zamanında kolamadık şimdi cekiyoruz zamanında kırdık fındıkları şimdi agzımızda diş kalmadı:queen: nabarsı ihtiyarlık şimdi kış gelmşken bakımyaptıralım dedik biliyosun yazın işlermalum fırsatbulamıyoz:cherry:
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
44
melih abi sende ii gordun yanı opelde benım deılkı souk dıe bınmıorum makınaya az bıse hawalar gunes yapsın 10 numara beş yıldız bıncem bak gor 4 teker mi 2 tekermi yoksa tek tekermı i gorıcez
:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst