[Kocaeli - MT]

Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
osmancım buhaftada senartcılık yaparsın melihin arkasın da işalah yeni makinasını alırsa :cherry: bananlamam kardeş resimleri isteriz unuturmayın ogüzel günü bize:queen:
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
melih abi bu gün motor mu alıcaktın babam(two-wheeler) öyle bişey dedi şaşırdım.fotolar ve video lar ne zmn geliyo.4 gözle bekliyoruz
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
naber jehm bizim gurup kayıp sahilde garanti cay partisi yapıyo:queen: yoksa yenimotormu katıldı aramıza onumu ıslatıyolar haberimiz yok:cherry:
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
90
abi motor almaya gittik ancak bankalar kredileri dondurmuşlar...bizim 250 r başka bahara kaldı artık.:pr:.yani anlayacağınız artçı olmaya devam neyse osmanın parçada geldi allahtan artık kahrımızı çekecek bir süre daha..
eee bu motor vürüsünü bana bulaştıran o nede olsa...:queen:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
yok abi melih abiyle iki gündür motor tepesinden inemiyoz benim parçayı arıyoduk gölcük,izmit,yalova onu aradık onunda hali kalmadı motor tepesinde 2 günde anca kendine gelir birz sabır

ya abi motoru bi alsa 1 sene inmicem artçılık yapıcamda adama motor beğendiremiyoruz
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
45
evet arkadaşlar işte resimler doya doya bakın...:cat:

KASAP ALIŞVERİŞİ İÇİN İLK MOLA
picture068zh8.jpg

picture069fb6.jpg

picture070rc8.jpg

picture071zs7.jpg

picture072jq8.jpg

BARAJ ÜSTÜNDEN GÜZEL BİR MANZARA
picture073jf6.jpg

picture074if9.jpg

picture078yr1.jpg

picture075im3.jpg

YUVACIĞA GELDİK MOTORLARI BIRAKTIK VE 300 METRE YÜRÜDÜK(herkez birbirine madem bukadar yürüyecektik neden motorla geldik diye soruyordu:queen:
picture080hd9.jpg

picture081pd0.jpg
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
Yuvacık gezisinin video ve fotoğrafları çok güzel çıkmış
Kısa bir bölümünü buraya eklerim fakat bir video çok vibrasyonlu çıkmış :pr:, eee yol hali seyredince anlarsınız :mrgreen:


BUDA BİZİM YOL ARKADAŞIMIZ :mrgreen:

[GV]-94742856963053782&hl=en[/GV] Bütün Ekip toplandık yola çıkıyoruz
[GV]2936321960132146633&hl=en[/GV] ÇİĞKÖFTE TAVUK YAPIMI ,KİMLER BOŞ GEZİYOR KİMLER ÇALIŞIYOR BİRDE ONUN KANITI:wiinkk:
[GV]-6908685591777853958&hl=en[/GV] YOLA ÇIKIŞ İÇİN SON HAZIRLIKLAR
[GV]4477177530828008284&hl=en[/GV]YUVACIK NEDEN TOZBULUTUNA BÜRÜNDÜ?
[GV]4134027413350493097&hl=en[/GV]
[GV]8496623288472303230&hl=en[/GV] Artık geç oldu dönüyoruz .Bende bu arada yolda çekim yapaya çalışırken %70 önüme %10 kameraya %20 motoru kullanmaya çalışıyorum işte böyle %100 tamamlıyoruz :cyclopsan bunuda herkesin yapmasını tavsi etmiyorum:)
[GV]6190175671693813769&hl=en[/GV] MANZARA VE MOLA
[GV]8087664708654960705&hl=en[/GV]
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
90
picture084fl5.jpg




AZ GİTTİK UZ GİTTİK 300 METRE YÜRÜDÜK DERE TEPE BARAJ NE VARSA GEÇTİK..:pr: VE SONUNDA GELDİK..

picture093cy7.jpg

SONUNDA ATEŞİDE YAKTIK

picture092vy6.jpg


picture090jz8.jpg


picture094hv4.jpg


BU ARADA ARKADAŞLAR KASAP ÖNÜNDE DURAN KEDİLERDEN FARKSIZ Bİ ŞEKİLDEYDİLER..ŞU MANGALA BAKIŞLARI KESİN:queen:

picture091ik7.jpg


VE DAHA FAZLA BEKLEYEMEDİLER HEPSİ MANGALIN BAŞINA TOPLANDI

picture097zv4.jpg


HESAPTA YARDIM EDİCEKLER..BENDE YUTTUM..:bounce:
VE ORTAYA BÖYLE BİR POZ ÇIKTI

picture096zc1.jpg


KÖFTELER PİŞERKEN BENDE BAŞLADIM CİĞ TAVUK YAPMAYA:cherry:

picture099kp3.jpg


BAKARMISINIZ NE GÜZEL GÖZÜKÜYO MUBAREK

picture100se2.jpg


picture101yr6.jpg


YUMULUN ARKADAŞLAR...

picture102xi3.jpg


picture103sv5.jpg


picture104ef3.jpg


picture087xo9.jpg


picture086nw1.jpg


OSMAN YEMEKTEN SONRA KENDİNİ TUTAMADI..ADAM TEK TEKER YAPMASIN DİYE MOTORUNA SUİKAST YAPMIŞTIK..BU SEFERDE TEK ELDE AMUDA KALMAYA BAŞLADI..TUNCAY ARTIK ONA NOSMAN DİYO..EE HAKSIZDA DEĞİL:wiinkk:

picture107nz7.jpg


picture105jn9.jpg


YEMEK SONRASI BİRAZ YUKARLARA ÇIKALIM DEDİK SÜPER BİR MANZARA VARDI

dfsdfmr1.jpg


dsdvx9.jpg


picture119vz7.jpg


picture125xp0.jpg


NOSMAN GENE RAHAT DURMADI BULDU TAM HAREKETLİK YOLU YAN YAN GİTMEYE BAŞLADI

picture116ta7.jpg


picture117ny6.jpg


fdbt7.jpg


VE GEZİ SONUNDA ÇAYLARIMIZI İÇİP EVLERİMİZE DAĞILDIK

picture126ig9.jpg


BU ARADA UNUTMADAN GRUBUMUZA KATILAN 3 YENİ ARKADAŞIMIZ MUSTAFA,DENİZ VE CEM DE GEZİMİZE KATLDI..
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
Deniz abi ben boşunamı o kdr el salladım yaa hiç çıkmamışım vidyoda xP
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
Melih abi sendende vidyolar beklioruz fotolar güzel olmuşta biraz bozuk çıkmış
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
arkadaşlar video ve resimlerin orjinallerini msn skydriver 'a yükleyeceğim oradan isteyen kendi pc download yapabilecek .. resimler 320 veya 600 modda biraz güzelliklerini kaybediyorlar ..Sizlerde buraya yükleme yapabilirsiniz ..
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
arkadaşlar elerinize salık cok güzel cıkmış resimler:cat: emeyinize salık başarılarınızın devamını bekleriz:cherry: bidaki gezimiz dahagüzel olur işallah :bounce:
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
5
Arkadaşlar gerçekten güzel bir gün geçirmişsiniz.:cat:Aynı zamanda güzel kareler yakalamışsınız doğa ile iç içe güzel bir organizasyon olmuş başarılarınızın devamını dilerim.Saygılar
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
45
sag ol lets go kardeş tekirdağdan müsayit bi zamanda katılımlarını bekliyoruz sevgiler::friends:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
çako benim motorda ufak bi aksilik çıktı o yüzden scooterle katılmak zorunda kaldım ama hallettik bidahaki gezide inş
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
85
gezi çok güzeldi.yanlız yemeği fazla kaçırdık.yeni bir gezide buluşmak dileği ile hoşcakalın.:mrgreen:
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
90
orhan abi yemeği fazla kaçırdık ta nedemek 1 kilo et arttı..eray onu karamürselde köpeklere verdi..köpeklerin kavga edişini görmeliydiniz..:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst