Kocaeli 'den CoşkunCa selamlar motosiklet dostları...

Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar,
Yaşım 55 dünya yılı, Başiskele de yaşıyorum. Emekli Uzakyol gemi kaptanıyım. Yeni dedeyim.( Poyraz 4 aylık)
Bisiklet turları yaptım, güzel dostlar edindim. İkiteker in durunca dengesiz olmasını sevdim.
Sürücü belgesinde B nin yanına A2 yazdırdım ve motosiklet aldım. 2014 den bu yana 4000km şükür düşmeden ybr 125 i sürüyorum.
Motosikletin çok tehlikeli bir araç olduğunu biliyordum , yaşımın rakamsal artışının yaşam sevincimi düşürmesine izin veremezdim . Tam koruma giyimli, mümkünse araç trafiğinden kaçarak, hıza değil gezmeye odaklı bir sürüş keyfi için Motosiklet sürmek bana zevk veren bir hobi oldu.
Bu insan yapısı aletleri tehlikeli yapan bizleriz ve risk almadan yol alamayız. Bu yolda riskleri en aza indirmek için sizlerle bilgi, görgü ve tecrübe paylaşmak için bu forumdayım.
Yolunuz açık olsun.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Hoşgeldin dede :) fiziksel yaşınız 55 dünya yılı olabilir. Önemli olan nasıl hissettiğiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst